kloon, bannquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef FlitsFrits het volgende:
Toen ik Acer en Service zag, wist ik al dat dit verkeerd ging. Deshalve vind ik het onnodig om verder te lezen.
Groetjes,
Veldmuis.
laten repareren en dan verkopen...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef ID-Tweak het volgende:
anyhow, die reacties ken ik dus al, graag even iets waar ik wat aan heb? naar verkoper gaan? of weer met acer bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het gemaakt kan worden (niet te duur uiteraard), hij is wel verzekerd maar ik denk niet dat waterschade vergoed wordtTics van je petten.
Tja, totdat je iets aan je laptopje krijgt 2 weken buiten de garantie. Dan zegt HP, "betaal maar lekker 358 eurootjes excl. btw en we repareren hem voor je". Niets coulance, nee hoor. Gewoon dokken, ook al is het ding 2 weken buiten de garantie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Daarom heb ik voor HP gekozen. Iets duurder in de aanschaf, maar prima service!
Ik vind het alleen niet normaal dat na een half jaar mijn scherm uitvalt, dan vind ik zelfs dat het het (mindere) geld niet waard is geweest. Als ik een product koop, ga ik ervanuit dat het werkt. en niet dat t ding meer kapot is dan dat het daadwerkelijk werkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Qunak het volgende:
Acer heeft goede laptops voor dat wat ze kosten. Als je topkwaliteit wilt, moet je wat dieper in de buidel tasten.
Ik heb nu mijn tweede Acer. Draait al drie jaar zonder technische problemen. Accu is inmiddels gaar en er zitten twee scheurtjes in de behuizing. Ik heb nog een paar maanden garantie, maar ik betwijfel of ik 'm nog op ga sturen. Eigenlijk kan ik niet zonder dit ding en ik ben al voorzichtig aan het kijken naar zijn vervanger (waarschijnlijk een IBM).
Dat zal wel emevallen, ik heb niet een van die series, maar een met een kleiner scherm enzo, en voelt nog zoals nieuw aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Dat valt te verwachten met Acer's, waarschijnlijk is je scharnier van je scherm binnen een jaartje stuk... GoT staat er vol mee.
Tja, ik heb met deze nog geen grote problemen gehad. Een harde schijf (Toshiba) die de soep in draaide, maar dat is ook alles.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Ik vind het alleen niet normaal dat na een half jaar mijn scherm uitvalt, dan vind ik zelfs dat het het (mindere) geld niet waard is geweest. Als ik een product koop, ga ik ervanuit dat het werkt. en niet dat t ding meer kapot is dan dat het daadwerkelijk werkt.
Morgen ga ik even kijekn wat ik eruit kan slepen bij de Mediamarkt. Kan het gooien op een ondeugdelijk product, en heb de fabrikant de kans gegeven het product te herstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |