quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg ik toch, zoveel moed durf je niet te tonen. Welterusten, schaapje![]()
Het is ducktape-tijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
De sfeer wordt hopelijk grimmiger in de SC.
Flikker op drama queenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:21 schreef Prospera het volgende:
De sfeer wordt hopelijk grimmiger in de SC.
Nou Nou het begint wat te worden watjequote:
Zout op, paparazziquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
TuVuPu!
Volgens mij ben je met jezelf in de war, ouwe rollator doosquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou Nou het begint wat te worden watje![]()
jonge-meisjes wannabee
Nou, ik wil graag ingeloot worden en ik denk dat die kans best groot is gezien mijn CVquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
antwoord hier dan es op:
Dus je zit nu in 5 VWO en hoop dat je over 2 jaar ingeloot wordt?
Dat dacht ik ook 15 jaar geleden, ik hoop dat je een backup plan hebt dear![]()
Huhquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:38 schreef Prospera het volgende:
Geen rel
Hij liebt me niet meer, als hij me niet meer neckt![]()
Het is niet aan je reactievermogen te zienquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, ik wil graag ingeloot worden en ik denk dat die kans best groot is gezien mijn CV.
Jij doost jonge meiden hier op Fok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben je met jezelf in de war, ouwe rollator doos![]()
Nee ik was bezigquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is niet aan je reactievermogen te zien
Onee geen rel![]()
![]()
Een beetje enthousiasme is best goed, maar met Ath-b en 8.5 gem.+ latijns werd ik ook uitgeloot.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nou, ik wil graag ingeloot worden en ik denk dat die kans best groot is gezien mijn CV.
Dat is toch hetzelfde als jij bij mij doetquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij doost jonge meiden hier op Fok.
Als je scootmobiel is opgeladen.
Ik wou net zeggen, doe hem de groetenquote:
Kutquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een beetje enthousiasme is best goed, maar met Ath-b en 8.5 gem.+ latijns werd ik ook uitgeloot.
Maak een back-up voor jezelf.
Deed ik schat; al maanden denk ik dat je beter bent dan je onhoudbare en zeer aantrekkelijke viriele potentiële interne massage-apparaat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als jij bij mij doet![]()
Maak een Back-up voor jezelf, doe een halftijdse studie en probeer het weer.quote:
Ik snap er geen reet vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Deed ik schat; al maanden denk ik dat je beter bent dan je onhoudbare en zeer aantrekkelijke viriele potentiële interne massage-apparaat.
Maar ik kan altijd je scootremmen onklaar maken, dan vis ik je wel weer uit de vijver op.
Je bent toch geen kloon van die Angelina?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je bent toch geen kloon van die Angelina?
Dan is het heel lullig als ik adviezen geef aan iemand die toch nooit gaat studeren.
toen ik het schreef snapte ik het wel, maar zo nalezend ook niet meerquote:
Nu durf je wel als prospera net weg is hequote:Op woensdag 23 mei 2007 04:11 schreef TherAngelina het volgende:
RELLEUH!!
Wel de mijnequote:Op woensdag 23 mei 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu durf je wel als prospera net weg is he
Ik durf trouwens te betwijfelen of het je eigen tekst wel is, ik weet niet of het erg verstandig is om dat als newbie te roepen
Niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
Dan ga ik ook maar, ik zal maar niet meer overengeltje
gaan dromen, want daar word ze geloof ik een beetje bang van
![]()
![]()
![]()
Stel je niet zo aaaaaan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 04:22 schreef PC eend het volgende:
Dan ga ik ook maar, ik zal maar niet meer overengeltje
gaan dromen, want daar word ze geloof ik een beetje bang van
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is ducktape-tijd
Edit: ducky viel spontaan in slaap![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
t hangt misschien ook wel ontspannen...![]()
goeiemorgen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Talitha het volgende:
[..]Ziet er wel relaxt uit ja!
Goedemiddag!
Ik was even druk druk druk met andere dingen... en FOK! stond even op de 2de plaats ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of komt de SC een beetje laat op gang vandaag?![]()
WTF!?!?!OMLOLLERFG!?!?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was even druk druk druk met andere dingen... en FOK! stond even op de 2de plaats ofzo![]()
Ik snap het niet...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:43 schreef Leandra het volgende:
Ja erg hè... niet eens al ff een "Môgguh" post op FOK! doen maar gewoon met iets heel anders bezig zijn![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm... nou het zit zo:
Neuh, ik leg het ook niet uit ook
Waar je inmiddels tot ere-gast bent verheven wegens je regelmatige afwezigheid??quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ondertussen een verjaardag aan het bijwonen hoor![]()
![]()
Zouden ze door hebben dat ik 'm ben getieft?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar je inmiddels tot ere-gast bent verheven wegens je regelmatige afwezigheid??![]()
Ik zelf, eigenlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
Mwah.... anders loop je af en toe even binnen om te vragen wie er nog wat wil drinken![]()
Doe dan subtiel daar ook ff vragen... dan denken ze dat je ondertussen in de keuken bezig bent ofzoquote:
Hai buuv!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiemiddag!
iedereen is weer tot leven gekomen hier...![]()
![]()
![]()
Leandra!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe dan subtiel daar ook ff vragen... dan denken ze dat je ondertussen in de keuken bezig bent ofzo![]()
Ian...quote:
waar zou ik dat idee nou vandaan moeten halen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit trouwens wel iets prachtigs te feauteauxsoepen...
Dat jullie niet denken dat ik lui ben ofzo![]()
Ja, ik heb echt geen ideequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar zou ik dat idee nou vandaan moeten halen?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
Dan zit je ff in de COS te posten en al snel ga je je afragen hoe het nou zou zijn om in 2007 met zo'n 1950 instelling te leven....
* de cos gaat lezenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
Dan zit je ff in de COS te posten en al snel ga je je afragen hoe het nou zou zijn om in 2007 met zo'n 1950 instelling te leven....
Petraaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef petraa het volgende:
hellowwwwwwwwwww
Moet ik terug gaan lezen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |