Hé daar ben je zelf bij hè!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik hier al tijden niet ben geweest.. Door jullie doe ik echt helemaal geen kloot meer
Dast heb ik nu ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik had er een voor 4 jaar ofzo, en nog steeds een draadje achter mn boven en ondertanden..
dank, dankquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik hier al tijden niet ben geweest.. Door jullie doe ik echt helemaal geen kloot meer
Haha je was wel wakker gek, kon je best opnemenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Die voicemail! SjikkefritsKerel bellen om half 2
Dacht je nu echt dat ik op ging nemen!?
is gewoon een reboot toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:19 schreef jslavenburg het volgende:
open command prompt > type in "shutdown /r" (zonder " )
jup, maar leuk om te doen als je collega even weg is, of net komt aanlopenquote:
join the clubquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Eeeeeh, k doe wel watquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
jup, maar leuk om te doen als je collega even weg is, of net komt aanlopen
Edit:
krijg je eerst 30 seconden countdown, maar die kan niet gestopt worden
Heb er geen last van hoor, eerder extra fijn. Maar goed, het moet je ding zijn he?quote:
Toch ben je dan afgekickt op een of andere manier?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef MichielPH het volgende:
Nooit geprobeerd hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb er geen last van hoor, eerder extra fijn. Maar goed, het moet je ding zijn he?![]()
Is wel te stoppen, shutdown -a commando ofzo..quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:21 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
jup, maar leuk om te doen als je collega even weg is, of net komt aanlopen
Edit:
krijg je eerst 30 seconden countdown, maar die kan niet gestopt worden
Alt tabquote:
Hij voert geen reet uit man, zit hier naast me.quote:
Drakenjongquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij voert geen reet uit man, zit hier naast me.
Lijkt nergens op
WTF! Jij een tongpiercing?? Dat had ik nou nooit verwacht van zo'n nette jongen als jou!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Drakenjong![]()
Tongpiercing lijkt me op zich wel wat, hebben we t ook wel eens over gehad in de Stage SC topiques!![]()
dat lijkt me nou echt niks, zo'n stalen bal in je mond, dat eet toch niet lekkerquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tongpiercing lijkt me op zich wel wat, hebben we t ook wel eens over gehad in de Stage SC topiques!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |