Inderdaad, ik was pas in een winkel en daar was een gozer die zag mijn Lowlands bandjes, en vroeg of ik dit jaar ook ging. Toen we ff stonden te praten zei hij: 'Tsja ik wil ook wel graag, want Radiohead komt'quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Als het echt goeie vrienden zijn zullen ze je niet bewust voorliegen.
En een roddel wordt sowieso snel een sterk gerucht als het of FOK staat
Zij komen niet op FOK, maar hebben andere bronnen. Niet zulke goede als nu blijkt. En ik ben pas begonnen met dit topic te lezen nadat ik bericht kreeg van mijn kaartje (dubbel dom, maar ik kan niet alles lezen).quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Als het echt goeie vrienden zijn zullen ze je niet bewust voorliegen.
En een roddel wordt sowieso snel een sterk gerucht als het of FOK staat
Er zijn veel sites die onzin van FOK! en andere sites klakkeloos overnemen. En dan staat het opeens op 10 redelijk bekende sites en dan gaat iedereen er maar gewoon van uit dat het waar is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Zij komen niet op FOK, maar hebben andere bronnen. Niet zulke goede als nu blijkt. En ik ben pas begonnen met dit topic te lezen nadat ik bericht kreeg van mijn kaartje (dubbel dom, maar ik kan niet alles lezen).
Ook zoiets gehad, gozer bij de snack-toko bij mij in de buurtquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:42 schreef super-muffin het volgende:
Inderdaad, ik was pas in een winkel en daar was een gozer die zag mijn Lowlands bandjes, en vroeg of ik dit jaar ook ging.
Sterker nog, dat werd vlak vóór Lowlands 2006 verteld door de organisatie van Lowlands. Dat ze Radiohead dat jaar nét niet konden boeken. Maar dat ze beloofd hadden om dan in 2007 te komen. Artikel stond op 3voor12, maar ik kan het niet meer vinden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Dat van Radiohead komt trouwens omdat ze eigenlijk vorig jaar zouden komen maar waren weggekaapt door een ander festival. Er was toen gezegd dat ze dit jaar een nieuw album zouden hebben en zeker op LL zouden staan. Maarja, dat was een oud interview.
Ik ook niet, vrij irritant. Anyone?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:23 schreef mindgames het volgende:
[..]
Artikel stond op 3voor12, maar ik kan het niet meer vinden...
quote:16 augustus 2006
- Zij hebben Radiohead...
„Dat is een bijzonder geval. Radiohead wilde voorafgaand aan twee optredens in Engeland een opwarmconcert geven. Er is ook sprake van geweest dat ze daarvoor naar Lowlands zouden komen. Pukkelpop heeft echter ook de donderdag, wat Radiohead de kans gaf om een dag extra te nemen voor de terugtocht naar Engeland. Ik zal niet ontkennen dat we ze graag hadden gehad. Maar volgend jaar hebben ze een nieuw album en staan ze bij ons.“
Ik kan ook zeggen dat QOTSA morgen het nieuwe album in m'n achtertuin komt promotenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef tomttt het volgende:
Ik heb wel dit gevonden:
Heb nu al zin in 2007. Eerste namen line-up !? :
Vroeg, maar in het Parool las ik een interview met Eric van Eerdenburg ( de directeur van Lowlands) Ze hadden het over de verschillen tussen Pukkelpop en Lowlands, en toen vertelde Eric dit:
'Radiohead wilde voor twee optredens in Engeland een opwarmconcert geven. Er was sprake van dat ze daarvoor naar Lowlands zouden komen. Maar Pukkelpop heeft ook de donderdg, wat Radiohead de kans gaf een dag langer extra terug nemen voor de terugtocht naar Engeland. Volgend jaar hebben ze een nieuw album en staan ze bij ons.'
Een stukje later gaat het ook nog over het geweldige optreden van Arcade Fire vorig jaar, en hij vertelt: 'Zij komen volgend jaar met een album uit. We willen ze dan hebben.'
Radiohead dus en waarschijnlijk Arcade Fire ook op Lowlands 2007!
Bron: http://www.totaalforum.nl/viewtopic.php?t=4439
Ligt eraan of je goede contacten hebt met Joshquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen dat QOTSA morgen het nieuwe album in m'n achtertuin komt promoten. Gebeurd het dan ook
.
Arctic, Klaxons, Little Man Tate, Killers.. Oh oh oh..quote:Geruchten (voor zover mogelijk heb ik erbij gezet waar het gerucht vandaan komt):
- Pete Murray (radio 3FM)
- Noisia (http://www.ml75.nl/?page=2&id=222682&nt=1177967351&p=last)
- Nine Inch Nails (volgens Toolhead en op Pukkelpop)
- Sonic Youth (volgens UU)
- Arctic Monkeys (komt voor in de Llowcast)
- LCD Soundsystem (Komt voor in de Llowcast en op Pukkelpop)
- Jan-Jaap van de Wal (Komt voor in de Llowcast)
- The Enemy (vertelde de bassist)
- Queens of the Stone Age (3voor12)
- Delain
- Eagles of Death Metal (http://www.eaglesofdeathmetal.net/index.php?p=tour en op Pukkelpop)
- Little Man Tate (na concert gezegd)
- Damien Rice (Pukkelpop)
- Editors
- Kasabian
- The Killers
- Lily Allen (Pukkelpop)
- Jimmy Eat World
- Little Cow (Pukkelpop)
- Battles (Pukkelpop)
- Air Traffic
- Heideroosjes
- Interpol
- Klaxons
- Kings of Leon (Pukkelpop)
- Lacuna Coil (Pukkelpop)
- M.I.A. (Pukkelpop)
- Nosfell
- Jack Penate (Pukkelpop)
- Saybia (in nieuwsbrief gezegd festivals te doen eind deze zomer)
- Turbonegro (Pukkelpop)
't was slechts een idee...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik ga niet de hele tijd met 2 bekers op zak lopen. Ze zoeken het maar uit, die bekers stellen niks voor dus kan je makkerlijk kapot trappen dus er hoeft niemand zn enkel op te verzwikken.
Dat klinkt best okayquote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Patrick Wolf bevestigd z'n eigen
http://www.patrickwolf.com/index.php?s=live-list
Lowlands (Eric van Eerdenburg) kan zoveel willen ("we willen ze dan hebben"), maar als Radiohead niet wil komen ze toch echt niet. Ook het nieuwe album zal zeker niet voor LL verschijnen, dus ik schat de kans dat ze komen op minimaal.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:51 schreef tomttt het volgende:
'Zij komen volgend jaar met een album uit. We willen ze dan hebben.'
Dezen hebben zichzelf ook bevestigd:quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Patrick Wolf bevestigd z'n eigen
http://www.patrickwolf.com/index.php?s=live-list
Neen. Dat is Ed Kowalczykquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:10 schreef Roellio het volgende:
Is Alexander Kowalski niet die zanger van Live?
Ja, dat zou wel lullig geweest zijn als Joan een dag te laat in Biddinghuizen zou zijn....quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dezen hebben zichzelf ook bevestigd:
ALEXANDER KOWALSKI: 19-Aug Holland Biddinghuizen Lowlands/ 'Changes' album tour
INFADELS: 19-Aug Holland Biddinghuizen Lowlands
JOAN AS POLICE WOMAN: 20-Aug Netherlands Biddinghuizen Lowlands Festival– Juliet Stage
TIGA: 18-Aug Holland Dronten Lowlands festival
Deze laatste is nogal vaag.
Bron: http://www.pias.com/sw/tourdates.asp
Dat is dus een oude pagina als ik het zo zie
Het vervelende is dus dat die site gewoon geen jaartal heeft staanquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel lullig geweest zijn als Joan een dag te laat in Biddinghuizen zou zijn....
17-Aug Belgium Hasselt Pukkelpop Festivalquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dezen hebben zichzelf ook bevestigd:
ALEXANDER KOWALSKI: 19-Aug Holland Biddinghuizen Lowlands/ 'Changes' album tour
INFADELS: 19-Aug Holland Biddinghuizen Lowlands
JOAN AS POLICE WOMAN: 20-Aug Netherlands Biddinghuizen Lowlands Festival– Juliet Stage
TIGA: 18-Aug Holland Dronten Lowlands festival
Deze laatste is nogal vaag.
Bron: http://www.pias.com/sw/tourdates.asp
Dat is dus een oude pagina als ik het zo zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |