abonnement Unibet Coolblue
pi_49156229
Naja, ik zal even bij het begin beginnen...

Ik heb in Juli 2006 een Acer Laptopa angeschaft, werkte allemaal perfect, totdat na een paar maanden afentoe het scherm helemaal op een willekeurige kleur springt

Dit heb ik een tijdje volgehouden, totdat ik het 4 weken geleden zat vond.

Ik met acer gebeld, en ze kwamen hem dezelfde dag nog halen( UPS)

Een week erna kreeg ik de laptop terug met melding: LCD replaced, mooi dacht ik

echter, 2 dagen daarna begon mn geluid te kraken

Met acer gebeld, ze kwamen hem dezelfde dag halen... ( UPS)

Vandaag, ontving ik de laptop na 1,5 week terug met de melding dat er geen probleem gevonden kon worden, en dat ik maar even een andere hoofdtelefoon moest proberen.( Teriwjl ik duidelijk aangaf dat het om de interne speakers, mijn eigen speakerset en eigen headphones ging! Dus puur iets intern)

En tot overmaat van ramp, viel ook nog het scherm uit!!! Dit maal was het blauw


Nu wordt ik hier een beestje gestoord van.... ik heb nu 2 x gebeld met acer, en schijnbaar kunnen zij de problemen niet voor mij oplossen. Zou het verschil uit maken of ik dit maal naar de Mediamarkt( hier heb ik dit horrorproduct gekocht) ga, en daar aanspraak maak op mijn garantie?

alvast bedankt voor de reacties.
pi_49156267
Toen ik Acer en Service zag, wist ik al dat dit verkeerd ging. Deshalve vind ik het onnodig om verder te lezen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Biogarde op 08-05-2007 21:21:43 (Opbokken met je groetjes!) ]
Ik ontken mijn bestaan.
pi_49156311
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef FlitsFrits het volgende:
Toen ik Acer en Service zag, wist ik al dat dit verkeerd ging. Deshalve vind ik het onnodig om verder te lezen.

Groetjes,
Veldmuis.
kloon, bann
pi_49156315
Waarom koop je dan ook een Acer? Koop toch een fatsoenlijke laptop.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:46:54 #5
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_49156424
Daarom heb ik voor HP gekozen. Iets duurder in de aanschaf, maar prima service!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:52:40 #6
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_49156681
tjah staat Acer bekend om hé...

TOSHIBA

[ Bericht 9% gewijzigd door Biogarde op 08-05-2007 21:22:05 (Ook voor jou meeloper.) ]
pi_49156737
anyhow, die reacties ken ik dus al, graag even iets waar ik wat aan heb? naar verkoper gaan? of weer met acer bellen?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:54:58 #8
39334 Pega
ohhhhhhhh
pi_49156750
Hmmmm weinig last met Acer zelf, meestal snelle en goeie reparaties... en HP :x Gemiddelde reparatie daar zit op 4 weken+++ dus en qua service is het daar de grooste bureaucratie die ik ooit gezien heb...
hmmmm... ben je nou nog aan het lezen ?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:55:25 #9
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_49156773
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:54 schreef ID-Tweak het volgende:
anyhow, die reacties ken ik dus al, graag even iets waar ik wat aan heb? naar verkoper gaan? of weer met acer bellen?
laten repareren en dan verkopen...

"zit nieuw scherm in zelfs...en dat voor deze prijs!"
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:17:06 #10
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_49157724
Van de 120 Acers die ik mede beheer, hebben we er zo'n 80 terug mogen sturen voor reparatie (binnen anderhalf jaar). Velen zelfs vaker, omdat de storing niet was verholpen, of met het verhelpen van de ene storing een andere werd gecreëerd....
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:21:55 #11
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_49157920
Slechte service?

Tegenvaller, moet binnenkort ook mijn laptop (Acer Aspire 5671AWLMi) opsturen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat het gemaakt kan worden (niet te duur uiteraard), hij is wel verzekerd maar ik denk niet dat waterschade vergoed wordt
Tics van je petten.
pi_49157979
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Daarom heb ik voor HP gekozen. Iets duurder in de aanschaf, maar prima service!
Tja, totdat je iets aan je laptopje krijgt 2 weken buiten de garantie. Dan zegt HP, "betaal maar lekker 358 eurootjes excl. btw en we repareren hem voor je". Niets coulance, nee hoor. Gewoon dokken, ook al is het ding 2 weken buiten de garantie.
pi_49158067
Lol, bijde van mijn buren hadden een Acer, de ene net binnen de garantie een kapotte accu. De ander was de voeding al naar een 3 maanden kapot, en ging het scherm ook raar doen. Acer vindt ik echt bagger kwa laptops
pi_49159964
Acer's zijn prima laptops, mijn Acertje heeft mijn volle gewicht gehouden toen ik hem s'avonds naast het bed had gelegd, en de volgende ochtend, slaapdronken als ik was, er boven op was gaan staan, resulterend in een barst aan de buitenzijde maar verder niks aan het handje,

En dan nog 2 weken geleden, ik had de laptop in de tas gedaan, alleen niet dicht gedaan en op tafel gelegd, mijn zus wilt de tafel afruimen, pakt de tas bij het handvat vast en de laptop flikkert zo, tafelhoogte, op de marmeren vloer, geen probleem alleen het kapje van de IR poort eraf gesprongen, kon je zo weer vast drukken.

Acer is wel degelijk
THe one and only dutch collectable card game.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:22:34 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_49160530
Bagger verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:28:06 #16
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_49160761
-edit-

Laatste waarschuwing voor jou

[ Bericht 39% gewijzigd door Biogarde op 08-05-2007 21:33:48 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:43:27 #17
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49161481
Acer heeft goede laptops voor dat wat ze kosten. Als je topkwaliteit wilt, moet je wat dieper in de buidel tasten.

Ik heb nu mijn tweede Acer. Draait al drie jaar zonder technische problemen. Accu is inmiddels gaar en er zitten twee scheurtjes in de behuizing. Ik heb nog een paar maanden garantie, maar ik betwijfel of ik 'm nog op ga sturen. Eigenlijk kan ik niet zonder dit ding en ik ben al voorzichtig aan het kijken naar zijn vervanger (waarschijnlijk een IBM).
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_49161745
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Qunak het volgende:
Acer heeft goede laptops voor dat wat ze kosten. Als je topkwaliteit wilt, moet je wat dieper in de buidel tasten.

Ik heb nu mijn tweede Acer. Draait al drie jaar zonder technische problemen. Accu is inmiddels gaar en er zitten twee scheurtjes in de behuizing. Ik heb nog een paar maanden garantie, maar ik betwijfel of ik 'm nog op ga sturen. Eigenlijk kan ik niet zonder dit ding en ik ben al voorzichtig aan het kijken naar zijn vervanger (waarschijnlijk een IBM).
Ik vind het alleen niet normaal dat na een half jaar mijn scherm uitvalt, dan vind ik zelfs dat het het (mindere) geld niet waard is geweest. Als ik een product koop, ga ik ervanuit dat het werkt. en niet dat t ding meer kapot is dan dat het daadwerkelijk werkt.

Morgen ga ik even kijekn wat ik eruit kan slepen bij de Mediamarkt. Kan het gooien op een ondeugdelijk product, en heb de fabrikant de kans gegeven het product te herstellen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:49:59 #19
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_49161790
Dat valt te verwachten met Acer's, waarschijnlijk is je scharnier van je scherm binnen een jaartje stuk... GoT staat er vol mee.
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_49161920
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Dat valt te verwachten met Acer's, waarschijnlijk is je scharnier van je scherm binnen een jaartje stuk... GoT staat er vol mee.
Dat zal wel emevallen, ik heb niet een van die series, maar een met een kleiner scherm enzo, en voelt nog zoals nieuw aan.

Wat dat scharnier betreft, heb ook al een dure Asus gehad waarvan het scherm afbrak na een jaar.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 21:53:55 #21
177598 tbs-johny
oe la la la
pi_49161987
Acer verkoopt gewoon brakke ***** zooi

ik hoop echt dat iemand ze is voor de rechter daagt, stelletje afzetters dat het zijn
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:02:41 #22
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_49162419
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

Ik vind het alleen niet normaal dat na een half jaar mijn scherm uitvalt, dan vind ik zelfs dat het het (mindere) geld niet waard is geweest. Als ik een product koop, ga ik ervanuit dat het werkt. en niet dat t ding meer kapot is dan dat het daadwerkelijk werkt.

Morgen ga ik even kijekn wat ik eruit kan slepen bij de Mediamarkt. Kan het gooien op een ondeugdelijk product, en heb de fabrikant de kans gegeven het product te herstellen.
Tja, ik heb met deze nog geen grote problemen gehad. Een harde schijf (Toshiba) die de soep in draaide, maar dat is ook alles.

Grotere problemen had ik met mijn eerste Acer (Aspire). Dode pixel bij aankoop. Een hoop gezeik natuurlijk. Beleefd doch dringend briefje geschreven naar hoofdkantoor van Vobis en ik kon drie dagen later een nieuwe komen halen. Daarna geen problemen meer mee gehad. Accu was na 1,5 jaar gaar, dat wel. Nu is dat beest vijf jaar oud en loopt ie op zijn laatste benen, dat vind ik dan wel weer zonde. Daarna heb ik een model uit een duurdere serie gekocht (TravelMate) en die zit stukken beter in elkaar. Hij was ook twee keer zo duur, dus dat mag ook wel.

Neem overigens niet weg dat je gewoon een deugdelijk product mag verwachten.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_49163785
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:30 ]
pi_49168530
Tsja. Dat kan ik eigenlijk wel een beetje bevestigen. Gelukkig heb ik er zelf geen (Asus ), maar ik ben 1e jaars HBO'er en iedereen heeft aan het begin van het jaar een nieuwe laptop aangeschaft, waarvan 90% Acer omdat ze waarschijnlijk 't goedkoopst waren

Die knakenbakken zijn nu ongeveer driekwart jaar oud en ik heb allerlei uiteenlopende problemen gezien:

- Accutijd 20 minuten;
- te warm worden en uitval;
- herrie maken van de fan;
- uitval bij tilten;
- HDD crashes;
- defecte netadapter;
- Niet of slecht reagerend toetsenbord;
- ronduit brakke en krakende behuizingen;
- schermuitval;
- dode pixels;
- 'draadjes' in het scherm;
- BSOD's wat niet aan XP te wijten valt.
url
pi_49170168
TS moet sowieso teruggaan naar de leverancier als Acer hem niet verder kan helpen. De leverancier heeft je het stuk prul verkocht, dus hij moet het oplossen.

Stuk prul ja, ik heb zelf ook de ellende van Acer mogen meemaken. Pas na een brief van een advocaat kwam er wat beweging in de zaak. Ik heb de vervangende laptop verkocht (voor mij geen Acer meer) en meteen een Sony gekocht. Nou zegt dat laatste ook net alles, maar nu 2,5 jaar later tik ik dit op die Sony die NOOIT problemen heeft gegeven. *afkloppen*
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')