Sinds ze echt zilver zijn!11!!!!1!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef MaximumRush het volgende:
Sinds wanneer kost een snelkookpan 900 euro?
En dat is duur spul!quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Sinds ze echt zilver zijn!11!!!!1!
Heb je de OP uberhaubt wel gezien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef Ame_thyst het volgende:
En loopt het weer zo: Gratis Wehkamp-printer moet terug af,huilies
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
wie is er hier een huilie ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
scherp hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Is nog te duur. Ik kook thuis ook met een, overigens hele goede, snelkookpan. De complete set, met twee pannen, heeft mij ¤ 59 gekost. No-way dat ik een elektrische snelkookpan zou kopen voor dat geld. En 900 euro, jaja, geloof je het zelf?
Niet gek voor een pawnenset toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:08 schreef maikel112 het volgende:
haha al kreeg ik er geld bij! mij niet gezien
Veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
Een snelkookpan pardon pawn is dus alleen voor vrouwen?![]()
Vertel me eens MaGNeT, hoeveel PM's en mails heb je gehad naar aanleiding van mijn topic?
Hihihi....quote:
quote:P.S. Ik heb begrepen dat hij PM's en emails wel tof vind, schroom dus niet er 1 te sturen als je vragen hebt![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef NordicBlue het volgende:
Ik trapte er eerst ook in, heb 2.5 uur gezocht voordat ik in het complot kwam
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kreeg zelfs een PM waarin geld geboden werd als ik zei wat het was
quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat was ik, maarja, 20 euro voor iets waar je honderden euro's winst mee zou maken
![]()
Ach, troost je met de gedachte dat ik pas om 6 uur bedacht wat het wasquote:
Dat doe ik dan maar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach, troost je met de gedachte dat ik pas om 6 uur bedacht wat het was
En toen moest ik nog wat inelkaar soepen.
quote:
Geen kracht meer voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:29 schreef NordicBlue het volgende:
Doe jij es screens maken van je pm inbox?
de kans is groot , want het staat nu niet meer op de sitequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
Advertentie en eventueel het vorige topic héél goed lezenquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:20 schreef Koningin het volgende:
Waarom zijn die snelkookpannen zo geweldig??
mensen die omdat ze er geen bal van snappen anderen nerd noemenquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:47 schreef ColombiaanseIndiaan het volgende:
hahahahaha ja 3 snelkookpannen kosten echt 900 euroen hoezo is t voor vrouwen en bedoeld om mee af te vallen? nerd...
waarom verzin je dit?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:49 schreef Asmodean het volgende:
[..]
mensen die omdat ze er geen bal van snappen anderen nerd noemen
oh, je hebt je reply al aangepast. Stoer hoorquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:57 schreef Asmodean het volgende:
[..]
oh, je hebt je reply al aangepast. Stoer hoor.
Dat vind ik nou weer overdrevenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef patty het volgende:
Ik kreeg zelfs verschillende mails waarin mensen mij seks aanboden in ruil voor de link
Dat moet een hoax zijn. Wie zou dat nou willen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef patty het volgende:
Ik kreeg zelfs verschillende mails waarin mensen mij seks aanboden in ruil voor de link
Gast, echt heel erg triest doe je nuquote:
Whahahhaaaaquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:16 schreef vive_la_vida het volgende:
Halfords heeft zn alles in de onlineshop in de aanbieding gedaanMijn bestelde tomtom staat inmiddels op verzonden
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |