blijf gewoon hier lekker hangen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:52 schreef Nikske het volgende:
[..]
Wist niet dat dat niet mocht, hoor... Denk ik gelijkdenkenden gevonden te hebben die ook de koffieboon aanbidden...![]()
lol, np, ik hou wel van een beetje drama... Als de koffie niet werkt, is drama een uitkomst...quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet het niet meteen verkeerd opvatten..
Ik zie het rondhangen van nieuwelingen als iets positiefs
Die is werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
Haal JD dan erbij!
Ganz toll ja!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:55 schreef Pheno het volgende:
Mooi weer. Ik heb zin in vakantie, dat gevoel is er opeens weer na 3 jaar. Ubergeil!
topquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:55 schreef Nikske het volgende:
[..]
lol, np, ik hou wel van een beetje drama... Als de koffie niet werkt, is drama een uitkomst...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:55 schreef OA het volgende:
Hoi Papiertje!![]()
Bij Uw afwezigheid, O Grote Papier, ben ik net al in het archief aan het versnipperen geweest!![]()
Ga jij eens terug aan je secretaressetaakquote:
nog vandaag, en volgende week woensdag, en dan heb ik 15 weken vrijquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef Nikske het volgende:
vakantie???? zucht...
over 2 maanden zit ik op onder de palmbomen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef Nikske het volgende:
vakantie???? zucht...
En gelijk of dat je hebt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:55 schreef eer-ik het volgende:
eerst nog een klein beetje bob marley luisteren
Over een paar maanden aan de sakequote:Op woensdag 23 mei 2007 08:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
over 2 maanden zit ik op onder de palmbomen...![]()
![]()
![]()
![]()
wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zeg, doe eens even een kleine introductie 'bout yoself
ik moet als fulltime SC-er natuurlijk wel weten met wie we te maken hebben
Ach, na 3 jaar mag ik wel een keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef Nikske het volgende:
vakantie???? zucht...
Over twee maanden moet ik nog een klein maandje wachten voordat ik op vakantie ga!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En gelijk of dat je hebt!
Ik moet ook aan de slag, maar het typen gaat wat moeizaam
Leeftijd, matenquote:
Cool, waar ga je naartoe? Ik heb in Kyoto gewoond, heb vaak nog heimwee... Het is alleen zo duur om er naartoe te gaan....quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga jij eens terug aan je secretaressetaak.
quote:
dat dus.quote:
Zie mijn posthistory, naast alle slowchats staat er een TRV topicquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef Nikske het volgende:
[..]
Cool, waar ga je naartoe? Ik heb in Kyoto gewoond, heb vaak nog heimwee... Het is alleen zo duur om er naartoe te gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |