ik geloof dat je 1 van de weinigen bent hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik haar zo die andere antwoorden hoorde geven, dan denk ik het niet.Maroon 5
Cd komt al mijn kant op
Ik heb de cd dan ook gewonnen. Zou em zelf niet gekocht hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
ik geloof dat je 1 van de weinigen bent hier![]()
ik heb maar 2 reacties gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat vinden jullie van een meet in Utrecht op vrijdag 8 juni in de Irish Pub? Lekker centraal gelegen. Studio is ook goed natuurlijk!
Ik heb daar niet echt last van, dat ik iemand slecht verstond...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Toen Annemic belde verstond ik haar ook heel slecht.
I Couldn't agree more.. Onderwerp sucks gewoon zwaar en de hele opzet van het liedje spreekt mij absoluut niet aan. Godzijdank is het bij deze plaat gebleven al had ik het niet erg gevonden als ze deze plaat niet had gemaakt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoor 1000x liever die plaat van Natacha Bedingfield..en dat vind ik ook een vreselijke plaat
Dit liedje is zo zeikerig en kut...je gaat toch niet zo'm dramatische zeikplaat maken over het feit dat je een punkrocker wilt zijn, terwijl er in je plaat geen enkele gitaar te horen is!![]()
![]()
Goed, tot zover mijn frustratie
Gewoon 's avonds dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik heb maar 2 reacties gehad.
Jaaa.. hij is op de goede weg!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Collega van me voorspelde dat Milan zou winnen door een penalty van Seedorf of 2 goals van Inzaghi.
Hij heeft het iig al half goed.
Oja en een antwoord op de datum: de agenda die dag is nog leeg!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ik stel voor er een op het mediapark te houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
quote:
primaquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja en een antwoord op de datum: de agenda die dag is nog leeg!
Tijdens Ekstra weekend vond ik het iig erg matig te verstaan..quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
Ik heb daar niet echt last van, dat ik iemand slecht verstond...
Had ik ook last van. Nu word ik er wel lekker vrolijk vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
ik kan dit nummer nog steeds niet plaatsen
Wel geinig maar hoeft van mij geen 3FM Megahit te worden. Ben bang dat het nogal snel gaat vervelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tijdens Ekstra weekend vond ik het iig erg matig te verstaan..
Dat van dat oortelefoontje is een goed idee iig
Wat vinden jullie van deze plaat? DANCE?
Het begint te wennenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Nu word ik er wel lekker vrolijk van
Is ook goed!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stel voor er een op het mediapark te houden
wellicht valt het te combinerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is ook goed!
Maar Iris pub doet het bij mij altijd goed...![]()
Vind hem wel lekker, dat stemmetjequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel geinig maar hoeft van mij geen 3FM Megahit te worden. Ben bang dat het nogal snel gaat vervelen.
Da's met alles wat Megahit wordtquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel geinig maar hoeft van mij geen 3FM Megahit te worden. Ben bang dat het nogal snel gaat vervelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |