abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49686663
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef danos het volgende:
toch wel weer heerlijk dat mensen dat nietsvoorstellende bijtincidentje weer zo hoog opnemen , er zijn vast wel weer een hele hoop boze brieven onderweg naar DGK redactie
De helpdesk voor overbezorgde streamers zal inmiddels ook wel overbelast zijn. Op het VOL forum schrijven meerdere mensen dat ze al gebeld hebben omdat ze boos zijn dat Natasia in Huub's lip hapte toen hij haar wou zoenen.
Pffff, wat kunnen mensen zich toch opwinden over wat er in de villa gebeurd! Echte die-hard fans......
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:49:11 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49686668
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Die paar streamerscenten zijn op de totale kosten een pisshole in the snow.
De hiervoor gemaakte kosten zijn misschien wel hoger dan de opbrengst.
Ik zie dat hele betalen als een benchmark om te zien hoe de/welke consument reageert.
Volgens mij de die-hard streamer, en ze konden al verwachten dat dat ongeveer dezelfde groep zou zijn als de die-hard BB-volgers..... en als je op FOK! kijkt dan is dat niet de gemiddelde 20-jarige.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_49686714
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

De bewoners toen: Nena 19 jaar, Brian 25 jaar, Bart 25 jaar, Sylvia 29 jaar, Natasia 33 jaar, Nicolaas 39 jaar, Stephan 42 jaar, Ilona 44 jaar, Angelique 45 jaar.

En dan kan ik er bij sommige bewoners een jaartje naast zitten maar het lijkt me dat de doelgroep dan iig de wat volwassen kijker was... de doelgroep 16-26 hoeft niet naar een programma te kijken wat voor meer dan helft uit "ouderen" bestaat.

Dus ik ga er vanuit dat de doelgroep de gemiddeld tot beter opgeleide kijker van ± 30 jaar was...
Dat is ook de groep voor wie het nog reeël zou kunnen zijn een hangstoel van ¤ 1.000,= euro in hun tuin te hangen of eens contact op te nemen met de whiskey of wijnkenner die daar een lesje kwam geven.

Edit: Eveline weer vergeten... Die is ook ongeveer 25 jaar.
Goed verhaal wijffie.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49686718
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:45 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Huub weet dat het geen zin heeft want het was niet hard (Eric kon vlak erna niet eens zien waar Natasia gebeten had). Spugen, met vlakke hand slaan, duwen, trekken, likken en knijpen is ook allemaal toegelaten zonder dat iemand naar huis moest dus dit incident zal ook geen gevolgen hebben. Zoals Jaap al zei tegen Huub 'waar is het bloed dan', zolang het geen duidelijke vuist is die iemands lichaam raakt is het geen fysiek geweld. Dat weten we nu onderhand wel. Bovendien, hoe haalt hij het in zijn hoofd om midden in een ruzie Natasia een zoen op haar mond te willen geven...... eww.
Als je het filmpje kijkt, zie je dat Huub absoluut geen zoen wilde geven hij draaide zijn hoofd steeds weg voor de slabek van Natas.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49686757
Natasia wil een tas lenen van Tilly voor het ziekenhuis????
Goedemorgen :W
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:53:18 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49686815
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:51 schreef blomst het volgende:
Natasia wil een tas lenen van Tilly voor het ziekenhuis????
Oh wat erg... zit je daar de miljonair uit te hangen, is je eigen LV setje niet goed genoeg??
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:54:56 #57
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49686876
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:42 schreef FdW het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens. Maar ik heb me als marketingman nooit een plaatje kunnen maken van waar Talpa precies mee bezig was. Uit nieuwsgierigheid ben ik het programma gaan volgen, maar door de slechte productie zijn er nog steeds erg veel vraagtekens bij mij.
Daar zit dan ook 1 van de grote problemen bij Talpa.
ze proberen teveel doelgroepen te bereiken.

o.a. de Net5 doelgroep dmv gooische vrouwen, voetbalvrouwen e.d.
de voetbal mannen dmv De Wedstrijden
de jongeren dmv oa DGK
de ouderen dmv Deal or No Deal en miljoenenjacht.

Kortom,.. er zit geen duidelijkheid in de programmering.
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:56:39 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49686932
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:54 schreef RSie het volgende:
[..]

de jongeren dmv oa DGK

Op zich zie ik het probleem niet zo met een afwisselende programmering, maar het lijkt me zeker van belang dat je doelgroep voor een bepaald programma duidelijk is, en dat is bij DGK niet het geval.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:00:27 #59
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49687072
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op zich zie ik het probleem niet zo met een afwisselende programmering, maar het lijkt me zeker van belang dat je doelgroep voor een bepaald programma duidelijk is, en dat is bij DGK niet het geval.
een zender moet onder je favorietenknopje op de afstandsbediening komen.
als die zender maar 1 of 2 programma's uitzendt die aan jouw behoeftes voldoet zal die zender altijd ergens achteraan je lijst van standaard doorzapkanalen blijven hangen.

waarom denk je dat de RTL groep en de SBS groep nu themakanalen heeft?
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:00:40 #60
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49687082
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij de die-hard streamer, en ze konden al verwachten dat dat ongeveer dezelfde groep zou zijn als de die-hard BB-volgers..... en als je op FOK! kijkt dan is dat niet de gemiddelde 20-jarige.
die hardstreamers zijn vooral mensen met een beperkt sociaal leven zoals mensen met een uitkering, huisvrouwen, wao-ers, ww-ers enz. denk ik
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_49687093
Jaap haalt samen met Brian de boodschappen binnen, vind het ijs en zegt dat moet snel in de diepvries, en zet het dan op het aanrecht neer.
Goedemorgen :W
pi_49687097
Verwacht Brian nog bezoek ofzo? Hij loopt strak in het pak.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:01:52 #63
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_49687124
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef product het volgende:

[..]

die hardstreamers zijn vooral mensen met een beperkt sociaal leven zoals mensen met een uitkering, huisvrouwen, wao-ers, ww-ers enz. denk ik
dat klopt als een zwerende vinger! vandaar ook het hoog Libelle gehalte op de forums!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:02:17 #64
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49687137
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef danos het volgende:
toch wel weer heerlijk dat mensen dat nietsvoorstellende bijtincidentje weer zo hoog opnemen , er zijn vast wel weer een hele hoop boze brieven onderweg naar DGK redactie
Die van jou was zeker de eerste
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:04:14 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49687211
quote:
[..]
??? Juist ja... kun je nog korter door de bocht??
De gemiddelde huisvrouw heeft een prima sociaal leven, of telt bij jou alleen een bla bla bla businesslunch mee? Dat is idd pas echt sociaal... een hapje eten met iemand waar je zaken mee doet en die je absoluut niet op je verjaardag zou willen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:06:23 #66
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_49687297
Vislip bijt flaflip....more news at eleven!
Nu doe je het weer!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:06:37 #67
173661 product
pi_49687305
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

De gemiddelde huisvrouw heeft een prima sociaal leven, of telt bij jou alleen een bla bla bla businesslunch mee? Dat is idd pas echt sociaal... een hapje eten met iemand waar je zaken mee doet en die je absoluut niet op je verjaardag zou willen hebben.
sorry hoor, dat kan wel zo zijn maar ze zijn wel vaak thuis en tijdens het huishouden is het makkelijker streams volgen dan op kantoor lijkt mij....
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:08:11 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49687366
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:06 schreef product het volgende:
[..]
sorry hoor, dat kan wel zo zijn maar ze zijn wel vaak thuis en tijdens het huishouden is het makkelijker streams volgen dan op kantoor lijkt mij....
Volgens mij stikt het hier ook van de mensen die op het werk de streams ook keken toen ze nog gratis waren...
Maarre, have fun met je kort door de bocht opvattingen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49687392
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:06 schreef product het volgende:

[..]

Dat lijkt je dus verkeerd, ik ben een werkende huisvrouw en met werken bedoel ik ook echt werken en zit op mijn kantoortje thuis gewoon met de streams aan te luisteren. De een heeft radio aan ik heb de streams aan.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:11:12 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49687488
En ik ben een paar dagen vrij van mijn 40+ urige werkweek .
En dan nog versloft het huishouden .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49687548
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:54 schreef RSie het volgende:

[..]

de jongeren dmv oa DGK

Die conclusie heeft Sjon wel getrokken neem ik aan.
Vervolgens moest een groots nieuw concept DGK de zender rendabel maken c.q. redden.
De grote fout die hij vervolgens maakte was WTF opnieuw zonder goede marketing te werk te gaan.
Dit concept is - zoals gepland - dermate complex dat bij alle disciplines pure vaklui nodig zijn, en Sjon heeft waarschijnlijk teveel aan de muntjes gedacht. ( of die vaklui niet kunnen vinden )

Daarnaast heeft hij zich deerlijk vergist in het runnen van een TV zender an sich. Jammer...
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_49687553
N; Als het niet goed zou gaan met me kinderen word ik nu al getoneelhaakt.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:12:44 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49687557
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
En ik ben een paar dagen vrij van mijn 40+ urige werkweek .
En dan nog versloft het huishouden .
Shame on you... blootsvoets naar je aanrecht... en snel een beetje
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49687599
Ik vind het wel leuk hier de commentaren op streams. Je hebt er ook zoveel aan als je geen streams hebt.
pi_49687627
Natasia: Ze zijn in slaap gevallen in de zon.. ze gaan vet verbranden.
Brian: Moet je eigenlijk olijfolie opgooien.
Natasia: Ja eigenlijk wel.
pi_49687663
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef RSie het volgende:

[..]

een zender moet onder je favorietenknopje op de afstandsbediening komen.
als die zender maar 1 of 2 programma's uitzendt die aan jouw behoeftes voldoet zal die zender altijd ergens achteraan je lijst van standaard doorzapkanalen blijven hangen.

waarom denk je dat de RTL groep en de SBS groep nu themakanalen heeft?
Voor mij was het ook zo'n raadsel waarom het zo nodig 10 moest worden.
9 of 9+ omdat het beter bekt ligt veel makkelijker om aan te klikken. en 9 is gratis.. )
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:15:07 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49687668
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef FdW het volgende:
Daarnaast heeft hij zich deerlijk vergist in het runnen van een TV zender an sich. Jammer...
Doorgaans stoot een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen, helaas liet Sport7 De Mol het licht niet zien. Toentertijd werkte ik bij De Mol en van meet af aan was duidelijk dat 7 nooit waar zou maken wat John voor ogen had. En dus gingen hele kuddes medewerkers binnen no time in galop naar het toenmalige GAK.
pi_49687716
pi_49687758
N: Gaat op een zondag lekker de kindjes in de auto laden en dan lekker naar het strand.
pi_49687768
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

huisvrouwen hebben bijvoorbeeld de tijd om vrijwilligerswerk te doen, zich verder algemeen te ontwikkelen (studie,lekker lezenetc.) Verder kennen wij ook nog thuiswerkers en huismannen. Ik heb bijvoorbeeld een paar weken vakantie en dan ga ik weer aan het werk en ik moet zeggen ik amuseer mij prima. Dus een beetje nuance kan geen kwaad. Voor het serieuze werk kan ik wel naar het Elsevierforum bijv.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:17:44 #81
173661 product
pi_49687773
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Shame on you... blootsvoets naar je aanrecht... en snel een beetje
Ik kijk zelf ook de hele dag als ik moet werken (bibliotheek overbezetting geen flikker te doen) maar normaal gesproken kun je tijdens je werk niet kijken neem ik aan. Tenzij je thuis werkt.

Uitzonderingen daar gelaten moet je toch een niet al te druk sociaal leven hebben om de hele tijd streams te kijken??? Ik probeer niemand op zijn of haar lange teentjes te trappen maar is het zo'n gekke analyse dan?
pi_49687776
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doorgaans stoot een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen, helaas liet Sport7 De Mol het licht niet zien. Toentertijd werkte ik bij De Mol en van meet af aan was duidelijk dat 7 nooit waar zou maken wat John voor ogen had. En dus gingen hele kuddes medewerkers binnen no time in galop naar het toenmalige GAK.
Als er dan zoveel know-how en visie is op FOK, waarom proberen we het zelf niet met FOK TV?
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:17:52 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49687780
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:16 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Misschien ben ik bevooroordeeld, maar op de een of andere manier ziet dit er stukken echter en knusser uit dan wanneer Brain, Natasia en Amanda cosy aan het dobberen zijn.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:18:38 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49687817
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef waxmask het volgende:
Als er dan zoveel know-how en visie is op FOK, waarom proberen we het zelf niet met FOK TV?
Met FOK! TV .
Ik geloof niet dat Danny daar het geld voor heeft.
pi_49687825
quote:

[..]

Als het gebodene goed is wordt de doelgroep oneindig veel groter.
pi_49687842
pi_49687858
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:17 schreef product het volgende:

[..]

Ik kijk zelf ook de hele dag als ik moet werken (bibliotheek overbezetting geen flikker te doen) maar normaal gesproken kun je tijdens je werk niet kijken neem ik aan. Tenzij je thuis werkt.

Uitzonderingen daar gelaten moet je toch een niet al te druk sociaal leven hebben om de hele tijd streams te kijken??? Ik probeer niemand op zijn of haar lange teentjes te trappen maar is het zo'n gekke analyse dan?
Beetje vooroorlogs!!!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:21:19 #88
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_49687955
Is die Palma nou nog niet pleite??
Nu doe je het weer!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:21:33 #89
127004 maril
Smeetsfan
pi_49687965
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die weet wat wij ook weten: dat heeft geen enkele nut waar het Brian of Natasia betreft.
Wil niet flauw zijn maar hetzelfde geld voor Huub, die heeft ook wel dingen uitgehaald wat niet door de beugel gfaat dus allemaal niet zo'n Calimerogedrag vertonen.zou zeggen alledrie eruit en een3 nieuwe wordt het vast beter.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:22:44 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49688008
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef maril het volgende:
Wil niet flauw zijn maar hetzelfde geld voor Huub, die heeft ook wel dingen uitgehaald wat niet door de beugel gfaat dus allemaal niet zo'n Calimerogedrag vertonen.
Welke dingen die lichamelijk geweld betreffen?
pi_49688053
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef maril het volgende:

[..]

Wil niet flauw zijn maar hetzelfde geld voor Huub, die heeft ook wel dingen uitgehaald wat niet door de beugel gfaat dus allemaal niet zo'n Calimerogedrag vertonen.zou zeggen alledrie eruit en een3 nieuwe wordt het vast beter.
Maar Huub krijgt nog wel eens een waarschuwing of een ernstige toespraak achter.
pi_49688062
En lelijk commentaar op kitten Cc en Petraa is hier absoluut verboden
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:24:19 #93
173661 product
pi_49688074
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef petraa het volgende:

[..]

Beetje vooroorlogs!!!
Ik geef het op. Mensen met een baan een druk sociaal leven en nevenactiviteiten zitten doorgaans hele dagen weg te tikken achter de streams...
pi_49688081
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met FOK! TV .
Ik geloof niet dat Danny daar het geld voor heeft.
Gaat om het platform, de ideeen, en de mensen die er veel tijd in willen steken. Geldschieters zijn uiteindelijk wel te vinden als de plannen goed genoeg zijn. Kijk bv naar GeenKwijl.nl die hadden bijna een uurtje in de week bij BNN, maar omdat de netcoordinator het meuk vondt is het niet doorgegaan. Ikzelf heb de items bekeken die ze in de uitzending wilde stoppen en sommige waren best grappig en typisch GeenKwijl.nl dus dat hadden ze kunnen weten.

Ook op Talpa/Tien zat dat triest NOX, was geen reet aan, maar wel door jongeren gemaakt en superlowbudget. Alleen jammer dat de items daarin gewoon erg slecht uitgwerkt waren en de medewerkers allang blij waren om op TV te zijn ipv veel moeite te doen voor een top programma.

Six Pack was dan wel weer wat meer succesvol tot dat iedereen aan de mensen begon te trekken en heel Six Pack verspreid is over verschillende kanalen.

Oftwel je hoeft niet altijd zelf het geld mee te brengen om iets moois te creeeren...
pi_49688108
Ik wil echt niet lullig doen, maar dit is de COS dat betekent Commentaren op Streams. Wat ik nu in deze Cos zie is een hoop discussie over ditjes en datjes, maar weinig Commentaren, laten we ook ff aan de mensen denken die dit doorlezen omdat ze geen streams hebben en ons to-the-point houden.

Voor offtopic gebagger [DGK SC #90] 2 believe or not 2 believe the other
pi_49688121
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef product het volgende:

[..]

Ik geef het op. Mensen met een baan een druk sociaal leven en nevenactiviteiten zitten doorgaans hele dagen weg te tikken achter de streams...
verslaafden zijn dat
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:25:46 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49688139
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef product het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf die ene uitzondering op je eigen regel die wel op t werk kan streamen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_49688192
door Product voel ik mij wel erg aangesproken dus schuldbewust ga ik lekker in de zon zitten
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:28:11 #99
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49688235
Natas vertelt Amanda dat ze heel moe is.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:28:19 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49688242
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef petraa het volgende:
Ik wil echt niet lullig doen, maar dit is de COS dat betekent Commentaren op Streams. Wat ik nu in deze Cos zie is een hoop discussie over ditjes en datjes, maar weinig Commentaren, laten we ook ff aan de mensen denken die dit doorlezen omdat ze geen streams hebben en ons to-the-point houden.

Voor offtopic gebagger [DGK SC #90] 2 believe or not 2 believe the other
Jaap zit achter de computer
Amanda zit achter de computer
Lieke en Huub dobberen zenderloos in bad
Brian laat zijn nagels bijwerken door Tilly
Natasia heeft het weer over haar tieten to be.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')