Mannen met tongpiercingsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Drakenjong![]()
Tongpiercing lijkt me op zich wel wat, hebben we t ook wel eens over gehad in de Stage SC topiques!![]()
Met spaghettiquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:29 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
dat lijkt me nou echt niks, zo'n stalen bal in je mond, dat eet toch niet lekker![]()
wat gebeurt er dan??quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:27 schreef jslavenburg het volgende:
Leuke windows bug:
Maak eens een nieuwe map aan, en geef deze de naam "con" (zonder " )
vrouwen misschien niet neequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mannen met tongpiercings![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je echt geen last van hoor, integendeel![]()
Whehe, niet om te hebben wausjes! Bij een meid, en dan kussen, nog nooit een meid gehad met zo'n geval. Wil ik wel eens proberenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WTF! Jij een tongpiercing?? Dat had ik nou nooit verwacht van zo'n nette jongen als jou!![]()
hahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:27 schreef jslavenburg het volgende:
Leuke windows bug:
Maak eens een nieuwe map aan, en geef deze de naam "con" (zonder " )
Sorry, sla ik toch echt over om zo'n geval in mijn bek te hengstenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mannen met tongpiercings![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je echt geen last van hoor, integendeel![]()
Goed, doordat ik elke avond wel met iemand eet en gezelligquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Hier MichielPH hoest jongen?
IE7 en tabsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
ik heb dit als een tabblad in IE7 staan, op de andere tabbladen bekijk ik andere websites![]()
Ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik vertrouw jspammenburg niet echt
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:29 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
WTF! Jij een tongpiercing?? Dat had ik nou nooit verwacht van zo'n nette jongen als jou!jij![]()
Hij kan geen map aanmaken met die naam, hij geeft misschien een melding, en anders zet hij hem automatisch terug naar de naam "nieuwe map"quote:
Jouw zinsopbouw suggereerde anders dat het van toepassing was op jezelf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe, niet om te hebben wausjes! Bij een meid, en dan kussen, nog nooit een meid gehad met zo'n geval. Wil ik wel eens proberen![]()
Same herequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gebruik Alt-Tab altijd om te schakelen tussen verschillende vensters in XPecht super handig
gebeurd niks veel eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik vertrouw jspammenburg niet echt
Ach keer op t vuistje is ook niet ergquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Goed, doordat ik elke avond wel met iemand eet en gezellig
Maar nog altijd een slaaptekort. Toch nog een sekstekort, moet maar eens iets aan gedaan worden. Ik ben wel blijer dan aan het begin van m'n stage, maar het blijft suf volk.
als ik de naam invoer en op Enter druk, komt er automatisch Nieuwe map te staanquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hij kan geen map aanmaken met die naam, hij geeft misschien een melding, en anders zet hij hem automatisch terug naar de naam "nieuwe map"
whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef Goover het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)id_met_condooms.html![]()
Is dit niet net zo'n vage site als die Belgische site met fopberichten? Als het echt is gebeurt:quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef Goover het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)id_met_condooms.html![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |