Blijkbaar vertoont Huub dan ook schud-de-bui-ken gedragquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:31 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
Hahahahh AHha HAHhhahhahh ahah ahhahahhahHAHhhHAHAAAAAAHahahahahah ahahah AHhahahahahahahh
wat een grappige manier om een nu zo toepasselijk moment uit de media zo in te zetten in een oh zo grappige opmerking .. schud-de-bui-ken ofzo.
In een ''spel''show met gelijke kansen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
De Febo geeft daar geen toestemming voor. Let maar op.
Natasia en Brian worden beschermd.
Jaap kreeg van de week een telefoontje dat hij moest stoppen met taggen van hen omdat Brian helemaal para dreigde te worden.
Volgens mij beet ze niet echt, maar ging ze in haar schreeuwbui zo vlak bij Huub staan dat haar tanden Huub zijn mond raakten, en dat zal wel pijnlijk zijn geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef product het volgende:
iemand een filmpje van Natasia's Tyson move
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef noekje het volgende:
Huub: als ik een labrador zou hebben met het karakter van Brian dan zou ik hem laten inslapen.
Als ik al een parkiet zou hebben met dat karakter dan draaide ik hem z'n nek om.
Zo'n groot acteur is huppeltje nou ook weer niet..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef blomst het volgende:
[..]
Volgens mij beet ze niet echt, maar ging ze in haar schreeuwbui zo vlak bij Huub staan dat haar tanden Huub zijn mond raakten, en dat zal wel pijnlijk zijn geweest.
Ik word dat toch zo kotse beu!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:50 schreef schatje het volgende:
[..]
De Febo geeft daar geen toestemming voor. Let maar op.
Natasia en Brian worden beschermd.
Jaap kreeg van de week een telefoontje dat hij moest stoppen met taggen van hen omdat Brian helemaal para dreigde te worden.
En wat zei ze toen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:49 schreef petraa het volgende:
Huub vraagt aan Amanda waarom ben je er weer in getrapt met Brian.
Zoiets ziei die vannacht ja toen ie bij de febo vandaan kwam.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef farceman het volgende:
[..]
En wat zei ze toen?
Weten jullie trouwens dat Huub weer moet gaan aan rommelen met die butler Melissa?
ja zoiets liet hij blijken tegen amanda netquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef farceman het volgende:
[..]
En wat zei ze toen?
Weten jullie trouwens dat Huub weer moet gaan aan rommelen met die butler Melissa?
Niet, drom willen ze niet nog meer mensen vervangen moet allemaal via stemrondes maarja aangezien die toch niet werken zou het heel goed mogelijk dat het dan op 24 september op een sms finale aankomtquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik word dat toch zo kotse beu!
Hoe kunnen ze dat bij 10 nou nog verkopen? Zelf Wigo waarschuwde Natasia dat ze haar handjes thuis moest houden, maar ja, over haar tandjes heeft hij niets gezegd![]()
Dat het op dit moment echt goed ging.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef farceman het volgende:
[..]
En wat zei ze toen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |