Ik ook dus ik ga voor het hitjes spottenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:56 schreef Cynic het volgende:
Ken erg weinig van The Cult.
Van The Who ook, wat dat betreft
Idd ik heb er een stukje van gehoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Was een nieuwe versie van My generation uitgebracht zag ik. Van 'the Zimmers'. Das rollator in het Engels.
Stel oude bejaarden. Scheen erg aan te slaan in de Engeland.
Polija peppupöppö päässä --> Stomme kontbacterie in je hoofdquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Weber je loopt inmiddels een dag of 4 achter op je woordjes
nu verwacht ik minstens een zin
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Polija peppupöppu päässä --> Stomme kontbacterie in je hoofdWas het eerste zinnetje Fins wat ik kon
mijne heb je gehadquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
't is weer tijd voor haring met halve liters.
Ja redelijk enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Druk ?
haha draadloos handigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:13 schreef Cynic het volgende:
whehe, ik had een heel handig usb dingetje besteld zodat ik mijn boxen op mijn computer kan aansluiten en het werkt ook nog!
Ja ik weet dat dat normaal gesproken ook wel kan maar ik was over mijn hoofdtelefoon gestruikeld toen die nog ingeplugd was en toen deed was het geluid aan 1 kant weg
Maar het is dus opgelost
quote:
gefeliciteerd, waar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |