abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49767508
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef colette het volgende:
...
Hmmm, ik krijg gelijk trek!
pi_49767809
Klinkt goed allemaal! Bedankt voor de suggesties. Ik denk dat ik inderdaad gewoon 1 dag voor de salade ga en twee dagen roerbakken ofzo .
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:18:00 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49767906
Aspergetips klinken wel erg lekker .

Weet iemand trouwens waarom er geen blikken aspergesoep bestaan?
Alle soorten soep zijn er maar ik kom nóóit aspergesoep tegen. Of kunnen aspergers niet in een blik bewaard blijven?

Ik ben moeoeoeoeoe, heb spierpijn.... bleh. Ik kom de rest vd dag het huis niet meer uit.

Maar ik heb wel een bloemetje op tafel gezet bij mijn ouders met een 'Welkom thuis'-kaartje (ze komen vanavond terug van hun Italië-reis, vandaar).
Niet meer actief op Fok!
pi_49768032
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er geen blikken aspergesoep bestaan?
Bestaat toch gewoon? Van Unox, bijvoorbeeld
quote:
Maar ik heb wel een bloemetje op tafel gezet bij mijn ouders met een 'Welkom thuis'-kaartje (ze komen vanavond terug van hun Italië-reis, vandaar).
Wat lief!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:25:31 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49768165
Ja lief hè . (want ik heb geld nodig ... nee hoor ).

Ja, maar dat is in een zak hè, die van Unox. Ik wil een blik .
Niet meer actief op Fok!
pi_49768268
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, maar dat is in een zak hè, die van Unox. Ik wil een blik .
Nee hoor, een blik. Maar je moet er nog wel extra water bij doen, misschien wil je dat ook niet?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49768340
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:31:41 #258
177846 colette
kloon van conleche
pi_49768407
Waarom wil je blik? Ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit soep uit blik heb gegeten. Op de een of andere manier trekt me dat niet aan (evenals groenten uit blik trouwens)

Die verse zakken in de koeling neem ik trouwens nog wel eens mee, die zijn erg lekker. Maar de meeste zijn nog best calorie-rijk.
pi_49768532
Gebonden soep ik volgens mij altijd wel redelijk calorierijk. Bliksoep vind ik trouwens altijd wel lekker, net als blik-tonijn of blik mais en blik-chilibonen. Blik sperziebonen vind ik dan weer niet zo aantrekkelijk.
pi_49778390
Renske vroeg me net mee naar de mac, spank haar!!!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49778487
Renske

Hier wel gezond dagje, ontbeten met 2 plakken ontbijtkoek, gelunched met 2 tosti's met 30+ kaas en als avondeten had ik roerbakmie Als tussendoortje vanmiddag een rode paprika, vanavond na het eten niks meer gegeten. Aten pas om 7 uur en daarna niet echt zin meer in wat gehad.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:26:48 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49778508
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:23 schreef Tangarine het volgende:
Renske vroeg me net mee naar de mac, spank haar!!!
en toen zei Maarten dat hij liever naar Burger King gaat.

Spank hem! .
Niet meer actief op Fok!
pi_49778574
rrrrrr!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49778600
Ik heb ook (eindelijk weer) een goede dag achter de rug: Vanmorgen yoghurt met muesli, toen een 8,5 gehaald voor mijn eerste mastervak, toen 2 bruine boterhammen en een krentebol als lunch, een appel en later een banaan tussendoor en toen wat rijst met vis en worteltjes (in een normale hoeveelheid). Doe mij iedere dag zo'n dag als vandaag .
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:31:18 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49778670
Ik heb ook een goede dag achter de rug . Naja, m'n lunch bestond uit twee harde broodjes. Wel bruin met iets van noten erin. En verder een flesje appelsientje tropische vruchten. Ik was namelijk niet thuis rond lunchtijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_49784776
Goedemorgen!!!

ben weer half uurtje wakker, nu even paar geroosterde boterhammen naar binnen werken (met boter en suiker ) en dan om 7.30 richting zwembad.. zwemkeuring

Ben gelukkig totaal niet zenuwachtig.. kan komen doordat ik de groep ken waar ik in zit, en weet wat ik kan verwachten etc...daarnaast is deze test minder pittig dan die van donderdag
pi_49785025
Goedemorgen ook!
Succes alweer thrilled, maar zo te lezen komt dat wel goed allemaal

Vanochtend heb ik heerlijk hardgelopen en ik was gelukkig bijna terug toen het begon te miezeren. Het was dus veel beter dan donderdag (rond 5 uur) want dat was natuurlijk keiwarm en ik kreeg aan het eind helemaal last van m'n middenrifregio. Wat dat betekent weet ik niet eigenlijk...
Ohja ik weet niet of jullie dat weleens hebben, maar een half jaar geleden (ja zo lang ben ik al bezig ondertussen ) kreeg ik bij snel lopen weleens last van m'n kuiten. Ik werd stiekem wel een beetje bang dat het 'etalagebenen' waren, (claudicatio intermittens, dit hebben oudere mensen met dichtgeslibde kuitaderen). Heb er al heel lang geen last van gehad, zal vast ook wel te maken hebben met m'n 'gezonderen'.
Nu ligt m'n vriendje te snurken en z'n katje is de hele tijd aan het spelen met iets kleins dat ze heeft gevonden, zo schattig
Het mooi kotsende meisje.
pi_49785149
Goedemorgen!

Thrilled, ik ben veel te laat, maar nog een keer succes!

Dinsdag heb ik een ontzettend belangrijk tentamen, dus de komende drie dagen staan helemaal in het teken van het leren van dat tentamen. Dat heb ik de afgelopen week(en) ook gedaan en ben het nu een beetje (erg) zat, maargoed, het is nog maar drie dagen en dan heb ik mijn leven/vrije tijd weer terug.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 09:25:09 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49785384
Goedemorgen ,

ik ben weer ingeloot bij bootcamp (en bij spinning).
Het zijn alleen wel een beetje vervelende dagen / tijden (geen rustdag, moet zo vroeg eten...).

woensdag bootcamp 19 - 20.
donderdag spinning van 19 - 20.

ik ben een beetje bang dat ik teveel last heb van spierpijn van bootcamp om te kunnen gaan spinnen. Zit dan ook te twijfelen of ik bootcamp maar zal laten zitten, aangezien ik ook ga hardlopen.

En misschien dat ik me in de na-inschrijving nog kan inschrijven voor een tweede uur spinning op maandag of dinsdag. Dat zou eigenlijk het mooiste zijn.

Of ik betaal gewoon voor beide cursussen (10 euro borg, krijg je terug als je elke les komt) en als er in de na-inschrijving nog plek bij spinning is op maandag of dinsdag (van spinning krijg ik minder spierpijn), dan kan ik wel vragen of ze me van dodag naar maandag willen verplaatsen.
Niet meer actief op Fok!
pi_49785531
Het wordt altijd wel gezegd dat het het beste is om er een rustdag tussen te houden, dus dan kan je het beste iets in de trand van ma wo vr aanhouden denk ik., renske

Hardlopen is tot nu toe helemaal niet zo erg en ik kan het best 's ochtends doen inderdaad. In elk geval als het zo warm is als afgelopen week, dan is in de namiddag echt niet te doen Het schema bevalt nog steeds goed, vandaag was het zelfs erg goed te doen. 'k Zou qua muziek echter wel liever een studio brussel podcast dan radio een hebben, maar dat zit er niet in denk ik!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 09:40:58 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49785561
Ja, met die rustdag zit ik ook. Alleen bootcamp wordt alleen op woensdag gegeven, vandaar . Maar ik weet vrijwel zeker dat er nog plaats zal zijn bij spinning op maandag (wordt alleen maandag t/m do gegeven), dus ik ga wel even vragen of ze me van dodag kunnen verplaatsen naar maandag .

en waarom zit een brussel podcast er niet in?

Wij moeten ook nog beginnen. Mijn spierpijn wordt wat minder, maar die van Mark nog niet . Handig...
Niet meer actief op Fok!
pi_49785624
Stubru is wat uh gitaarderige muziek zeg maar leuker dan van EEN. Maar niet elke radiozender maakt natuurlijk zo'n trainingsschema. Als ik klaar ben met de lessen wil ik door gaan nog 3x per week, dan ga ik natuurlijk wel zelf kiezen wat voor muziek, maar nu nog even met de blije popmuziek van vorig jaar, al valt het goed mee hoor. Vind het wel een aanrader qua opbouwen tot nu toe.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 09:47:04 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49785636
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Stubru is wat uh gitaarderige muziek zeg maar leuker dan van EEN. Maar niet elke radiozender maakt natuurlijk zo'n trainingsschema. Als ik klaar ben met de lessen wil ik door gaan nog 3x per week, dan ga ik natuurlijk wel zelf kiezen wat voor muziek, maar nu nog even met de blije popmuziek van vorig jaar, al valt het goed mee hoor. Vind het wel een aanrader qua opbouwen tot nu toe.
met welk schema train je? Ik ben nml ook nog op zoek naar een goed schema. Niet te snel opbouwen, maar ook niet te langzaam.
Niet meer actief op Fok!
pi_49785678
mogge

Volgens mij is het zo dat je op z'n minst een rustdag in de wéék moet nemen dus dan zou je het wel beiden kunnen doen. En ik zou erna eten, niet ervoor. Maar ja, ik eet altijd al om 20h00 uur, dus ik heb makkelijk praten. Maar anders moet je echt heel vroeg eten (16h00 of zo) Misschien is het een idee om het eten wel alvast klaar te maken , dan hoef je het bij thuiskomst alleen maar op te warmen, of je neemt zo'n stoommaaltijd van de Appie, die zijn heel goed te doen en best gezond!
pi_49785693
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

met welk schema train je? Ik ben nml ook nog op zoek naar een goed schema. Niet te snel opbouwen, maar ook niet te langzaam.
http://www.een.be/vlaanderensportland/

Je kunt hier podcasts vinden voor lopen en fietsen. Ik doe dus lopen, les 6 was 1x 1 minuut lopen & rusten, 1 x 2 minuten lopen & rusten en 3 & 3 minuut lopen & rusten dus in totaal 24. Echt heel snel gaat het dus niet, maar of het te langzaam gaat kan ik niet beoordelen (en ik heb ook geen zin in overbelasting van spieren en gewrichten dus vind het wel best zo).
pi_49785785
Even offtopic: waarom hebben alle mods een brandende kaars als avatar??
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:00:21 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49785797
mogguh.

Wou vanaaf lasange eten, maar heb toch maar bieten gedaan en ipv croissants 2 kleine broodjes uit de oven
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49785822
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:59 schreef conleche het volgende:
Ik zag het ook al, maar heb geen idee?
Edit: De vrouw van buzzer is onverwachts overleden II
pi_49785853
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 10:00 schreef Qwea het volgende:
mogguh.

Wou vanaaf lasange eten, maar heb toch maar bieten gedaan en ipv croissants 2 kleine broodjes uit de oven
Ben trots op je!
Zeg, is dat expres dat je lasange schrijft ipv lasagne? Ik heb het nl. al meer gezien bij andere mensen, dus het kan zijn dat het 1 of ander modern iets is, wat mij is ontgaan.....
pi_49785858
De vrouw van buzzer is overleden. De vrouw van buzzer is onverwachts overleden II
pi_49785887
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 10:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik zag het ook al, maar heb geen idee?
Edit: De vrouw van buzzer is onverwachts overleden II
Ik was al bang voor zoiets idd....
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:07:13 #282
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49785898
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 10:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ben trots op je!
Zeg, is dat expres dat je lasange schrijft ipv lasagne? Ik heb het nl. al meer gezien bij andere mensen, dus het kan zijn dat het 1 of ander modern iets is, wat mij is ontgaan.....
neh,spelfout.Althans bij mij. Ik moet dit weekend gezond doen,het ging de afgelopen dagen redelijk mis
pi_49786030
Goeiemorgen

Ben benieuwd hoe je zwemtest is gegaan Kevin, hopelijk net zo goed als die andere test

Renske, 2 dagen die sporten achter elkaar doen lijkt mij wel zwaar ja, zeker als je daarnaast ook nog hardloopt. Zou ook 1 van die 2 laten vallen dan, of proberen te ruilen met iemand van een andere dag.

Mijn broer is vandaag jarig, dus mezelf maar weer een beetje in proberen te houden met de taart en hapjes
  zaterdag 26 mei 2007 @ 10:17:51 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49786046
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:59 schreef conleche het volgende:
omdat de vrouw van mod Buzzer onverwacht is overleden.
Niet meer actief op Fok!
pi_49786223
Heeey ben weer terug

Toen ik vannochtend aankwam bij het zwembad zat iedereen beetje moeilijk te kijken, we hadden allemaal flinke spierpijn Maar goed, wij naar binnen en overall uitgekozen.. we begonnen alleen in zwemkleding.. was echt een eitje.. ik dacht dat je geen pauze mocht nemen tussen de 25 meters, maar ik ging elke keer als eerste, en moest wachten met de volgende 25m totdat de laatste binnen was, dus ik had elke keer een pauze om uit te rusten (iedereen dus ).. de 15 meter onder water was dus geen probleem ( [patsmode] kwam het verste van allemaal [/patsmode] ).. toen overall aan en hetzelfde (behalve onder water zwemmen).. was ook geen probleem, op het einde 4 ringen opduiken, lukte me ook in 1 keer ..

Was echt een zachtgekookt eitje in mijn ogen.. sommige hadden moeite met het in 1 keer opduiken van de 4 ringen, maar ook dat was gewoon voldoende beoordeeld..

Iedereen van de groep is dus door, 15 juni medische keuring, maar hier kan ik helaas niets voor trainen (hooguit de conditie voor de fietstest), maar we zaten al dingen te bespreken voor 1 september, wanneer de cursus begint, en dat we op moeten passen dat we niet teveel tijd in de brandweer gaan steken etc.. dus als je tussen de regels doorleest kan ik mezelf al tot de brandweer rekenen.. nu is het afwachten tot 1 september wanneer de opleiding start.. en dat duurt laaaaaaaang!!! als het aan mij lag, begon ik vandaag nog met de opleiding
pi_49786694
Hmmm heb jij meer geluk dan ik. Ik kon er daarnet achter dat ik door vriendjespolitiek een baan ben misgelopen (was eigenlijk al aangenomen, en opeens wil de dochter van een medewerker dezelfde baan, en die medewerker is de baas ompraten. Ik wist hier niets van, maar hoorde dat gelukkig van iemand uit dat bedrijf) ... Maar leuk dat het zo goed gaat bij jou!

Afvallen gaat wel goed bij mij . De weegscahal gaf gisteren 63 kg aan ... (kon alleen niet updaten enzo, omdat mijn computer opeens kapot gegaan was. Kon windows niet meer opstarten. En uiteraard op moment dat mn vriend hem wil gaan maken, hoeft die hem alleen maar aan te zetten en werkt ie vanzelf weer. Fijn xD)

Vanmorgen ontbeten met 4 chocoladekoekjes . Had opeens zo'n zin in chocola . En ach, ik pas al mn kleding weer, en mn buik ziet er best plat uit ... gaat opeens lekker, ik ga de zomer zeker slank in
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49787221
Klinkt goed Kevin Zo te horen kun je idd wel vrij zeker zijn dat je in september mag beginnen

Mooi dat het afvallen zo goed gaat Chicolate, maar ontbijten met 4 chocoladekoekjes, ik zou het niet kunnen hoor En das best lullig, dat je die baan niet hebt gekregen omdat die dochter hetzelfde baantje wilde hebben.
pi_49787431
Ik was al een paar uur wakker, dan lukt het me wel ...

Maar van dat baantje, dat is nog niet officieel. Het is wat ik vandaag via via te horen kreeg, en als het goed is, krijg ik binnenkort een brief waarin ze me officieel afwijzen. Ach ja, zo gaat dat bij vakantiebaantjes en vervelende dochters van ...
pi_49787822
Thnx @ Chicolate en Sylvana

Over dat baantje..helaas maar dat zijn altijd smerige praktijken, maar je kan er helaas niks tegen doen...
pi_49788665
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb zelf vanmorgen de laatste les van het eerste schema van Vlaanderen Sportland gelopen en ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden over dit schema ben. Ik heb ook wel eens volgens een ander schema gelopen (uit een hardloopboek van mijn vader) en daar moest je een bepaald schema 3 keer lopen, dus 1 week lang. Voor mijn gevoel duurde opbouw daar veel langer dan dit schema, waarbij je iedere les een stapje maakt..
pi_49788715
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:52 schreef Thrilled het volgende:
...
Thrilled, gefeliciteerd! Bijna een officiele spuitgast
pi_49789021
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:27 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Thrilled, gefeliciteerd! Bijna een officiele spuitgast
Thnx, bijna ja nog even wachten
  zaterdag 26 mei 2007 @ 13:24:43 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49790136
Net weer even met gewichtjes geklooid.

Wat wel een beetje griezelig is: er knakt vaak iets in mijn rechterschouder. Voor zover ik weet kan dat geen kwaad (gewrichten schuiven langs elkaar heen), maar ik vind het wel een beetje eng. Zijn er meer mensen die dat hebben?

Ik heb trouwens ook wel eens dat mijn botten ahw over elkaar heen schuiven als ik een keer een verkeerde beweging maak. Had ik vroeger vaak en snel last van, vooral als ik in bed lag... dan voelde ik het bot echt uitsteken en moest ik hem weer terug masseren.

Dat knakken vd schouder zal ook wel iets dergelijks zijn. Mijn kuiten en armen zijn trouwens ook strakker geworden . Dat is wel cool .

Ga nu even een boodschappenlijstje maken en dan boodschappen doen voor drie dagen. Bleh. Ik weet nu toch nog niet wat ik maandag allemaal wil eten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_49790412
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 13:24 schreef Viking84 het volgende:
Wat wel een beetje griezelig is: er knakt vaak iets in mijn rechterschouder. Voor zover ik weet kan dat geen kwaad (gewrichten schuiven langs elkaar heen), maar ik vind het wel een beetje eng. Zijn er meer mensen die dat hebben?
Ik knak ook altijd aan alle kanten, maar volgens mij kan dat geen kwaad. Zolang het geen pijn doet, zal het wel goed zijn

Maandag zijn de winkels dus weer dicht? Het begint nu toch wel een beetje vermoeiend te worden...
Moet ik dus toch nog boodschappen gaan doen
  zaterdag 26 mei 2007 @ 14:35:15 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49791503
aaarg. Ik heb zo'n zin in ben and jerry's
pi_49791507
AH is toch wel open? Tenminste, bij mij (in Almere) is bijna iedere supermarkt juist open op 2e pinksterdag. (veel scholieren willen dan graag werken, omdat ze toeslag krijgen op 'ongewone' dagen)

Baaldagje vandaag, maar ik accepteer het maar. Enorme behoefte aan chocoladekoekjes, en heb dr al redelijk wat op. Daarnet heerlijke lunch met warme krentenbol uit de oven. Moet ook een keertje kunnen (en ach, mn figuurtje is prima, en het is dr ook zo weer af, morgen en maandag zal ik weinig eten)

En ik knak mijn gewrichten ook vaak, vooral mn enkels, die zijn wat zwak. Maar iemand zei ooit dat als je het te vaak doet, reuma kan krijgen?
pi_49791931
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef Chicolate het volgende:
AH is toch wel open? Tenminste, bij mij (in Almere) is bijna iedere supermarkt juist open op 2e pinksterdag. (veel scholieren willen dan graag werken, omdat ze toeslag krijgen op 'ongewone' dagen)

Baaldagje vandaag, maar ik accepteer het maar. Enorme behoefte aan chocoladekoekjes, en heb dr al redelijk wat op. Daarnet heerlijke lunch met warme krentenbol uit de oven. Moet ook een keertje kunnen (en ach, mn figuurtje is prima, en het is dr ook zo weer af, morgen en maandag zal ik weinig eten)

En ik knak mijn gewrichten ook vaak, vooral mn enkels, die zijn wat zwak. Maar iemand zei ooit dat als je het te vaak doet, reuma kan krijgen?
Hier zijn alle AH's dicht.. Maar ik weiger boodschappen te doen, ik zal het wel overleven.

Volgens mij is dat reumaverhaal onzin hoor. Dat zeggen mensen omdat ze het een akelig geluid vinden.

Ik ging gisteren trouwens eens broeken passen, en wat blijkt... Als ik 86 kilo weeg heb ik maat 44, en als ik 76 kilo weeg heb ik maat...tromroffel...44! In dezelfde winkel, hetzelfde merk, ongeveer een zelfde model broek. Maar het zit een stuk beter, denk dat ik eerst stiekem net iets te kleine broeken had, en nu zitten ze gewoon goed. Van mijn benen/heupen/kont is ook niet veel af, en daar zal ook niet veel af gaan, denk ik. Maar het taillespek is weg, dus alles staat veel beter Ik kan nu gewoon mijn broek zo strak aansnoeren als ik wil, er komen geen vetbobbels bovenuit
Dus ja, dan maar gewoon maat 44. Wat maken die getalletjes ook uit.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:25:46 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49792584
@ Alcarin:

dat heb ik idd ook. Ik ben al 10 kg kwijt, maar ik pas nog steeds wel in maat 44 ( = niet veel te groot ofzo). Ga na de zomer eens kijken of ik in een spijkerbroek maat 42 pas. Qua taille sowieso, maar vorige keer vond ik die maat rond mijn benen nog niet helemaal geweldig zitten. Maar dat is ook alweer een paar kg geleden ,dus wie weet .

En bij mij komen er nog wel vetbobbels bovenuit als ik m'n riem te strak aansnoer .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 15:28:41 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49792650
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef Chicolate het volgende:
volgens mij is dat als je het expres doet: bijv je vingers knakken, dan vergroot je de kans dat ze uit de kom raken. En ik kan er niks aan doen verder, hoor. Ik zag op een ander forum een post van iemand die ermee naar de huisarts en een specialist was geweest en die zeiden allebei dat het geen kwaad kon.
Bovendien kan ik er ook niks aan doen. Ook als ik mijn armen in de lucht steek en weer omlaag, voel ik m'n gewrichten een beetje kraken ahw.
Niet meer actief op Fok!
pi_49795377
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef Qwea het volgende:
aaarg. Ik heb zo'n zin in ben and jerry's
haha, ja, erg lekker! Kan je niet iemand vinden die jou twee lepels geeft en dan de rest van de bak zelf opeet?

Ik heb net weer een hele lekkere gezonde drap gemaakt: Banaan, peer en aardbeien, echt heerlijk! En ook weer havermoutkoekjes gebakken Ik had een tijdje geleden havermout gekocht, want ik dacht: hmm havermout, gezond, lekker en weer eens wat anders dan Cruesli Balans als ontbijt! Ik vond het niet te eten en ik moet dit eerst opmaken voordat ik iets anders koop Daar zit toch een partij boter en suiker in, niet normaal, maar goed, het is weekend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')