Houdt me ff bezig tot de release van Forza... die ook al bij een Nederlander op de deurmat is gevallen1!!quote:There's going to be some real mucky filth on Xbox Live Marketplace on Thursday. Nope, not that kind of filth. Pervert. The download suppying the muddy fun will be Codemasters' Colin McRae Dirt, the latest instalment in the legendary rally series and the first time its been on Xbox 360. It's a huge demo too, featuring three different types of rallying to show off Dirt's varied new career mode.
The other week I was lucky enough to be invited by Codemasters to their development studio and headquarters near Coventry. In between soaking up the beautiful countryside scenery and getting stuck into some Dirt playtime, I had the pleasure of interviewing the game's Producer Alex Grimbley. Here's what he had to say about the demo:
"We think the demo is really going to wow a lot of people. It’ll have a Super Stage crossover rally with Colin as your opponent, it’s got buggy racing against 9 opponents which is absolute carnage and really shows off the car models, and then we have a hill climb with fantastic scenery and a Travis Pastrana time to beat. It’s a great little package and it’s out on May 24."
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:28 schreef tompd1 het volgende:
Forza viel mij heel erg tegen
tis maar een demo hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:32 schreef -Bigguy- het volgende:
omg als je niet na een race wil restarten, kom je weer op t dasboardWelke idioot heeft dat nou weer bedacht
![]()
Dat jij het niet erg vind als je om de 10 minuten opniew moet opstarten, ik vind dat nogal storendquote:
met een demo is het meestal de bedoeling dat je maar 10 min speelt, maar het zal best irritant zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Dat jij het niet erg vind als je om de 10 minuten opniew moet opstarten, ik vind dat nogal storend
je kan trouwens gewoon op continue drukkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Dat jij het niet erg vind als je om de 10 minuten opniew moet opstarten, ik vind dat nogal storend
ja ik zag het, bij mij gaat ie de ene keer wel gewoon naar het menu, maar soms naar t dashboard, ook als ik op continue drukquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:11 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan trouwens gewoon op continue drukken
Waarom heb je in een rally game een spiegel nodig. Als het goed is zit er echt niemand achter je.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:47 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
ja ik zag het, bij mij gaat ie de ene keer wel gewoon naar het menu, maar soms naar t dashboard, ook als ik op continue druk![]()
trouwens, buigbare vangrails![]()
En volgens mij heb ik net Colin McRae himself vermoord, want ik reed tegen m aan en toen bleef ie stilstaan...
Ik snapte eerst niet hoe ik achteruit kon kijken in helmetview, nu bleek dattie dus in zn binnenspiegel kijkt (wat supertof is), maar die had ik op dat moment niet meer![]()
Maar ik dacht dat de vorige delen van Colin Mcrae altijd wel realistische racers waren; oftewel: het zelfde straatje als Forza. Dat is dus nu niet meer? Aangezien jij vindt dat ze niet te vergelijken zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef Klonk het volgende:
Om de Forza vergelijking ff de grond in te trappen, beide games zijn de top in hun genre wat op dit moment voor de 360 te krijgen zijn, net zo min als je een voetbalgame met een basketbal game kunt vergelijken, zo kun je ook deze twee niet vergelijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |