Gemaildquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:43 schreef namixam het volgende:
Voor verdere afhandeling kun je een mail sturen naar namixam@hotmail.com.
Graag alleen een mail sturen indien je hier gepost hebt.
@ pleeborstel en Logitik: ik zie jullie mails graag tegemoet
prima, stuur maar een mail.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Doe mij Tales of Symphonia maar
Ja die heb ik nog. Stuur mij een mail voor de verdere afhandeling. Zie eerdere post voor adresquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:06 schreef icecoolsniper het volgende:
Heb je tales of symphonia nog?
Paper Mario is zo goed als verkocht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef Messidona het volgende:
The Legend of Zelda: The Windwaker (incl. bonusdisk Ocarina of Time) voor mij
En als de Paper Mario deal niet doorgaat zou ik die wel willen
Kan hier een mooi prijsje van gemaakt wordenquote:Tales of Symphonia
Beyond Good and Evil
Paper Mario: The Thousand Year Door
Nee helaas, Paper Mario en Tales of Symphonia zijn verkocht/gereserveerd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:57 schreef killermj het volgende:
[..]
Kan hier een mooi prijsje van gemaakt worden
Shigeru, is dat de complete prijs of komen daar nog verzendkosten bij? Mijn prijs is incl. verzenden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef Shigeru het volgende:
Hmm, ik zou graag Doshin the Giant willen, maar die kost nieuw ¤15 op www.nedgame.com
Ga je echt niet lager dan ¤15?
Ik vind dat je een sterk argument aanvoert.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Shigeru het volgende:
Daar komen nog ¤2,50 aan verzendkosten bij. Echter; bij Intertoys is de game ook ¤15 zonder verzendkosten dus en bij Bart Smit is hij zelfs ¤7,50 als je hem nog kunt vinden ((http://www.budgetgaming.nl/game-profile/doshin+the+giant_NGC.html)).
En die van jou zijn tweedehands heh; hier krijg je ze nieuw & geseald
Ja die is verkochtquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:31 schreef SterkStaaltje het volgende:
Paper mario al weg?
Sorry Ice, dat ga ik nu meteen verhelpen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:16 schreef icecoolsniper het volgende:
ik heb je gemaild over tales of symphonia maar nog geen reactie mogen ontvangen?
Allebei de spellen zijn origineel, compleet (handleiding en doosje) en in goede staat dus geen krassen e.d.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:01 schreef HwaP het volgende:
Interesse in Mario Kart: Double Dash en Super Smash Bros Melee.
Zijn het originele of player choice versies en zijn ze compleet handleiding, doosje en in welke stata verkeren de disks?
Klopt! En compleet met handleidingen en doosjesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:03 schreef Platina het volgende:
De 2 Metroids zijn allebei origineel en in goede staat?
Prima, dan reserveer ik POP:TSOT voor je.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:36 schreef covie het volgende:
edit:
Ik wil graag Prince of Persia: The Sands of Time reserveren.
misschien komt er nog een spel bij mss ook niet, dus even geduld nog.
Je klinkt alsof je er erg veel vertrouwen in hebt dat ik dat ook ga doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:59 schreef Shigeru het volgende:
Ik hoor het wel van je als je Doshin wegdoet voor 7,50 incl, right?
Gast flikkeren eens op met iedereen lopen afdingen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:59 schreef Shigeru het volgende:
Ik hoor het wel van je als je Doshin wegdoet voor 7,50 incl, right?
Uhm, tof dat je zo volwassen kunt reageren. Budgetgaming is wel actief en www.nedgame.com bewijst het zelf..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:07 schreef Slappy het volgende:
[..]
Gast flikkeren eens op met iedereen lopen afdingen...
Bla bla bla ik heb die game voor 12 Euro op Budgetgaming gezien![]()
Maar Budgetgaming is niet echt up to date.
Ohja heb je Tales of symphonia nog?
Nou koop hem daar dan ipv altijd lopen te zeiken van ik hem daar gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:26 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Uhm, tof dat je zo volwassen kunt reageren. Budgetgaming is wel actief en www.nedgame.com bewijst het zelf..
Oh trouwens, misschien moet je eens leren wat begrijpelijker te lezen: er is al 3x gezegd dat ToS weg is.
Anyway, @namixam, ik moet toch een beetje zeker klinken om je over te halen![]()
Double Dash is niet meer beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:14 schreef Guu het volgende:
Als je Double Dash nog niet weg hebt gedaan neem ik die graag van je over. Zo ja, kun je me dan je rekeningnr mailen? Dan maak ik het maandag of dinsdag over (ik ben in het weekend weg).
PM teruggestuurdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:28 schreef HwaP het volgende:
PM inzake Mario Kart: Double Dash en Super Smash Bros Melee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |