Die hoorde ik niet. Wat zei hij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
Brian klonk eng.
beetje opgefokt, zal wel door het boksen komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
Brian klonk eng.
Dus heeft ze afgelopen zondag weer tegen haar kinderen gelogen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub daagt Natasia uit en ze herhaald zelf de uitspraken van Jairo. Vervolgens roept Huub "Ga je er wel uit over 4 maanden", waarop Natasia terug roept gewoon in de villa te blijven.
die verzint er weer dingen bijquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef mootie het volgende:
Brian klonk eng.
Hij had zijn engemannenstem weer, die stem waarbij het lijkt alsof er van alles achter in ziin keel blijft hangen.quote:
en of hij elk moment alles naar de tering gaat slaan, die engemannenstem.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had zijn engemannenstem weer, die stem waarbij het lijkt alsof er van alles achter in ziin keel blijft hangen.
Wat ik ook zo'n gelul vind, dat iedereen in het huis zegt dat Amanda geen partij kiest.Amanda zit van dag een in het Brian, Natasia kamp.Maakt niet uit wat er gebeurt ze zal altijd in dat kamp blijven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:19 schreef 2live het volgende:
amanda vind ik echt om te kotsen op het moment; ik zou ook bijten...
nee, huub valt alleen maar op leijkerds, la fete blache, de vrouwelijke stalker, lelijker en meer ordi kun je bijna niet meer hebben, en maar tongen en beffen, huub heeft geen hoge eisen, als ze maar een gat hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub zei gisteren tegen Eric dat hij niet op meiden als Amanda en Melisa viel maar het wel leuk vond om Lieke mee te fokken.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef kybe het volgende:
[..]
Wat ik ook zo'n gelul vind, dat iedereen in het huis zegt dat Amanda geen partij kiest.Amanda zit van dag een in het Brian, Natasia kamp.Maakt niet uit wat er gebeurt ze zal altijd in dat kamp blijven.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef farceman het volgende:
Teo Huub toegaf geslagen te hebben werd hij verwijderd..
Nu Natasia toegeeft gebeten te hebben gebeurt er niks?
Omdat ze soms dingen zegt waarvan je denkt 'ze wordt wakker'. Maar helaas, iedere keer is haar kut sterker dan die hersencel en rot ze weer op naar Brian.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ben ik het helemaal mee eens, ze zal die 2 ook altijd verdedigen. Hoe iemand op het idee komt dat zij ooit zal meestemmen tegen natas of brian
![]()
God zal niet toestaan dat zijn kindjes verwijderd worden uit DGKquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:26 schreef farceman het volgende:
Teo Huub toegaf geslagen te hebben werd hij verwijderd..
Nu Natasia toegeeft gebeten te hebben gebeurt er niks?
de afgelopen weken vond ik haar af en toe best wel leuk, maar dat is alweer helemaal over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Omdat ze soms dingen zegt waarvan je denkt 'ze wordt wakker'. Maar helaas, iedere keer is haar kut sterker dan die hersencel en rot ze weer op naar Brian.
stream 2 is een eigen leven aan het leiden, de rest loopti n de pasquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef FSR het volgende:
Mijn streams lopen steeds vast... Iemand daar ook problemen mee ??
Stream twee wil maar niet werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef FSR het volgende:
nee even verversen misschien?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef FSR het volgende:
Dat heb ik nou ook. Ze heeft d'r credits weer aardig verspeeld.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:31 schreef 2live het volgende:
[..]
de afgelopen weken vond ik haar af en toe best wel leuk, maar dat is alweer helemaal over.
amanda staat bij mij derde, maar dan van onderenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef lillkiss het volgende:
ik had amanda ook op nummer 1 maar dat is wel veranderd, ze moet niet zo naief (dom) zijn...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef kybe het volgende:
Natasia zegt dat Huub niet belt, omdat hij zelf begonnen is door met zijn neus tegen haar neus te gaan staan.
Dan moet hij me maar niet zoenen als ik dat niet wil.
Als ik het begrijp mag je:iemand in het gezicht spugen,slaan,krabben en bijten maar mag je niet met ontbloot bovenlijf of lekker onderuit liggen in de chill?????????
deze avatar is toch wat prettigerquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef FdW het volgende:
www.Telegraaf.nl
Ideetje voor De Vergulde Kliniek?
Blijdorp past gorillaverblijf aan
ROTTERDAM - Een glazen wand of een houten wand met doorkijkgaten langs de gracht om het gorilla-eiland in Diergaarde Blijdorp moet in de toekomst een ontsnapping zoals die met Bokito voorkomen. De dierentuin liet woensdag weten het gorillaverblijf op verschillende punten te willen aanpassen. Welke maatregelen Blijdorp concreet gaat nemen is nog niet bekend.
pittig, lijkt me een heel dikke sanctie voor de hoerenmadamequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Ning het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=222099
Filmpje van het bijten
Nou, dat is dus duidelijk. Ze plaatsen het gewoon op de site. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Ning het volgende:
http://www.tien.tv/web/show/id=457868?skin=talpatv&showmode=popup&playbacktype=nu&contentid=222099
Filmpje van het bijten
en vergeet niet: geen schoenen op de bank!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef kybe het volgende:
Natasia zegt dat Huub niet belt, omdat hij zelf begonnen is door met zijn neus tegen haar neus te gaan staan.
Dan moet hij me maar niet zoenen als ik dat niet wil.
Als ik het begrijp mag je:iemand in het gezicht spugen,slaan,krabben en bijten maar mag je niet met ontbloot bovenlijf of lekker onderuit liggen in de chill?????????
denk je dat echt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
pittig, lijkt me een heel dikke sanctie voor de hoerenmadame
onder een noemer "irritaties" - mwa, tien kan de tering krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat is dus duidelijk. Ze plaatsen het gewoon op de site. Dat zegt genoeg.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |