Toch vind ik het slecht van Jaap.. Als hij andere dingen zei dan 'ik snap mezelf niet' dan had hij nog gekker kunnen maken, had ze hem sowieso geslagenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik bedoel check dit filmpje op GEENSTIJL.nl....Echt natasia heeft geen leven hierna...heeft ze dat uberhaubt door ik denk ut niet..
http://www.dumpert.nl/mediabase/15389/a651e2d2/index.html
Toch wel beschamend die underejucated mofos...ik bedoel ik maak pas mooie fotos!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef noekje het volgende:
Probeert Brian nu uit te leggen hoe je een foto moet verkleinen?
ja en wel op de para-manierquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef noekje het volgende:
Probeert Brian nu uit te leggen hoe je een foto moet verkleinen?
Het lijkt me eerder dat ze Jaap er niet mogen uitstemmen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub speelt lange termijn. Voor hem hoef je niemand weg te stemmen, ze gaan als het lang genoeg duurt toch wel afhaken.
Hij gaat zijn tijd toeleggen op zaken waar hij nóg meer talent voor heeft, denk ik.quote:
noem er eens één ..... behalve meisjes slaan en spugenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij gaat zijn tijd toeleggen op zaken waar hij nóg meer talent voor heeft, denk ik.
- Meisjes misbruikenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef Desii het volgende:
[..]
noem er eens één ..... behalve meisjes slaan en spugen![]()
Nou dat lijkt me niet...zoals ik al zei..een kennis van mij is professioneel reclame maker en nog veel meer...die heeft de beste photo shops...het duurt minimaal een jaar voor je het echt PERFECT, kan...je kan 100.000den dingen doen met photoshop...en dan gelukkig zijn er ook niet 100den verschillende photoshoppen...als hij een goeroe was had hij makkelijk geld verdiend en niet in de kooi gezetenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij gaat zijn tijd toeleggen op zaken waar hij nóg meer talent voor heeft, denk ik.
Zo schijnt Brian echt een goeroe te zijn op het gebied van foto's bewerken.
Lijkt me helemaal juist.... toen Huub gisteren terugkwam van de febo was hij er plotseling helamal niet meer voor om Jaap eruit te stemmen. Terwijl hij het eerder op de avond overtuigend wel van plan was. Voor het maken van tv vind ik Jaap ook interressant maar ik baal ervan dat de febo zich lijkt te bemoeien met het wegstemmen. Huub zal wel weer wat privileges bedongen hebben. Hij baalde vannacht dat ie geen borrel mocht terwijl hij het er net over gehad had. Overigens was het ook zeer duidelijk dat Huub beelden heeft gezien van de uitzending.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dat ze Jaap er niet mogen uitstemmen.
Dit was juist een erg goede kans geweest een sterke speler (zo kwalificeren de bewoners Jaap inmiddels ook) eruit te stemmen.
Maar het mag lekker niet.
Wel riskant om dit soort informatie toe te geven, terwijl er in het huis de hele dag personeel rondloopt dat op de hand van Natasia en Brian en steeds spelinformatie doorspeelt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Lieke zegt dat ze het knap vindt dat Eric het zo lang volhoudt met Amanda en dat Amanda nog niets doorheeft. Eric zegt dat hij dat zo wil houden omdat hij dan een opening heeft om informatie te krijgen van Brian en Natasia.
En Amanda maar denken dat Eric haar 'best friend' in huis is.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef kybe het volgende:
Brian zegt dat hij gaat stoppen met de muziekles van Chris .
Tot nu toe een zeer zwakke speelster die zichzelf en zich ook laat isoleren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:16 schreef SiRojK het volgende:
Lieke: Ik en Huub, ik en huub, ik en huub, ik en huub.....
Mij niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef PumaStreamer het volgende:
Is het niemand opgevallen dat er net iemand heel erg huilde...toen werd het gemute...en hoorde net schreeuwen...NIEMAND opgevallen?
Mij niet... ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:24 schreef PumaStreamer het volgende:
Is het niemand opgevallen dat er net iemand heel erg huilde...toen werd het gemute...en hoorde net schreeuwen...NIEMAND opgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |