dat is 'Lock ofniet??quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Windows knop + L is ook handig voor als je even weg bent
ik ben zelfs verplicht dat te doen zodra ik langer dan 2 minuten van m'n plek ben. na een kwartier gebeurt het overigens automatisch.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Windows knop + L is ook handig voor als je even weg bent
Tong piercings zijn vet geil manquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, sorry.. Absoluut niet, vreselijk die piercings!
Doe mijn best![]()
De opgegeven apparaatnaam is ongeldigquote:
Ooh ja, is waar ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
[..]
[..]
NEEEEEE! Ik was diegene die zat te gluren op het naaktstrand!![]()
![]()
![]()
quote:Windows - B: gaat naar de kleine icoontjes in de systeemtray (naast de klok)
Windows - U: start de Utility Manager, voor hulp voor slechtzienden
Windows - Pause/Break: roept de Systeem-eigenschappen op
Windows - Tab: schakelt tussen de blokjes op de taakbalk: een druk op de spatie activeert ze
Windows - F1: roept de Windows Help op (alleen F1 geeft het hulp-venster van het actieve programma)
En tenslotte: de Windows-toets alleen roept het Start-menu op.
Windows + E = Deze Computerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
heb wat minder bekend combinaties gevonden:
[..]
O.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De opgegeven apparaatnaam is ongeldig
Voor mij waren die al bekent, maar dat is mijn studiequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
heb wat minder bekend combinaties gevonden:
[..]
dat viel onder het rijtje van bekende combinaties, net als Windows + Fquote:
hee, die ken ik ook welquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat viel onder het rijtje van bekende combinaties, net als Windows + Fde rest was hier al besproken
Valt daar onderquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
, maar het is dan ook mijn fetisj (als het daar onder valt)
Ken ze allebeiquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
F5 - Zal niemand hier zijn die die niet kent
F6 - Spring naar de adresbalk en weer terug nar het scherm
ik F5 de hele dag in dit topicquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
Of Alt-D in FFquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
Mijne nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
, maar het is dan ook mijn fetisj (als het daar onder valt)
Ctrl+Alt+Delete gebruik ik daarvoor, toch iets makkelijkerquote:
ook in gebruik hier, erg handigquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
F6 wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef MichielPH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |