Kan ie zich makkelijk nog een keertje vergissen en Love Today draaienquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Michiel wist het niet en had het niet bij mij gecheckt

Met de lieve videoclip.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb net ook nog even een requestje per mail verstuurd, waar volgens mij Michiel in ieder geval erg blij van wordt. Ikzelf zing 'm iig woord voor woord mee.
Nizlopi - Jcb
Nog steeds erg jammer dat dat geen hit is geworden trouwens...

Ik heb er vandaag maar weer eentje voor mezelf aangevraagd...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Glacier het volgende:
Wel een leuk plaatje
Ik hou de moed erin: de komende 38 minuten is er nog ruimte zat voor mijn request

soms is het niet erg dat het geen hit wordtquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb net ook nog even een requestje per mail verstuurd, waar volgens mij Michiel in ieder geval erg blij van wordt. Ikzelf zing 'm iig woord voor woord mee.
Nizlopi - Jcb
Nog steeds erg jammer dat dat geen hit is geworden trouwens...

quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef Sirolf het volgende:
I Wish I Was A Punkrocker, leuk om weer eens te horen.

Heb het geluid dan wel uit i.v.m. voetbal op de tv, maar je reactie isquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:25 schreef Glacier het volgende:
Zapmomentje..wat een vreselijke plaat dit
Dan nog liever Maria Mena of iets dergelijks afgrijselijks...
Deze plaat moet kapot! Stuk!
*Mute*

Natasha Beddingfieldquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het geluid dan wel uit i.v.m. voetbal op de tv, maar je reactie is(vind het ook een vreselijke plaat en past w.m.b. in het rijtje thuis van het baby liedje van NB..)

En dan nog moest Michiel voorzeggen. Het enige antwoord dat ze helemaal op eigen kracht goed had kwam er trouwens ook niet heel overtuigend uit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef ChatGirl het volgende:
Zo moeilijk waren die vragen toch ook niet![]()

Ik hoor 1000x liever die plaat van Natacha Bedingfield..en dat vind ik ook een vreselijke plaatquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Heb het geluid dan wel uit i.v.m. voetbal op de tv, maar je reactie is(vind het ook een vreselijke plaat en past w.m.b. in het rijtje thuis van het baby liedje van NB..)

* Glacier ookquote:

Collega van me voorspelde dat Milan zou winnen door een penalty van Seedorf of 2 goals van Inzaghi.quote:

Was dat niet expres zo, gespeeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En dan nog moest Michiel voorzeggen. Het enige antwoord dat ze helemaal op eigen kracht goed had kwam er trouwens ook niet heel overtuigend uit.

Daar ben ik ook bang voor. Toen Annemic belde verstond ik haar ook heel slecht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier ook
Maar dat gebeurt wel meer
En mocht ik er een keer doorheen komen, dan zal het wel ongeloofelijk fout gaan..zeker omdat het via de telefoon toch altijd wat onduidelijker klinkt dan via de stream/ether

Als ik haar zo die andere antwoorden hoorde geven, dan denk ik het niet.quote:

Kwestie van een oortelefoontje pakken en die op je ether-radio aansluiten. Dan heb je betere kwaliteit (alleen een halve seconde later ofzo, scheelt heel weinig, zoals je waarschijnlijk wel weet).quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier ook
Maar dat gebeurt wel meer
En mocht ik er een keer doorheen komen, dan zal het wel ongeloofelijk fout gaan..zeker omdat het via de telefoon toch altijd wat onduidelijker klinkt dan via de stream/ether

ik geloof dat je 1 van de weinigen bent hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik haar zo die andere antwoorden hoorde geven, dan denk ik het niet.Maroon 5
Cd komt al mijn kant op

Ik heb de cd dan ook gewonnen. Zou em zelf niet gekocht hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
ik geloof dat je 1 van de weinigen bent hier![]()

ik heb maar 2 reacties gehad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Wat vinden jullie van een meet in Utrecht op vrijdag 8 juni in de Irish Pub? Lekker centraal gelegen. Studio is ook goed natuurlijk!

Ik heb daar niet echt last van, dat ik iemand slecht verstond...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. Toen Annemic belde verstond ik haar ook heel slecht.

I Couldn't agree more.. Onderwerp sucks gewoon zwaar en de hele opzet van het liedje spreekt mij absoluut niet aan. Godzijdank is het bij deze plaat gebleven al had ik het niet erg gevonden als ze deze plaat niet had gemaakt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik hoor 1000x liever die plaat van Natacha Bedingfield..en dat vind ik ook een vreselijke plaat
Dit liedje is zo zeikerig en kut...je gaat toch niet zo'm dramatische zeikplaat maken over het feit dat je een punkrocker wilt zijn, terwijl er in je plaat geen enkele gitaar te horen is!![]()
![]()
Goed, tot zover mijn frustratie

Gewoon 's avonds dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik heb maar 2 reacties gehad.

Jaaa.. hij is op de goede weg!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Collega van me voorspelde dat Milan zou winnen door een penalty van Seedorf of 2 goals van Inzaghi.
Hij heeft het iig al half goed.

Oja en een antwoord op de datum: de agenda die dag is nog leeg!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]

Ik stel voor er een op het mediapark te houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]

quote:

primaquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja en een antwoord op de datum: de agenda die dag is nog leeg!

Tijdens Ekstra weekend vond ik het iig erg matig te verstaan..quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
Ik heb daar niet echt last van, dat ik iemand slecht verstond...

Had ik ook last van. Nu word ik er wel lekker vrolijk vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef D.Rose het volgende:
ik kan dit nummer nog steeds niet plaatsen

Wel geinig maar hoeft van mij geen 3FM Megahit te worden. Ben bang dat het nogal snel gaat vervelen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tijdens Ekstra weekend vond ik het iig erg matig te verstaan..
Dat van dat oortelefoontje is een goed idee iig
Wat vinden jullie van deze plaat? DANCE?

Het begint te wennenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Nu word ik er wel lekker vrolijk van

Is ook goed!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik stel voor er een op het mediapark te houden

wellicht valt het te combinerenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is ook goed!
Maar Iris pub doet het bij mij altijd goed...![]()

Vind hem wel lekker, dat stemmetjequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel geinig maar hoeft van mij geen 3FM Megahit te worden. Ben bang dat het nogal snel gaat vervelen.

Da's met alles wat Megahit wordtquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel geinig maar hoeft van mij geen 3FM Megahit te worden. Ben bang dat het nogal snel gaat vervelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |