Ach ja en Brian spuugde en sloeg een vliegje weg bij Amanda en Tas prikte een mug dood op het gezicht van Eric, het zijn zulke beschermers die 2, samen met de febo natuurlijk!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij beet ze niet echt, maar ging ze in haar schreeuwbui zo vlak bij Huub staan dat haar tanden Huub zijn mond raakten, en dat zal wel pijnlijk zijn geweest.
Vind het wel triest dat het zo gestuurd wordt dat Huub iets met Melissa moet beginnen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets ziei die vannacht ja toen ie bij de febo vandaan kwam.
Ik bedoel er mee te zeggen, dat het wel aan zal voelen als een beet, maar dat het niet Natasja haar bedoeling was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo'n groot acteur is huppeltje nou ook weer niet..![]()
It wasn't mequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef petraa het volgende:
zooooooooo echooooooooooo
Ja, ook zo'n stom script. Laat haar lekker aanpappen met Brian zodat hij en Amanda lekker ruzie krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef farceman het volgende:
[..]
En wat zei ze toen?
Weten jullie trouwens dat Huub weer moet gaan aan rommelen met die butler Melissa?
Oh dat heb ik gemist....wat zei Amanda erover dat ze terug is bij Brian en Huub over Melissa?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja zoiets liet hij blijken tegen amanda net
nou amanda is denk ik ook niet vies van een trioquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n stom script. Laat haar lekker aanpappen met Brian zodat hij en Amanda lekker ruzie krijgen.
Als huppeltje zich daartoe verlaagt zal hij het merken in de voor hem heilige popol cijfers......quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:59 schreef farceman het volgende:
[..]
Vind het wel triest dat het zo gestuurd wordt dat Huub iets met Melissa moet beginnen.
Die Melissa is toch veel meer een Brian type
Precies ! Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n stom script. Laat haar lekker aanpappen met Brian zodat hij en Amanda lekker ruzie krijgen.
Zo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
geen gezicht die pumps onder die lelijke en veel te kleine bikini
Tja erg duidelijk gescript dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
het gaat weer goed tussen haar en brian zolang het duurt. Daarna kwam het niet mogen komen van Gaby en andere prostituees ter sprake. Toen zei huub misschien als er een vet lekker wijf komt maar die hebben we hier ook (melissa)
Heb je nou je zin?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef ericahysterica het volgende:
etende tilly en erik boeiend hoor ik wil de camera in huis aan en ik wil rellen zien !
Ja en Brian zei ik ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
Hoorde ik Hans nu zeggen dat ie er niet van houdt mensen tegen elkaar op te zetten?
Yep, en dat het minderwaardig is om elkaar te spugen. Wifebeater knikt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
Hoorde ik Hans nu zeggen dat ie er niet van houdt mensen tegen elkaar op te zetten?
Yep ze noemen hem ook wel ' de menselijke kernbom'quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef demins het volgende:
De Hondekop is Ruziesusser...
Die wil het buiten de publiciteit houden, lost het zelf wel even op buiten.........quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef demins het volgende:
De Hondekop is Ruziesusser...
Geen wonder dat ze het zo goed kunnen vinden, samen. Zelfde laken, één ontkennend pak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |