Maar je komt niks te wetenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Welnee. Leuk juist.
Niet dan? Wat is dan de bedoeling?quote:
Maar zou broer dat weten?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:46 schreef schvvmert het volgende:
Stalken komt voor in verschillende gradaties.
Ik dacht altijd iets als: "Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond."quote:Op zondag 27 mei 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Niet dan? Wat is dan de bedoeling?
Nee, die heeft geen idee.quote:Maar zou broer dat weten?![]()
Ik vond dat altijd maar een raar liedjequote:Op zondag 27 mei 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Ik dacht altijd iets als: "Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond."
Zo'n mislukt puber nummer.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd maar een raar liedje![]()
Ik lieg nog wat in mijn profiel.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie trouwens dat wij ongeveer van dezelfde leeftijd zijn, schvvmert.
Met walsjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
En intussen kijkt Lamon naar het einde van Aziatische films![]()
Nee, dan is het goed. Ik dacht dat je eigenlijk 25 was of zoquote:Op zondag 27 mei 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
Sorry ik ben nog uit 't laatste jaar uit de 50's en vond dat te eng om op Fok te zetten.![]()
Gelijk heb je!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
Sorry ik ben nog uit 't laatste jaar uit de 50's en vond dat te eng om op Fok te zetten.![]()
Ben je gek?! De walsjes komen bijvoorbeeld uit A tale of two sisters en Old Boy. Bedenk de ergste nachtmerrie die je kunt krijgen en het is een punica oase in vergelijking met het einde van die films. Ik haat happy ends. Zo onrealistisch enzo..quote:Op zondag 27 mei 2007 02:56 schreef svann het volgende:
Met walsjes.
Dat moeten wel bijna happy endings zijn.
Mijn dochter is al 24.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed. Ik dacht dat je eigenlijk 25 was of zo
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef svann het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Dat doe ik zou ik ook niet doen.
Hoezo? Vanwege dat panterbloesje en die spijkerbroek?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.![]()
![]()
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Golfer is veeeeeeeeeeeel ouder, hoor.
Dan heb ik het beter getroffen met Yvonne.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.![]()
![]()
Nu je het zegt, ik was de tekst vergeten. Bedankt voor het herinneren, hè.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Hoezo? Vanwege dat panterbloesje en die spijkerbroek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |