Homdeck +1quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef Homdeck het volgende:
ford scorpio
vertel bert, we hangen aan je lippen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef geertp het volgende:
ik heb uit frustratie maar e.e.a. opgezocht, waarbij ik tot een andere conclusie kom. Maar als je me als het goede antwoord wordt gegeven ook even het jaartal kan vertellen waarin deze auto die jij bedoeld uitkwam, ben ik een gelukkig mens.
tis namelijk volgens mij geen Ford waar het eerste ABS systeem op zat.
Je hebt een woord gemist in de vraagstelling, het ging namelijk om de auto met 'standaard' ABS, dus een auto die 'af' fabriek standaard was uitgerust met dit stukje veiligheid.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef geertp het volgende:
De in 1972 uitgekomen Mercedes W116, had ook al ABS. de scorpio is pas van '85.
zoals ik inderdaad al zei, vraag fout gelezen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Je hebt een woord gemist in de vraagstelling, het ging namelijk om de auto met 'standaard' ABS, dus een auto die 'af' fabriek standaard was uitgerust met dit stukje veiligheid.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef geertp het volgende:
[..]
zoals ik inderdaad al zei, vraag fout gelezen.
Maar zat er ook standaard ABS op?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:21 schreef geertp het volgende:
Dus de auto op het plaatje mag dan wel de Ford Scorpio zijn, maar ABS zat in elk geval al in deze S-klasse auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |