abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49767508
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:54 schreef colette het volgende:
...
Hmmm, ik krijg gelijk trek!
pi_49767809
Klinkt goed allemaal! Bedankt voor de suggesties. Ik denk dat ik inderdaad gewoon 1 dag voor de salade ga en twee dagen roerbakken ofzo .
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:18:00 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49767906
Aspergetips klinken wel erg lekker .

Weet iemand trouwens waarom er geen blikken aspergesoep bestaan?
Alle soorten soep zijn er maar ik kom nóóit aspergesoep tegen. Of kunnen aspergers niet in een blik bewaard blijven?

Ik ben moeoeoeoeoe, heb spierpijn.... bleh. Ik kom de rest vd dag het huis niet meer uit.

Maar ik heb wel een bloemetje op tafel gezet bij mijn ouders met een 'Welkom thuis'-kaartje (ze komen vanavond terug van hun Italië-reis, vandaar).
Niet meer actief op Fok!
pi_49768032
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er geen blikken aspergesoep bestaan?
Bestaat toch gewoon? Van Unox, bijvoorbeeld
quote:
Maar ik heb wel een bloemetje op tafel gezet bij mijn ouders met een 'Welkom thuis'-kaartje (ze komen vanavond terug van hun Italië-reis, vandaar).
Wat lief!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:25:31 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49768165
Ja lief hè . (want ik heb geld nodig ... nee hoor ).

Ja, maar dat is in een zak hè, die van Unox. Ik wil een blik .
Niet meer actief op Fok!
pi_49768268
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, maar dat is in een zak hè, die van Unox. Ik wil een blik .
Nee hoor, een blik. Maar je moet er nog wel extra water bij doen, misschien wil je dat ook niet?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49768340
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:31:41 #258
177846 colette
kloon van conleche
pi_49768407
Waarom wil je blik? Ik kan me niet meer herinneren dat ik ooit soep uit blik heb gegeten. Op de een of andere manier trekt me dat niet aan (evenals groenten uit blik trouwens)

Die verse zakken in de koeling neem ik trouwens nog wel eens mee, die zijn erg lekker. Maar de meeste zijn nog best calorie-rijk.
pi_49768532
Gebonden soep ik volgens mij altijd wel redelijk calorierijk. Bliksoep vind ik trouwens altijd wel lekker, net als blik-tonijn of blik mais en blik-chilibonen. Blik sperziebonen vind ik dan weer niet zo aantrekkelijk.
pi_49778390
Renske vroeg me net mee naar de mac, spank haar!!!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49778487
Renske

Hier wel gezond dagje, ontbeten met 2 plakken ontbijtkoek, gelunched met 2 tosti's met 30+ kaas en als avondeten had ik roerbakmie Als tussendoortje vanmiddag een rode paprika, vanavond na het eten niks meer gegeten. Aten pas om 7 uur en daarna niet echt zin meer in wat gehad.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:26:48 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49778508
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 22:23 schreef Tangarine het volgende:
Renske vroeg me net mee naar de mac, spank haar!!!
en toen zei Maarten dat hij liever naar Burger King gaat.

Spank hem! .
Niet meer actief op Fok!
pi_49778574
rrrrrr!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49778600
Ik heb ook (eindelijk weer) een goede dag achter de rug: Vanmorgen yoghurt met muesli, toen een 8,5 gehaald voor mijn eerste mastervak, toen 2 bruine boterhammen en een krentebol als lunch, een appel en later een banaan tussendoor en toen wat rijst met vis en worteltjes (in een normale hoeveelheid). Doe mij iedere dag zo'n dag als vandaag .
  vrijdag 25 mei 2007 @ 22:31:18 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49778670
Ik heb ook een goede dag achter de rug . Naja, m'n lunch bestond uit twee harde broodjes. Wel bruin met iets van noten erin. En verder een flesje appelsientje tropische vruchten. Ik was namelijk niet thuis rond lunchtijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_49784776
Goedemorgen!!!

ben weer half uurtje wakker, nu even paar geroosterde boterhammen naar binnen werken (met boter en suiker ) en dan om 7.30 richting zwembad.. zwemkeuring

Ben gelukkig totaal niet zenuwachtig.. kan komen doordat ik de groep ken waar ik in zit, en weet wat ik kan verwachten etc...daarnaast is deze test minder pittig dan die van donderdag
pi_49785025
Goedemorgen ook!
Succes alweer thrilled, maar zo te lezen komt dat wel goed allemaal

Vanochtend heb ik heerlijk hardgelopen en ik was gelukkig bijna terug toen het begon te miezeren. Het was dus veel beter dan donderdag (rond 5 uur) want dat was natuurlijk keiwarm en ik kreeg aan het eind helemaal last van m'n middenrifregio. Wat dat betekent weet ik niet eigenlijk...
Ohja ik weet niet of jullie dat weleens hebben, maar een half jaar geleden (ja zo lang ben ik al bezig ondertussen ) kreeg ik bij snel lopen weleens last van m'n kuiten. Ik werd stiekem wel een beetje bang dat het 'etalagebenen' waren, (claudicatio intermittens, dit hebben oudere mensen met dichtgeslibde kuitaderen). Heb er al heel lang geen last van gehad, zal vast ook wel te maken hebben met m'n 'gezonderen'.
Nu ligt m'n vriendje te snurken en z'n katje is de hele tijd aan het spelen met iets kleins dat ze heeft gevonden, zo schattig
Het mooi kotsende meisje.
pi_49785149
Goedemorgen!

Thrilled, ik ben veel te laat, maar nog een keer succes!

Dinsdag heb ik een ontzettend belangrijk tentamen, dus de komende drie dagen staan helemaal in het teken van het leren van dat tentamen. Dat heb ik de afgelopen week(en) ook gedaan en ben het nu een beetje (erg) zat, maargoed, het is nog maar drie dagen en dan heb ik mijn leven/vrije tijd weer terug.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 09:25:09 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49785384
Goedemorgen ,

ik ben weer ingeloot bij bootcamp (en bij spinning).
Het zijn alleen wel een beetje vervelende dagen / tijden (geen rustdag, moet zo vroeg eten...).

woensdag bootcamp 19 - 20.
donderdag spinning van 19 - 20.

ik ben een beetje bang dat ik teveel last heb van spierpijn van bootcamp om te kunnen gaan spinnen. Zit dan ook te twijfelen of ik bootcamp maar zal laten zitten, aangezien ik ook ga hardlopen.

En misschien dat ik me in de na-inschrijving nog kan inschrijven voor een tweede uur spinning op maandag of dinsdag. Dat zou eigenlijk het mooiste zijn.

Of ik betaal gewoon voor beide cursussen (10 euro borg, krijg je terug als je elke les komt) en als er in de na-inschrijving nog plek bij spinning is op maandag of dinsdag (van spinning krijg ik minder spierpijn), dan kan ik wel vragen of ze me van dodag naar maandag willen verplaatsen.
Niet meer actief op Fok!
pi_49785531
Het wordt altijd wel gezegd dat het het beste is om er een rustdag tussen te houden, dus dan kan je het beste iets in de trand van ma wo vr aanhouden denk ik., renske

Hardlopen is tot nu toe helemaal niet zo erg en ik kan het best 's ochtends doen inderdaad. In elk geval als het zo warm is als afgelopen week, dan is in de namiddag echt niet te doen Het schema bevalt nog steeds goed, vandaag was het zelfs erg goed te doen. 'k Zou qua muziek echter wel liever een studio brussel podcast dan radio een hebben, maar dat zit er niet in denk ik!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 09:40:58 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49785561
Ja, met die rustdag zit ik ook. Alleen bootcamp wordt alleen op woensdag gegeven, vandaar . Maar ik weet vrijwel zeker dat er nog plaats zal zijn bij spinning op maandag (wordt alleen maandag t/m do gegeven), dus ik ga wel even vragen of ze me van dodag kunnen verplaatsen naar maandag .

en waarom zit een brussel podcast er niet in?

Wij moeten ook nog beginnen. Mijn spierpijn wordt wat minder, maar die van Mark nog niet . Handig...
Niet meer actief op Fok!
pi_49785624
Stubru is wat uh gitaarderige muziek zeg maar leuker dan van EEN. Maar niet elke radiozender maakt natuurlijk zo'n trainingsschema. Als ik klaar ben met de lessen wil ik door gaan nog 3x per week, dan ga ik natuurlijk wel zelf kiezen wat voor muziek, maar nu nog even met de blije popmuziek van vorig jaar, al valt het goed mee hoor. Vind het wel een aanrader qua opbouwen tot nu toe.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 09:47:04 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49785636
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Stubru is wat uh gitaarderige muziek zeg maar leuker dan van EEN. Maar niet elke radiozender maakt natuurlijk zo'n trainingsschema. Als ik klaar ben met de lessen wil ik door gaan nog 3x per week, dan ga ik natuurlijk wel zelf kiezen wat voor muziek, maar nu nog even met de blije popmuziek van vorig jaar, al valt het goed mee hoor. Vind het wel een aanrader qua opbouwen tot nu toe.
met welk schema train je? Ik ben nml ook nog op zoek naar een goed schema. Niet te snel opbouwen, maar ook niet te langzaam.
Niet meer actief op Fok!
pi_49785678
mogge

Volgens mij is het zo dat je op z'n minst een rustdag in de wéék moet nemen dus dan zou je het wel beiden kunnen doen. En ik zou erna eten, niet ervoor. Maar ja, ik eet altijd al om 20h00 uur, dus ik heb makkelijk praten. Maar anders moet je echt heel vroeg eten (16h00 of zo) Misschien is het een idee om het eten wel alvast klaar te maken , dan hoef je het bij thuiskomst alleen maar op te warmen, of je neemt zo'n stoommaaltijd van de Appie, die zijn heel goed te doen en best gezond!
pi_49785693
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 09:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

met welk schema train je? Ik ben nml ook nog op zoek naar een goed schema. Niet te snel opbouwen, maar ook niet te langzaam.
http://www.een.be/vlaanderensportland/

Je kunt hier podcasts vinden voor lopen en fietsen. Ik doe dus lopen, les 6 was 1x 1 minuut lopen & rusten, 1 x 2 minuten lopen & rusten en 3 & 3 minuut lopen & rusten dus in totaal 24. Echt heel snel gaat het dus niet, maar of het te langzaam gaat kan ik niet beoordelen (en ik heb ook geen zin in overbelasting van spieren en gewrichten dus vind het wel best zo).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')