Langspeelplaten of Lonely Planet's. Pick anyquote:
ja ik dacht dus het eerste maar wat zijn lonely planet's....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Langspeelplaten of Lonely Planet's. Pick any
ik vind Magnum's niet lekker...quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
En ik denk dat ik de nieuwe magnum eens als lunch ga nuttigen. Dat of vis. Ik heb nog 4 uur om dat uit te vissen
reisgidsen. Nou ja, boekwerken. Met goede adressen van hotels, restaurants, en activiteiten. EN van elk gebied een goede omschrijving.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ik dacht dus het eerste maar wat zijn lonely planet's....![]()
Zeer uitgebreid en een must voor de reiziger!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
reisgidsen. Nou ja, boekwerken. Met goede adressen van hotels, restaurants, en activiteiten. EN van elk gebied een goede omschrijving.
De nieuwe heeft 62% pure choco. Van mij mag het eigenlijk nog wel meer. Laatst 72% met hazelnootjes-reep gekochtquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind Magnum's niet lekker......behalve de chocola die er omheen is....
![]()
![]()
ah ja..zoiets kennen we ook in Frankrijk...LE PETIT FUTE...altijd handig....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
reisgidsen. Nou ja, boekwerken. Met goede adressen van hotels, restaurants, en activiteiten. EN van elk gebied een goede omschrijving.
vertel vertel vertel.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef OA het volgende:
JJ, wij hebben gisteravond trouwens Het Grote FOK-Kloon Mysterie opgelost!!!!![]()
Ik kan niet zonder. Toen ik in Nieuw Zeeland was, moest iedereen het lenen, om dingen uit te zoeken. Pauperige backpackers, werk dan 1 maandje en dan kun je makkelijk die gids ook kopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef OA het volgende:
[..]
Zeer uitgebreid en een must voor de reiziger!![]()
JJ!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goeoeoeoedeemorgen vdv....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
Begin maar te lezen vanaf hier:quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vertel vertel vertel.....!!!!!!!!!!!!
denk je dat echt....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Begin maar te lezen vanaf hier:
[KOFFIE SC #206] Dus.
You will be amazed!!![]()
heeeyquote:
Lekker fris dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:19 schreef eer-ik het volgende:
gutemorgen
Briljant weer hier, lekker uitgeslapen, gedouched en wel
http://www.lonelyplanet.com/quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ah ja..zoiets kennen we ook in Frankrijk...LE PETIT FUTE...altijd handig....![]()
Aldus, een kloon!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk je dat echt.......hahaha
![]()
![]()
...ik ben geen kloon....
...maar nadat ik mijn eerste account had aangemaakt, heeft een achterlijke eikel (hum) mijn password 3 keer verkeerd ingevuld....
..dus toen moest ik een nieuwe aanmaken. Het werd dus J_J1....bij deze...
![]()
Bonjour......quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:19 schreef eer-ik het volgende:
gutemorgen
Mogge eer!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:19 schreef eer-ik het volgende:
gutemorgen
mja...tis maar hoe je het bekijk....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:22 schreef OA het volgende:
[..]
Aldus, een kloon!!![]()
Maar je wordt hier net zo gewaardeerd als kloon eer-ik!![]()
Je "oude-ik" kennen we tenslotte toch niet...![]()
dat noemt men een kloon.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
denk je dat echt.......hahaha
![]()
![]()
...ik ben geen kloon....
...maar nadat ik mijn eerste account had aangemaakt, heeft een achterlijke eikel (hum) mijn password 3 keer verkeerd ingevuld....
..dus toen moest ik een nieuwe aanmaken. Het werd dus J_J1....bij deze...
![]()
alleen ben je 15 dagen langer op fok dan wij wistenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...tis maar hoe je het bekijk.......maar ik dacht ff dat jullie erachter waren gekomen wie de andere kloons zijn....
![]()
mijn oude-ik is precies hetzelfde als mijn huidige-ik...![]()
![]()
ja ok...zoals ik tegen OA zei, tis maar hoe je het bekijk want ik kan em niet meer gebruiken...quote:
ik gebruik 'm ook al een tijdje niet meer frutsquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
Ah, het gaat over kloons![]()
Kan ik helaas niet over meekletsen, heb ze namelijk niet![]()
Een kloon dus!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...tis maar hoe je het bekijk.......maar ik dacht ff dat jullie erachter waren gekomen wie de andere kloons zijn....
![]()
mijn oude-ik is precies hetzelfde als mijn huidige-ik...![]()
![]()
quote:
oh, jawel hoor, daar heb je de passmailer voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...zoals ik tegen OA zei, tis maar hoe je het bekijk want ik kan em niet meer gebruiken...![]()
ja zoiets...quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alleen ben je 15 dagen langer op fok dan wij wisten
gewoon een mailtje naar Yvonne sturen en je hebt een nieuw password en je kan d'r weer inquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...zoals ik tegen OA zei, tis maar hoe je het bekijk want ik kan em niet meer gebruiken...![]()
nou dat ging niet, want die eikel had in mijn profiel een "neppe" mail adres ingevuld....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, jawel hoor, daar heb je de passmailer voor
nah..hoef niet....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gewoon een mailtje naar Yvonne sturen en je hebt een nieuw password en je kan d'r weer in
alleen kan je het net zo goed niet doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gewoon een mailtje naar Yvonne sturen en je hebt een nieuw password en je kan d'r weer in
I'm on it.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:29 schreef BrandX het volgende:
eer-ik, zou jij mijn avatar in de OP kunnen aanpassen? Thanks!!!!
doe ik ook niet....quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alleen kan je het net zo goed niet doen.
Is goed, ik zie hem wel tegemoet komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I'm on it.
Ik heb nog een vraagje, ik PM 'm wel even naar je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |