En bedankt!quote:Simeon Rice's run with Tampa Bay as one of the NFL's most prolific pass rushers is over.
The Buccaneers released the 12th-year pro, whose 121 career sacks rank second among active players behind Michael Strahan only hours after signing his replacement -- first-round draft pick Gaines Adams -- to a six-year contract.
Ben dabij.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef popolon het volgende:
Nou goed, ik zie wel of we er straks genoeg hebben:
FOK! Yahoo Fantasy Football League
league=FOK
password= fok
aanmelden kan ook hier: http://football.fantasysports.yahoo.com/ Dus niet de PRO league maar de 'free' league.
Ik zal de komende tijd nog wel even spammen.Draft staat op automatisch, kan ik later nog aanpassen als men het nodig vindt.
Ik vind alles best. Live draft is prima en idd stukken leuker.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:16 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ben dabij.
Alleen ben ik wel echt voor een LIVE draft. Is wel een stuk leuker.
Yep.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:09 schreef Bendoverp het volgende:
Moet je eigenlijk een account hebben van Yahoo om mee te kunnen doen?
Als Atlanta niks doet, schorst Goodell hem vast voor een jaar. Zijn vergrijp is minstens zo erg als dat van Pacman Jones.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:33 schreef Guard het volgende:
#7 jersey sales stopped, contract met Nike kwijt, geen Vick trading cards komend seizoen.
De tijd moet komen dat de Falcons een beslissing gaan nemen m.b.t. Vick, en ik denk dat die beslissing een cut wordt.
Vick speelt niet... vanuit de Falcons point of view is hij een nachtmerrie... Sponsors etc...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Als Atlanta niks doet, schorst Goodell hem vast voor een jaar. Zijn vergrijp is minstens zo erg als dat van Pacman Jones.
Acht teams al.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef jde_kok het volgende:
Heb me ook ingeschreven voor de FOK league. Altijd leuk fantasy football.
Jammer dat er een einde aan de carriėre van Simeon Rice is gekomen, ik was altijd wel fan van hem.
einde aan zijn carriere bij de Bucs...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:55 schreef jde_kok het volgende:
Jammer dat er een einde aan de carriėre van Simeon Rice is gekomen, ik was altijd wel fan van hem.
quote:JACKSONVILLE, Fla. (July 29, 2007) -- Former No. 1 draft pick Tim Couch signed a two-year contract with the Jacksonville Jaguars, getting a chance to revive his career as a backup to quarterback Byron Leftwich.
Couch, the top pick by Cleveland in 1999, hasn't played a down in the NFL since the 2004 preseason.
The architect of the Niners glory years is no more R.I.P. Bill! Zelden mooier football gezien, SB tegen Cincy, Denver....quote:SAN FRANCISCO (July 30, 2007) -- Bill Walsh, the groundbreaking football coach who won three Super Bowls and perfected the ingenious schemes that became known as the West Coast offense during a Hall of Fame career with the San Francisco 49ers, has died. He was 75.
Ben benieuwd wie dit jaar de eerste is voor wie het seizoen tijdens training camp al voorbij is.quote:Frank Gore, the San Francisco 49ers Pro Bowl running back, broke a bone in his right hand Monday during the first padded practice of training camp and might not play in the preseason
Bad Newz.....quote:One of Michael Vick's co-defendants pleaded guilty Monday to his role in a dogfighting conspiracy he says was financed almost entirely by the Atlanta Falcons quarterback
Gelukkig kun je hier in NL ervoor kiezen om het "nieuws" over Vick niet te lezen/volgen, maar in the US zul je er redelijk mee worden doodgegooid...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:02 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Bad Newz.....die hoeft zich voorlopig in ieder geval niet druk te maken over het spelen van football.
Kunnen we daar ook over ophouden....al dat gejank over Vick; je zou bijna zin krijgen om elke dag weer bestookt te worden met nieuws over Terrell Owens...bijna.
* Guard schrapt Gore uit zijn top-10 fantasy draft prospectsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 07:57 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dit jaar de eerste is voor wie het seizoen tijdens training camp al voorbij is.
Dat hoeft nog niet te betekenen dat ik hem in mijn fantasyteam wil, als ie op de eerste training met pads al iets breekt.... hoe moet dat dan straks wel niet zijn als het full speed is?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:31 schreef Luuksor het volgende:
Nee hoor, gebroken hand duurt hooguit 4 weken.. Die speelt gewoon hoor, na pre season..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |