Oud nieuws.. Maar deze league geef ik meer kans dan de XFL.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:23 schreef LeChiffre04 het volgende:
Er komt een nieuwe American football competitie in de Verenigde Staten, namelijk de All American Football league. Deze competitie heeft erg veel weg van de voormalige NFL Europa, maar dan zonder spelers uit het buitenland en moet een college-achtig karakter krijgen.
De nieuwe league gaat volgend jaar van start in de lente en zullen er tussen de zes en acht teams aan gaan deelnemen.De spelers moeten hun studie op college succesvol hebben afgerond als ze mee willen doen. De AAFL wil teams in plaatsen waar ook de grote college teams zitten en daar een soortgelijk AAFL team opzetten met nagenoeg dezelfde kleuren als het daar spelende college team. De competitie zal gespeeld worden in de lente en zomermaanden.
De nieuwe league staat onder leiding van voormalig NCAA president Cedric W. Dempsey.
De AFL is net iets anders dan de NFL (en de AFL is ook niet echt succesvol, zat vandeweek een play-off wedstrijd te kijken op NASN, die hal was maar halfvol). Die nieuwe league is echter volgens mij zo goed als hetzelfde (misschien wat spelregelverschillen). Ik geef het weinig kans, maar we zullen het zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Terreros85 het volgende:
De Arena Football league bestaat toch ook
quote:ALAMEDA, Calif. (July 3, 2007) -- Oakland Raiders running back Dominic Rhodes was suspended for the first four games of the season for violating the league's substance abuse policy.
The league does not disclose reasons for substance abuse suspensions, but Rhodes pleaded guilty in the offseason to reckless driving charges in Indiana after prosecutors agreed to drop drunken driving charges against him.
Rhodes, who spent his six years in Indianapolis, signed a two-year contract in the offseason with the Raiders.
Niet echt verrassend als je ziet welke QB's er op het roster staan, alleen Bollinger zou eventueel (onwaarschijnlijk overigens) roet in het eten kunnen gooien. Hanson is een verloren zaak in mijn ogen, Thigpen kan misschien een plekkie op het PS veroveren, dat gun ik hem wel.quote:ESPN.com's Len Pasquarelli reports barring a massive upset during training camp, Minnesota Vikings QB Tarvaris Jackson will be the team's starting quarterback entering the 2007 season.
Maar hopen dat het wat wordt, die TJquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet echt verrassend als je ziet welke QB's er op het roster staan, alleen Bollinger zou eventueel (onwaarschijnlijk overigens) roet in het eten kunnen gooien. Hanson is een verloren zaak in mijn ogen, Thigpen kan misschien een plekkie op het PS veroveren, dat gun ik hem wel.
quote:Oliver, Gaither selected in supplemental draft
(July 12, 2007) -- The San Diego Chargers and Baltimore Ravens each selected a player in a seven-round supplemental draft, the NFL announced.
The Chargers, picking 28th, chose cornerback Paul Oliver of Georgia in the fourth round. The Ravens, selecting 31st, picked Maryland tackle Jared Gaither in the fifth round.
Oliver (6-0, 208 pounds) was among Georgia's leaders in tackles last season (fifth with 57) and registered two sacks. He limited the No. 2 overall selection in the 2007 NFL Draft, Georgia Tech wide receiver Calvin Johnson (Detroit), to two catches for 13 yards in the Bulldogs' season-ending victory last year. In 2005, Oliver won Georgia's Most Improved Defensive Player Award.
Gaither (6-9, 350) started 17 of Maryland's past 21 games at either left or right tackle. As a freshman in 2005, he did not allow a sack from his left tackle position. Gaither was rated as the No. 3 prep-school prospect in the nation by a scouting service while at Hargrave Military Academy in Virginia.
With these selections, San Diego and Baltimore thus forgo the corresponding picks in the 2008 NFL Draft.
Nu alleen nog runningbacks stoppen.quote:If the 49ers backed up the Brinks truck for a Nate Clements, then the Colts must have some kind of 18-wheeler for Dwight Freeney. The Super Bowl champions signed their franchise-tagged defensive end today to a contract that makes Clements’ deal, and all others given to defensive players in the history of the league, pale in comparison, according to ESPN.com’s John Clayton.
Try to swallow this … Six years. $72 million. $30 million signing bonus.
How would this effect the Patriots’ negotiations with Asante Samuel? Probably not a whole lot. But it could work to back up any claims that the market is changing and evolving, and will spiral even further upward going into 2008, with another $7 million hike coming in the cap. At any rate, it cements the fact that the eight-year, $80 million that Clements got in San Francisco was not an aberration, but rather a sign of salaries simply ballooning with the cap continuing to bulge.
What really might be interesting to see is whether this pushes defensive players en masse closer in earning power to their offensive brethren.
“It’s great to see the Colts are paying a guy who stops a quarterback like a quarterback,” Freeney said.
Jaa hoor! Bring itquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef popolon het volgende:
Zijn er gegadigden voor een gratis Yahoo Fantasy League?
Moet er toch eens van komen.
De Fok! MLB League loopt erg goed trouwens.
Contract is inderdaad aanzienlijk... Hij zal ongeveer 35 miljoen van het geld ook echt krijgen, maar dan nog. De Colts stoppen in elk geval geld in een positie waar dat nodig is. Dwight reeney is alleen een one-trick pony... Pass rushing the QB... en zelfs dat doet hij nou niet echt geweldig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:53 schreef Bendoverp het volgende:
Jezus, wat een contract voor Freeney zeg.
[..]
Nu alleen nog runningbacks stoppen.
Kan altijd de settings nog aanpassen,eerst maar eens kijken hoeveel teams we hebben. Vond 't vorig jaar wel ok trouwens met defensive players.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef rblommers het volgende:
I'm in. Ik stel alleen voor om de positie aantallen op standaard te laten staan (dus 1 wr/rb ipv 3)
en wmb ook geen defensive players.
Op die manier maak je het namelijk lastiger voor degenen die geen experts zijn, en maak je het risico op afhakers ook groter
lijkt me leuk om eens te doenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef popolon het volgende:
Nou goed, ik zie wel of we er straks genoeg hebben:
FOK! Yahoo Fantasy Football League
league=FOK
password= fok
aanmelden kan ook hier: http://football.fantasysports.yahoo.com/ Dus niet de PRO league maar de 'free' league.
Ik zal de komende tijd nog wel even spammen.Draft staat op automatisch, kan ik later nog aanpassen als men het nodig vindt.
Er gaan wat stemmen op die toch wel fluisteren dat het geen hold-out wordtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Samuel niet echt slim als hij tot week 10 niet wil spelen... Ik vraag me ten zeerste af of hij dan überhaupt nog wel zal spelen. Het is een goede CB, maar hij moet zichzelf niet overschatten. 10 INT is ^o^ maar de yards per attempt die hij opgeeft is weer een ander verhaal.
True true, het gaat gewoon om het hebben van het grootste contract, maar dan blijkt toch veel in incentives en roster bonussen te zijn. En die rosterbonus wordt vaker niet dan wel uitbetaald.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:05 schreef ScienceFriction het volgende:
Het "grappige" is dat het meer gaat om de contracten dusdanig opgeblazen worden dat het een prestigewedstrijd is geworden. Van alle big contracts is ongeveer de helft gewoon lucht.. geld waarmee geschoven wordt binnen de salary cap. Zelfde met de Freeney deal.
Het is de ene restructuring na de andere. Colts zijn erg goed qua cap bijvoorbeeld en kunnen daarom zoveel geld in hun skill players stoppen.
Tsja...echt verwonderlijk is het niet als je kijkt waar veel van dit soort spelers vandaan komt...quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:26 schreef UtrechtSlim het volgende:
Je snapt toch helemaal niets ervan als je dat verhaal met Vick leest? Je bent een Master of the Universe. Het enige dat je moet voorkomen is iets totaal van de pot gerukts als....als....dit eigenlijk..
Ze hebben altijd Joey Harrington nogquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja...echt verwonderlijk is het niet als je kijkt waar veel van dit soort spelers vandaan komt...
Overigens blijf ik erbij dat het erg ziek is en dat Vick wat mij betreft best geschorst mag worden. Zal leuk zijn voor de Falcons omdt ze hun back-up QB naar de Texans hebben zien gaan
Harrington kon het in Detroit niet eens met al die #1 WR's... in Atlanta hebben ze helemaal geen receivers, want tsja... Vick kon toch rennen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:16 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ze hebben altijd Joey Harrington nog![]()
Vandaar dequote:Op woensdag 18 juli 2007 22:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Harrington kon het in Detroit niet eens met al die #1 WR's... in Atlanta hebben ze helemaal geen receivers, want tsja... Vick kon toch rennen?
quote:Mike O'Hara, of the Detroit News, reports the agent for Detroit Lions first-round draft choice WR Calvin Johnson, Bus Cook, will likely ask for around $30 million in guaranteed money when negotiating with the team.
Choppie chop, schrijft in!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:44 schreef popolon het volgende:
Nou goed, ik zie wel of we er straks genoeg hebben:
FOK! Yahoo Fantasy Football League
league=FOK
password= fok
aanmelden kan ook hier: http://football.fantasysports.yahoo.com/ Dus niet de PRO league maar de 'free' league.
Ik zal de komende tijd nog wel even spammen.Draft staat op automatisch, kan ik later nog aanpassen als men het nodig vindt.
Het is een goede deal voor de Steelers lijkt me. Polamalu is misschien wel de beste safety in de league, is jong en heeft winig blessures. Dus per dollar een goede deal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef Guard het volgende:
Polamalu en de Steelers strike a deal, Troy is nu the highest paid safety in the NFL.
$30 Mil voor de komende vier jaar. Valt mee, als je sommige andere bedragen ziet. Maar ja dat siert de man toch ook, buiten het veld bescheiden, in het veld overal aanwezig...
Denk zeker dat het een goede deal is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het is een goede deal voor de Steelers lijkt me. Polamalu is misschien wel de beste safety in de league, is jong en heeft winig blessures. Dus per dollar een goede deal.
Ja ,maar dat is een Iggle he, dus noem ik hem nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:46 schreef ScienceFriction het volgende:
Brian Dawkins is overigens ook nog steeds een erg goede safety (ook vorig jaar duideljk met de Eagles)
Geinig dat je mijn reactie van een ander topic haalt. Ik wil Warner's talent zeker niet bagetelliseren (hij was een van de beste QBs in die tijd). Wat ik wel wilde zeggen is dat de NFL Europe ervaring geen factor is geweest in zijn carriere. Als Trent Green niet geblesseerd was geraakt in dat seizoen, hadden we mogelijk nooit meer iets van Warner gehoord.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:35 schreef ScienceFriction het volgende:
Even uit een ander topic gehaald, over de teloorgang van de NFLE:
[..]Ik ben geen fan van Warner (verre van), maar om te zeggen dat zij geluk had dat hij een goed lopend team mocht vervangen??? Voor dat Warner de QB was hadden de Rams al sinds 1989 geen winning season meer gehad. De vorige 3 seizoenen waren 6-10, 5-11 en 4-12. Sinds Warner de starting QB werd ging het team 13-3, 10-6 en 14-2 en kwamen ze tweemaal in de SB terecht.
Daarnaast kun je de impact van warner in die 3 jaren niet zomaar op "geluk" afschuiven. In de 3 voorgaande jaren waren ze 20e, 23e en 24e in points scored. In die 3 Warner jaren waren ze 1e,1e en 1e.
sjees de Louisville QB (Brian Brohm) zou met die mannen zeker voor de starting spot kunnen strijden...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:36 schreef UtrechtSlim het volgende:
Vick is min of meer door Goodell toegang tot training camp ontzegd.
1. Joey Harrington 2. D.J. Shockley 3. Chris Redman
Lekkere depth chart waar Bobby Petrino tegenaan zit te kijken. Welcome to the NFL, son!
Het spijt me dat ik alleen maar reageer op oude berichten, maar ik ben het helemaal eens met Luuksor dat deze league wat meer kans maakt dan de XFL.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:40 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Oud nieuws.. Maar deze league geef ik meer kans dan de XFL.
Lijkt me leuk, heb me aangemeld bij de Fok leaguequote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:45 schreef popolon het volgende:
Zijn er gegadigden voor een gratis Yahoo Fantasy League?
Moet er toch eens van komen.
quote:Baha Men, "Who Let The Dogs Out"
Elton John, "Saturday Night's Alright for Fighting"
Specials, "Do The Dog"
Iggy Pop, "Dog Food"
Dead Kennedys, "Dog Bite"
They Might Be Giants, 'Youth Culture Killed My Dog"
Arthur Blake, 'Police Dog Blues'
Bob Dylan, "If Dogs Run Free"
Ramones, "I Don't Want To Fight Tonight"
Manowar, "Fight Until We Die'
Nazareth, "Hair of the Dog"