Iers voor Yvonnequote:Op zondag 27 mei 2007 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een Ierse meisjesnaam. Tenzij het wat anders is, natuurlijk. Maar ik ben niet zo helder meer.
Zijn die 2 users nog steeds niet officieel aan elkaar gekoppeld en moet ik nog steeds mijn mond houden?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij is schvvmert een oud-semi-bikkelaar. Die weet allang waar hij zich begeeft.
O, dan ben ik wel benieuwd naar die andere account.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef schvvmert het volgende:
Ja ik was vergeten van account te wisselen.![]()
Maar op dit soort zaken is hij niet voorbereidquote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef broer het volgende:
Volgens mij is schvvmert een oud-semi-bikkelaar. Die weet allang waar hij zich begeeft.
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het vooral ER die zich tegen deze eeuwenoude traditie verzette. Maar I.R. heeft haar toen gelukkig op haar plaats gezet.
Wie ben je danquote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef schvvmert het volgende:
Ja ik was vergeten van account te wisselen.![]()
Dan blijft t leuker om deze nog te gebruiken deze nacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:48 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan ben ik wel benieuwd naar die andere account.
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Dat komt mooi uit, Elizabeth. Ik heb flinke inhammen, een mooi donker kleurtje onder mijn ogen en mijn biceps zijn werkelijk op een behoorlijk kamp-niveau.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
Iers voor Yvonne
Niet over kaalheid op zich, maar over zeuren over kaalheid toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
Check nou eens mijn wallpaper......
Google maar op Tyson Beckford
Je lijkt een beetje op sig. Maar volgens mij maakt die meer tikfouten.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:51 schreef schvvmert het volgende:
Lamon weet 't wel.
Moet hij het zeggen of doe je dat zelf?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:51 schreef schvvmert het volgende:
Lamon weet 't wel.
Inloggen dan krijg je dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar op dit soort zaken is hij niet voorbereid![]()
Inhammen is niet kaal!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, Elizabeth. Ik heb flinke inhammen, een mooi donker kleurtje onder mijn ogen en mijn biceps zijn werkelijk op een behoorlijk kamp-niveau.
Ja!?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:53 schreef ElizabethR het volgende:
Dat kamp niveau spreekt me wel aan trouwens
Ow, ja, dat wel ja. Ik vind dat een man trots mag zijn op zijn kale bolleke. Niks mis mee!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet over kaalheid op zich, maar over zeuren over kaalheid toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |