Sorry maar ik reageer er toch nog ff op... Toen had je een zelfopblaas geval mee met een leger printje, hehehe...En hij was ook nog te klein en te smal en te hard...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Sommige tradities moet je in stand houden. Overigens had ik op Sziget wel een normaal luchtbed. Geloof ik. Die was dan vast niet van mij...
Gaan er verder nog mensen hier naar Lowlands dan?
Ah okay, dat klinkt ergens bekend. Slapen op een fatsoenlijk luchtbed hoort ook eigenlijk niet bij de festivalbelevingquote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef Querk het volgende:
[..]
Sorry maar ik reageer er toch nog ff op... Toen had je een zelfopblaas geval mee met een leger printje, hehehe...En hij was ook nog te klein en te smal en te hard...
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:34 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Nogal.
Hoi.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:26 schreef Cynic het volgende:
Spannend!
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
zou weber de booze cruise overleefd hebben
is cynic al zenuwachtig voor het concert met anathema
wie oh wie is nou eigenlijk flapdrol #DCCXLI of Donkements
Hoe gaat het verder met de festivalluchtbedden en klopt het dat "Juopunut nainen on enkeli sängyssä"
We zien/horen het allemaal in de volgende aflevering van het GPD
/cliffhanger
Jajaja, ik kwam erachter dat er geen echt Fins woord is voor booze cruisequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:28 schreef Bosbeetle het volgende:
weber lakse donder vergeet je weer een woord, ik ver wacht er vandaag 2
hehe trouwens het voorprogramma is ook niet mis ... the cultquote:
Ik ook dus ik ga voor het hitjes spottenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:56 schreef Cynic het volgende:
Ken erg weinig van The Cult.
Van The Who ook, wat dat betreft
Idd ik heb er een stukje van gehoordquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Was een nieuwe versie van My generation uitgebracht zag ik. Van 'the Zimmers'. Das rollator in het Engels.
Stel oude bejaarden. Scheen erg aan te slaan in de Engeland.
Polija peppupöppö päässä --> Stomme kontbacterie in je hoofdquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Weber je loopt inmiddels een dag of 4 achter op je woordjes
nu verwacht ik minstens een zin
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Polija peppupöppu päässä --> Stomme kontbacterie in je hoofdWas het eerste zinnetje Fins wat ik kon
mijne heb je gehadquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef JimmieTheSaint het volgende:
't is weer tijd voor haring met halve liters.
Ja redelijk enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Druk ?
haha draadloos handigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:13 schreef Cynic het volgende:
whehe, ik had een heel handig usb dingetje besteld zodat ik mijn boxen op mijn computer kan aansluiten en het werkt ook nog!
Ja ik weet dat dat normaal gesproken ook wel kan maar ik was over mijn hoofdtelefoon gestruikeld toen die nog ingeplugd was en toen deed was het geluid aan 1 kant weg
Maar het is dus opgelost
quote:
gefeliciteerd, waar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |