Omdat ik geen zin heb mijn leven uit de doeken te doen op een openbaar forum. Ik wil er best wat fotootjes posten hoor, maar meer niet. Bovendien vind ik het een absoluut onzinnig forum. Zoveel mensen zijn er helemaal niet geemigreerd. En de mensen die dat wel zijn kunnen prima terecht in het specifieke toic over emigratie.quote:
Dat snap ik wel. Ik denk trouwens dat het een soort static-subforum is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat ik geen zin heb mijn leven uit de doeken te doen op een openbaar forum. Ik wil er best wat fotootjes posten hoor, maar meer niet. Bovendien vind ik het een absoluut onzinnig forum. Zoveel mensen zijn er helemaal niet geemigreerd. En de mensen die dat wel zijn kunnen prima terecht in het specifieke toic over emigratie.
Dat mag ik niet zeggen. Ik ging al te ver door het überhaupt te noemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Welke limiet?
En wat wil je daar zoal bespreken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:30 schreef Lamon het volgende:
Wil je een sociologie-forum, Lamon?
Jij doet echt stomvervelend. Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Geen geheimtaal, maar geheimzinnigheid, dus.
Wat ik hier ook bespreek, maar dan met meer dan 5 users, een half paard en een dode koe.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wat wil je daar zoal bespreken?
Pardon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Jij doet echt stomvervelend. Begin er dan niet over![]()
Ik ben ook compleet emo, ik vind Panic! at the Disco goed tenslotte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Lamon, realiseer jij je wel dat je met een icoontje met Jared Leto erin nu opeens gebombardeerd bent tot rasechte emo?
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik denk trouwens dat het een soort static-subforum is.
Ah, je wilt een publiek. Tja, dat is hier natuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef Lamon het volgende:
Wat ik hier ook bespreek, maar dan met meer dan 5 users, een half paard en een dode koe.
Nou, doe eens een gooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval heb ik het liever over penissen van Lutjebroekers!!!
En 30 seconds to Mars?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:37 schreef Lamon het volgende:
Ik ben ook compleet emo, ik vind Panic! at the Disco goed tenslotte.
Zelfs niet als de penislengte bovengemiddeld blijkt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet eens waar Lutjebroek ligt. Niet vertellen, want ik wil het ook niet weten.
Die tweede stelling is voor je eigen rekening.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, je wilt een publiek. Tja, dat is hier natuurlijk niet![]()
Of interessantere mensen. Tja, die zijn hier ook niet![]()
Nee, dat boeit niet zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef broer het volgende:
Zelfs niet als de penislengte bovengemiddeld blijkt?
Veel te ongevoeld dramatisch naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
En 30 seconds to Mars?
(Ik vond 'The Kill' een goed liedje. Maar dat kan ook komen omdat ik ermee doodgegooid ben...)
Kijk, zo leer ik nog wat op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dat boeit niet zo.
Je bent idd al aan je limiet voor deze weekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:46 schreef Lamon het volgende:
Ik wil gewoon een rijkdom aan topic-opties waar ik mijn gezever kwijt kan, zonder bang te zijn dat ik mijn krediet voor de week al opgemaakt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |