Hengel'quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef Dakota het volgende:
Ik kom uit Hengelo, nouja, ik ben geboren in Zwolle
Hengel' is in het platquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
Op de bordjes staat toch echt 'Hengelo'
Hanging Low is nog zo'n erge
Ken ik nog helemaal nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoordquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
quote:
Lollers!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoord
goedemorgen trouwens![]()
we hebben de grootste moeite om een shopdatum te plannen waarop iedereen kan..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe staat het met je outfit voor DefQon.1??
Spontane interessequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ohwww en met de jouwe??
je moet idd in bikini gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
we hebben de grootste moeite om een shopdatum te plannen waarop iedereen kan..
verder horen we ongeveer van iedereen "Je moet in biiiikiiiiiiiiniiiiiiii gaan"... doh
magoed wss vlak voor defqon gaan we met zijn allen shoppen... geen idee wat ze aanwillen...
ik moet nog even een mooie 3/4 broek uitzoeken waarin ik alle spullen kwijtkan en waar ook ritsen opzitten (i.v.m. camera in broekzak)quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ohwww en met de jouwe??
Apenpak FTWquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet nog even een mooie 3/4 broek uitzoeken waarin ik alle spullen kwijtkan en waar ook ritsen opzitten (i.v.m. camera in broekzak)
en shirt ga ik samen met kameraad misschien nog ontwerpen![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
tekst voor je shirt:ReMcOrE on tour
Zweet je je mooi de ballen uit de broekquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar niet op 1 km strand tijdens DefQon.1, met 25 graden
Dan verkeer jij waarschijnlijk tussen leuke mensenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoord
goedemorgen trouwens![]()
jij niet dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan verkeer jij waarschijnlijk tussen leuke mensen
als er een shirt komt, dan maak ik er een foto van en ga ik meeten met LilDutchPrincessquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
moet je foto van laten zien. dan kan onze kleine princes je terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |