wat was de aanleiding dan? Ze bijt hem zomaar ineens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Ning het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=222099
Filmpje van het bijten
Wilde de mede-cossers wat opvrolijken in deze droeve tijden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze avatar is toch wat prettiger
Huub deed werkelijk helemaal niets bij haar en dit moet zomaar kunnen ???? Ach ja Palma mag Lieke ook slaan was ik ff vergeten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat is dus duidelijk. Ze plaatsen het gewoon op de site. Dat zegt genoeg.![]()
nice tryquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:46 schreef FdW het volgende:
[..]
Wilde de mede-cossers wat opvrolijken in deze droeve tijden.![]()
ten eerste duwt/dwingt/intimideert de slet huub een hoek in, vervolgens staat ze zwaar intimiderend op minder dan een centimeter afstand van hem vandaan in z'n gezicht te bleren, gevolg door nog een een beet in het gezicht. Op Huub's duwtjes naar hoerenmadame om afstand te houden, reageerde dat kutfwijf met buitenproportioneel harde "duwstoten".quote:
ze was zich aan het opwarmen voor de sessie met Hansquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
ten eerste duwt/dwingt/intimideert de slet huub een hoek in, vervolgens staat ze zwaar intimiderend op minder dan een centimeter afstand van hem vandaan in z'n gezicht te bleren, gevolg door nog een een beet in het gezicht. Op Huub's duwtjes naar hoerenmadame om afstand te houden, reageerde dat kutfwijf met buitenproportioneel harde "duwstoten".
ja het zoveelste element om het spel te verzieken.......jammer het had een heel leuk spel kunnen zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
En Natasia gaat lekker verder. Die weet zich vast en zeker gesterkt door achter. Het is allemaal zo overduidelijk.
Hoe duidelijk, willen we dit nog hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
En Natasia gaat lekker verder. Die weet zich vast en zeker gesterkt door achter. Het is allemaal zo overduidelijk.
eigenlijk niet maar ja die bijbehorende fok commentaren zijn dan wel weer leuk en ik hoef pas volgende week weer aan het werkquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe duidelijk, willen we dit nog hebben![]()
ik hoop dat VOL een[ kaarten] actie gaat houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze, terwijl ze zieligjes in bed ligt met d'r nieuwe tieten, geheel buiten schot moet worden gehouden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Meganog het volgende:
Natasia is erg druk, maar de komende weken ligt Nataisa als een zielig vogeltje in bed....hhmmmm....hmmmmm...I know....hmmmm....hmmmm...I know.
Ik weet niet wat erger is...
blijkbaar want het COS bestaat nog steedsquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is veel erger.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
13:25 - Natasia en haar mede-Miljonairs
Het opstootje van Huub en Natasia houdt de gemoederen nogal bezig. Niet zozeer die van de boosdoeners zelf, maar met name die van hun mede-Miljonairs. Als Natasia en Brian terugkomen van het sporten, laat Eric weten hoe hij erover denkt. “Dat is toch niet normaal! Als je iets dwars zit, moet je dat gewoon zeggen”, begint de Leidenaar. Natasia kan het allemaal niks schelen. “Als het je niet bevalt, pak dan lekker de telefoon en ga tegen hun lopen zeiken!”, gilt de diva terug. Huub merkt dat Natasia vatbaar is voor commentaar en mengt zich zodoende ook in de discussie. “Weet je nog wat Yairo zei tegen jou op de trap, tijdens de familiedag?”, begint Huub pesterig. “Oh, ja hoor! Begin maar weer over mijn kinderen! Lekker makkelijk!”, gilt Natasia terug. “Ga je nog weg over vier maanden?”, wil Huub weten. “Nee! Ik blijf!”, roept de diva vastberaden. Fijn, weten we dat ook weer!
Bron:10
Ik zou het werkelijk geweldig vinden van Tien, als Natas vandaag een brief krijgt dat ze moet vertrekken ivm het bijten van Huub. Dan maakt Tien zich heel populair bij heel veel mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze, terwijl ze zieligjes in bed ligt met d'r nieuwe tieten, geheel buiten schot moet worden gehouden.
ik hoop dan toch op een postoperatieve complicatiequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze, terwijl ze zieligjes in bed ligt met d'r nieuwe tieten, geheel buiten schot moet worden gehouden.
wat kunnen dromen toch mooi zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk geweldig vinden van Tien, als Natas vandaag een brief krijgt dat ze moet vertrekken ivm het bijten van Huub. Dan maakt Tien zich heel populair bij heel veel mensen.![]()
Ja, dat haar nieuwe borsten het lichaam afstoten, dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoop dan toch op een postoperatieve complicatie![]()
Ze moeten gewoon de regels naleven. Eruit met Natasiaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk geweldig vinden van Tien, als Natas vandaag een brief krijgt dat ze moet vertrekken ivm het bijten van Huub. Dan maakt Tien zich heel populair bij heel veel mensen.![]()
IJdele hoop mop.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar het is zoals Marco B zingt, "De meeste dromennnnnnnnnnnn zijn bedrog."quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat kunnen dromen toch mooi zijn![]()
gaasje vergeten .......quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Ja, dat haar nieuwe borsten het lichaam afstoten, dat zou geweldig zijn![]()
Goede post. De juristen van 10 zullen dit oppikken en doorgeven aan de stuntelaars achter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:56 schreef Copycat het volgende:
Was ik Huub, dan had ik een tetanus spuit geëist.
Of op die per ongeluk expres achtergebleven schaar, die gisteren in een COS werd geopperd. Mag trouwens ook een roestige spijker zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
ik hoop dan toch op een postoperatieve complicatie![]()
Nee, want hij zei er wordt toch niets mee gedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Heeft Huub gebelt?
ja ik ga ook even de zon in kom straks weer ff kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Ik ga de zon weer in, ik trek het niet meer.![]()
Waarom kijken we nog ????quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Ik ga de zon weer in, ik trek het niet meer.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Alleen misschien niet bij DR Laban, van de Bergmankliniek
Te triest voor woorden dus, die redactie!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, want hij zei er wordt toch niets mee gedaan.
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:00 schreef FdW het volgende:
Goede post. De juristen van 10 zullen dit oppikken en doorgeven aan de stuntelaars achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |