Dat noemen ze een luxeprobleemquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:
Jammer dat Gentenaar zo weinig speelt, is een goede keeper.
Gelukkig wel, ik moet er niet aan denken dat die keeper uit Tyfushondendorp moet invallen tegen AC Milan ofzoquote:
en denk eraan jongens..quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:18 schreef Wooldoor het volgende:
Zondag moet gewoon gespeeld worden of hun leven ervan afhangt blessures maakt allemaal niet uit maar er moet gewoon gewonnen worden. Denk aan de motivatie als tegen PSV
wtfquote:
Gisterenmiddag nog, op de ouwe gracht in utrechtquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij moet steeds trainen, ik zie hem nooit meer
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gisterenmiddag nog, op de ouwe gracht in utrecht![]()
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.
Anders zal ik hem wel eens even vertellen dat hij moet stoppen met die transferonzin en gewoon moet blijven.![]()
ik heb nog hoopquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom heb ik hem daar nog nooit gezien. Aissati en Afellay al wel regelmatig, Sneijder nog niet.
Anders zal ik hem wel eens even vertellen dat hij moet stoppen met die transferonzin en gewoon moet blijven.![]()
Diba?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij niet
Hij was daar gister samen met Ramona en met Diba en zijn vrouwtje.
Die woont ook in utrecht en is een goede vriend van Wesley.quote:
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die woont ook in utrecht en is een goede vriend van Wesley.
En Bonjovi, ik heb eigenlijk geen idee waar de ouwe kracht ligt. Kom je uit utrecht?
Heb je hem wel aangesproken dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, want naar jou luistert hij wel, maar naar mij niet
Heb wel ff met hem staan lullen ja. Maar uiteraard niet daarover. Dat zal hij al wel veel te vaak horenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je hem wel aangesproken dan?![]()
Boeiend, je had hem gewoon een corrigerende tik moeten geven en zeggen dat hij een contract voor het leven moest tekenen. Dat heb ik vorig jaar ook bij Heitinga gedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heb wel ff met hem staan lullen ja. Maar uiteraard niet daarover. Dat zal hij al wel veel te vaak horen
daarna is hij meteen naar van Geel gereden om zijn nieuwe contract te onder tekenen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:52 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Boeiend, je had hem gewoon een corrigerende tik moeten geven en zeggen dat hij een contract voor het leven moest tekenen. Dat heb ik vorig jaar ook bij Heitinga gedaan!Alleen toen zei ik hem dat hij nog lang moest blijven en dat beloofde hij me.
Niet echt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:59 schreef toma het volgende:
[..]
daarna is hij meteen naar van Geel gereden om zijn nieuwe contract te onder tekenen?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef StarGazer het volgende:
Milan, Milan, who the fuck is Milan![]()
Ben ff in een nostalgische bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |