Ik ben opgegroeid met een (overigens psychisch zwaar gestoorde) kat, maar het is niet blijven plakken, de huisdierenwens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:19 schreef Tijn het volgende:
Huisdieren is volgens mij typisch iets wat je van huis uit meegekregen moet hebben.
Ach, ik roep ook maar wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met een (overigens psychisch zwaar gestoorde) kat, maar het is niet blijven plakken, de huisdierenwens.
Het was een dappere poging, maar het zal toch wat anders zijn, vermoed ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:21 schreef Tijn het volgende:
Ach, ik roep ook maar wat.
Nee, wel Waking Life, hetzelfde concept.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:27 schreef Tijn het volgende:
A Scanner Darkly gezien, Lamon? Ik heb gisteren de eerste helft gekeken en vond 'em behoorlijk tof!
Ik heb een aversie tegen Clint Eastwood films. Niet dat ze slecht zijn, maar ze irriteren me mateloos, alhoewel ik Million Dollar Baby duizendmaal beter vond dan Mystic River overigens.quote:Net heb ik trouwens (eindelijk) Million Dollar Baby gezien. Zoveel drama had ik niet aan zien komen, ik had een soort feelgood boksfilm verwacht. Boy, was I wrong
Ja, Waking Life vond ik ook erg cool. Maar dat is meer een filosofische film. A Scanner Darkly is een sci-fi verhaal van Philip K. Dick (Total Recall, Blade Runner, Minority Report). Het is wel behoorlijk wazig en vol vreemde dialogen net als Waking Life, maar toch, het is meer echt een verhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, wel Waking Life, hetzelfde concept.
Ik ga hem zeker nog een keer kijken.
Ik ben zo gehersenspoeld door de kaartenbakkers, dat ik me gelijk afvraag of een spel van zoveel jaar terug wel goede graphics KAN hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens ook bezig met downloaden van The Last Express, een computerspel uit 1997 die van dezelfde rotoscoping stijl gebruik maakt als Waking Life en A Scanner DarklyHet spel is gigantisch geflopt door allerlei bureaucratische blunders, maar de reviews zijn er wel lovend over, dus volgens mij is het een geniaal spel.
Significant domquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik gebruik meer dan 2 maal de aangewezen hoeveelheid alcohol per dag, en doe dit al een jaar of zes.
Ik moet inmiddels wel heel dom zijn.![]()
quote:Mooi zo, dat betekent dat ik nu officieel te dom ben om me nog ergens zorgen over te maken of om over dingen na te denken. Pak van mijn hart.
Maar desondanks wel officiele voorlichting aan jongeren. Daar komt het namelijk vandaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, kolder
Het was meer bedoeld als een sarcastische steek richting het gelul wat zo'n voorlichtingssite durft te beweren, dan een echt gemeende statement, dus daar geef ik je gewoon gelijk in.quote:Wat is 'te' dom?
Het je nergens zorgen over maken is natuurlijk een zaligheid die helaas maar weinigen gegeven is. Over dingen nadenken wil niet zeggen dat je je zorgen maakt. Toch?
Ohquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik voel me niet geroepen....
Ik kan ook niet helpen dat het subforum zo heetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Elizabeth is geen kaaskop.
Is toch geen geheimtaal?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is dat voor een geheimtaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |