Had je niet door, dat ik een reactie aan het uitlokken was dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:14 schreef broer het volgende:
Ik zal je niet storen in je monoloog.
Niets speciaals, maar het werkt beter dan gewoon zomaar iets posten.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef broer het volgende:
Dan ben ik wel heel benieuwd wat voor reactie je wilde.
Welnee, wat is verantwoordelijker dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:28 schreef broer het volgende:
Maar vind je het serieus vervelend dat je elke nacht hier rondhangt? Ik doe dat namelijk ook en ik heb er niet erg veel last van. Ja, soms... Als ik weer eens vind dat ik iets verantwoordelijker met mijn leven moet omspringen. Maar meestal duurt die gedachte niet lang.
Zo mag ik het horen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb je foto uitgeprint, een altaartje ingericht en ik brand er iedere dag een kaarsje bij, Lamon.
Dat is dan meteen ook de eerste vraag die ik mezelf stel. En het antwoord stelt me weer behoorlijk gerust. En dan open ik nog een biertje en steek nog een shagje aan.quote:
Nee, dat klopt. Hoewel... voor slapen zou je kunnen kiezen.quote:Okee, misschien zou neuken of slapen een gezondere bezigheid zijn op dit tijdstip, maar dat heb je niet altijd voor het kiezen
Da's een luxe die ik een levenlang al mis helaas, het gebeurt uiteindelijk wel, maar ik kan gewoon niet zeggen, ik ga slapen, daar gaat een hele procedure van precies de juiste hoeveelheid drank en mate van moeheid aan vooraf.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef broer het volgende:
Nee, dat klopt. Hoewel... voor slapen zou je kunnen kiezen.
Werd het bijna interessant...quote:Voor neuken was het gemakkelijker als ze geen vriendje had. Tot zover de bekentenissen voor deze nacht.
Ik had afgelopen week griep. Op het moment dat ik normaal gesproken een beetje begin op te leven, was ik nu opeens dood- en doodop. Dat is lekker in slaap vallen, zeg. Dat je nog even in bed een half uurtje een aflevering van het een of ander wilt kijken, maar dat je het einde niet redt. Heerlijk! Dat zou ik wel vaker willen hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
Da's een luxe die ik een levenlang al mis helaas, het gebeurt uiteindelijk wel, maar ik kan gewoon niet zeggen, ik ga slapen, daar gaat een hele procedure van precies de juiste hoeveelheid drank en mate van moeheid aan vooraf.
Ik moet me inhouden. Te persoonlijk is niet goed.quote:Werd het bijna interessant...
Da's een persoonlijke keuze die ik bij iedereen respecteer.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:49 schreef broer het volgende:
Ik moet me inhouden. Te persoonlijk is niet goed.
Okee, maar weet dan wel dat iedereen die hier post, met deze wetenschap je geheel opnieuw kan evalueren. Nu weten we iets van de levenssituatie waar je in verkeert.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:53 schreef broer het volgende:
Neuh, dan had ik het in eerste instantie al niet moeten posten.
Och, dat weet ik nog niet zo net. Jij misschien niet, anderen vast wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:59 schreef Lamon het volgende:
Niet dat iemand hier dat ooit zou misbruiken
Dat is niet zo erg. Zolang ik de discussie erover maar niet aan hoef. En zolang ik het niet heb gepost, maar het alleen maar in een quote van jou staat, kan ik het altijd ontkennen.quote:maar het is nu wel een gegeven.
Maar dan zou ik als leugenaar te boek komen te staan. Dat kan ik niet hebben hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:02 schreef broer het volgende:
Dat is niet zo erg. Zolang ik de discussie erover maar niet aan hoef. En zolang ik het niet heb gepost, maar het alleen maar in een quote van jou staat, kan ik het altijd ontkennen.
Tja, zo ben ik, he?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef broer het volgende:
Grootmoedig van je. Dank je wel.
Zoveel jaren post ik al in dit topic, en jij denkt dat ik met 1 altaar al tevreden ben?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:21 schreef broer het volgende:
Het schijnt dat Wickedangel er eentje voor je heeft ingericht.
Misschien kan zij je meer details vertellen?
Neuh, kwaliteit boven kwantiteit, focus je energie maar op 1.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:28 schreef broer het volgende:
Of twee, als dat beter is.
De onoplosbare doodfilosofie..quote:Op maandag 28 mei 2007 02:37 schreef broer het volgende:
Ik heb niets zinnigs, Lamon. En dat heb ik nooit. Het moet je opgevallen zijn dat ik altijd alleen maar slowchat en nooit zinnige dingen post.
En eerlijk gezegd vind ik dat wel prima.
Maar als jij iets zinnigs wilt posten: ga je gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |