abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:28:38 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_49697062
quote:
In de Verenigde Staten is een pil goedgekeurd die de menstruatie stopzet. Dat meldt het Amerikaanse ministerie van gezondheid.

Ook in Nederland
De pil zou niet schadelijk zijn voor de gezondheid. De pil, Lybrel genaamd, is vanaf juli in de VS te krijgen en zal naar verwachting een miljardenomzet genereren. De fabrikant wil de pil volgend jaar ook in Nederland op de markt brengen.

Positief
In de Verenigde Staten zijn de reacties overwegend positief. De nieuwe pil maakt ook een einde aan de ongemakken die bij menstruatie horen. Artsen hebben gepleit voor meer onderzoek naar de gevolgen van het gebruik van de pil.
Nou dames, interessant of eng?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_49697229
Oooh dat wil ik! Maar ik slik sowieso de pil door, dus ik word maar een paar keer per jaar ongesteld. Heerlijk
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:34:06 #3
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_49697293
Interessant .

Maar voordat ik hem zou gaan gebruiken, zou ik wel meer info willen. Wat doet het middel precies, wat legt het allemaal precies stil en hoe?

Ik kan nu ook de gewone pil blijven slikken zonder stopweek, dan word ik ook niet ongesteld.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_49697326
Ik denk ook dat er meer onderzoek nodig is eerst, Nederlands onderzoek.
pi_49697346
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef GlazenKaak het volgende:
Oooh dat wil ik! Maar ik slik sowieso de pil door, dus ik word maar een paar keer per jaar ongesteld. Heerlijk
Ik ook

Ik vraag me alleen wel af wat de samenstelling is van die pil, en of het ook meteen voor anti-conceptie gebruikt kan worden... Het lijkt me dan weinig verschil hebben met de huidige pil...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_49697387
Prettig.. Ik zou het zeker overwegen.
Alleen vervelend dat je niet die absolute zekerheid hebt van niet-zwanger zijn die je wel hebt als je tussentijds ongesteld wordt.

En uiteraard wat hierboven gezegd wordt. Ik zou eerst precies willen weten hoe het werkt.. En wat het precíes doet.
Neen
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:39:54 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49697543
Meer info is met Google makkelijk te vinden.
quote:
The Food and Drug Administration (FDA) in the United States is about to approve a birth control pill with a double whammy.
The contraceptive pill Lybrel has the added effect of suppressing a woman's periods altogether and can be taken continuously.

The drug eliminates a woman's period for as long as they remain taking it.

Lybrel which is manufactured by Wyeth is the first pill that can be taken continuously - standard birth control pill contain 21 daily active pills and seven sugar pills in order to reflect a woman's monthly period.

If Lybrel is approved it will be the fourth approved drug which affects the menstrual cycle.

Others include Yaz and Loestrin 24, which shorten menstrual periods to less than three days and Seasonique which limits periods to just four times in a year.

Lybrel contains the lowest dose permissible of the two main hormones that are used in birth control, ethinyl estradiol and levonorgestrel and the pill reputedly reduces many of the symptoms related to periods including bloating and irritability.

According to the drug company in clinical trials of Lybrel 59 percent of women stop bleeding, while some 18 percent stopped the drug because of spotting.

Surveys indicate that an increasing number of women want to control and have the option of limiting their monthly periods and analysts are predicting a tremendous demand for such drugs.
Bron
The love you take is equal to the love you make.
pi_49697573
Dat kan met de gewone pil ook. Ik doe ook niet vaak een stopweek. Ongesteld zijn =
pi_49697620
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef Neenetje het volgende:
Alleen vervelend dat je niet die absolute zekerheid hebt van niet-zwanger zijn die je wel hebt als je tussentijds ongesteld wordt.
Er zijn genoeg vrouwen die in de eerste maanden van hun zwangerschap gewoon ongesteld worden. Niks 'absolute zekerheid' dus.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:43:12 #10
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_49697669
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die in de eerste maanden van hun zwangerschap gewoon ongesteld worden. Niks 'absolute zekerheid' dus.
Ik ben ook de eerste maand van mijn zwangerschap gewoon ongesteld geworden.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_49697723
Ik zie weinig verschil met een gewone pil, behalve dan dat je zeven dagen lang hormoonvrij bent, en toch niet ongesteld wordt...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_49697737
Het lijkt mij best eng... maar het zou ook onwijs tof zijn.

En verder wat neenetje zegt.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:44:44 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49697739
Straks een item hierover op RTL 4.

Mij lijkt zo'n pil inderdaad wel wat!
pi_49697753
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:43 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik ben ook de eerste maand van mijn zwangerschap gewoon ongesteld geworden.
Ik ook
pi_49697754
quote:

[..]

Hmm.. dat is waar.
Neen
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:45:16 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49697766
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:44 schreef djenneke het volgende:
Ik zie weinig verschil met een gewone pil, behalve dan dat je zeven dagen lang hormoonvrij bent, en toch niet ongesteld wordt...
Nee, volgens mij heb je juist niet die hormoonvrije week.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:46:38 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49697832
quote:

[..]

Wat is 'gewoon' ongesteld? Dat zijn zeker vrouwen die sowieso maar 3 druppels per periode verliezen ofzo. Ik verlies zodanig veel bloed en stolsels (sorry) dat ik toch wel echt 100% zeker weet dat ik dan niet (meer) zwanger ben...
pi_49697836
Vraag me af het werkt, als ik de 'gewone' pil doorslik, krijg ik na een paar maanden geheid doorbraakbloedingen. En dat gebeurt op onvoorspelbare momenten, niet cool dus...
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:47:30 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49697864
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Vraag me af het werkt, als ik de 'gewone' pil doorslik, krijg ik na een paar maanden geheid doorbraakbloedingen. En dat gebeurt op onvoorspelbare momenten, niet cool dus...
Ik verwacht dat je dat met deze pil juist niet hebt.
pi_49697918
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik verwacht dat je dat met deze pil juist niet hebt.
quote:
According to the drug company in clinical trials of Lybrel 59 percent of women stop bleeding, while some 18 percent stopped the drug because of spotting.
Neen
pi_49697931
Elke pil maakt een eind aan de menstruatie.
En als je een willekeurige pil doorslikt, krijg je hetzelfde effect als met deze pil: geen bloeding meer. Waarom is dit nieuw?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:49:31 #22
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49697945
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:36 schreef Neenetje het volgende:

En uiteraard wat hierboven gezegd wordt. Ik zou eerst precies willen weten hoe het werkt.. En wat het precíes doet.
Als je de pil slikt ben je sowieso niet echt ongesteld, maar heb je alleen een ontrekkingsbloeding en die biedt dus geen 100% uitsluitsel over zwangerschap. Bovendien zijn er ook vrouwen die gewoon ongesteld blijven worden als ze zwanger zijn.
pi_49697965
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:48 schreef Neenetje het volgende:

[..]

[..]
Niks nieuws dus. De cijfers zullen met de gewone pil niet veel anders zijn.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:50:02 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49697967
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:48 schreef Neenetje het volgende:

[..]

[..]
Ja, en hoe is dat in verhouding tot doorslikken van een gewone pil?
pi_49697990
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:49 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Als je de pil slikt ben je sowieso niet echt ongesteld, maar heb je alleen een ontrekkingsbloeding en die biedt dus geen 100% uitsluitsel over zwangerschap. Bovendien zijn er ook vrouwen die gewoon ongesteld blijven worden als ze zwanger zijn.
Ik hoorde wel dat er een verschil zou zijn tussen ongesteld zijn en niet zwanger zijn en ongesteld zijn en wel zwanger zijn... En dan voornamelijk in hevigheid.

Klopt dat?
Neen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')