wil ze dat wel?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er een shirt komt, dan maak ik er een foto van en ga ik meeten met LilDutchPrincess
via DefQon.1-topic in UVT wordt er waarschijnlijk ook een meeting geregeld, en zij post daar ook wel eens, dus misschien komt ze wel op die meetingquote:
jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wat markelo?
trouwens... bestaat er een Fok!Wiki van onze OP?
donequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ok anders zet je dat nog ff onder in de OP
dan kan iedereen een OP maken zonder gek te worden
Dieka Markeloquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wat markelo?
trouwens... bestaat er een Fok!Wiki van onze OP?
quote:
daar benk al een hele tijd niet meer geweestquote:
Ik ook niet, maar die keren dat ik dr geweest ben was het feestquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
[..]
daar benk al een hele tijd niet meer geweest![]()
Dieka, mooie paupertent geworden manquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die keren dat ik dr geweest ben was het feest![]()
ben dr +/- jaartje niet meer geweest..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dieka, mooie paupertent geworden man![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar benk al een hele tijd niet meer geweest![]()
ik zit op 20-80 maar het werk wint terreinquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef Pakspul het volgende:
Heerlijk van die dagen het werk-fok percentage op 10-90 ligt
Aardig veel tokkies, lonsdale luitjes enzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ben dr +/- jaartje niet meer geweest..
Zou toch niet zo erg radicaal veranderd zijn?
ik vanmorgen aardig aant werk geweest maar nu meer Fok!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit op 20-80 maar het werk wint terrein
Hier ook klein beetje, maar ga vanmiddag werk terrein verschuiven naar eigen belang dus dan zal het 5-45-50 (werk, eigen werk, fok) wordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit op 20-80 maar het werk wint terrein
laatste keer dat ik daar was vond ik er niet zoveel aan. toen was de rockkelder al weg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dieka, mooie paupertent geworden man![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dach dat da altied zo ging: ik hou oe appelweek oaf.
dakota, van mie maj hier ook wa in dialect proat'n typ'n
edit: en welkom natuurlkwoar kom ie vot?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hier ook klein beetje, maar ga vanmiddag werk terrein verschuiven naar eigen belang dus dan zal het 5-45-50 (werk, eigen werk, fok) worden
Neuh ik ben meer de all-round bierdrinker... zo'n verdwaald skihut figuur in de hoofdzaal zeg maarquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aardig veel tokkies, lonsdale luitjes enzo! Of ben jij dr ook zo 1
?
ik kan wel mooi dansenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh ik ben meer de all-round bierdrinker... zo'n verdwaald skihut figuur in de hoofdzaal zeg maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |