abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49677072
Ik kan 3 weken niks...je KAN NOOIT WAT NATASIA>>>
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:45:22 #227
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49677128
Natas wil de oksels van Brian scheren, want ze vindt ze lelijk en straks kan ze 3 weken niets doen.

Brian kan z'n eigen oksels niet scheren????????
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49677149
Brian zegt dat hij gaat stoppen met de muziekles van Chris .
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 10:46:12 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_49677158
Wat hoor ik nou? Wifebeater gaat stoppen met zangles.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49677170
Brian gaat stoppen met Zangles ???
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49677182
Natasia 2 keer in 1.5 minuut: die zon gaat me zo weg jagen...ik hoopdat ik een parasolletje krijg..Burn Bitch Burn:
pi_49677206
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nee hoor je bent niet gek...hoor al 8 maanden dezelfde Bullshit uit hun domme bekken rollen..
Maar het leven is dan ook een grote herhaling..kijk maar naar de geschiedenis,..kwa oorlog voeren respect hebben voor elkaar en hoe we omgaan met eklaar.is in de afgelopen 600 jaar echt niet veranderd..
Alleen bv wapens in oorlogen zijn veranderd...geld is anders geworden..maar mensen zijn herhalings monsters....alleen al in de regelmaat van het leven...s elke dag een herhaling van de dag ervoor..
Het kan ook niet anders. 8 maanden met dezelfde mensen opgescheept zitten, ook al is het in deze situatie met camera's en publiciteit, dan kijg je onvermijdelijk verveling, herhaling van zetten, je geest stompt af. Kijk naar Brian of zelfs Huub, hoe die bijna apatisch zijn geworden.
pi_49677217
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef Dark het volgende:
Natas wil de oksels van Brian scheren, want ze vindt ze lelijk en straks kan ze 3 weken niets doen.

Brian kan z'n eigen oksels niet scheren????????
Das wel dom he....trouwens...tis wel relaxed als je geschoren word hoor...(schijnt...)...niemand aan mijn lijf met een mes..doen we zelf wel heur hihi..
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 10:48:05 #234
135305 beequeen
Lost.
pi_49677221
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef PumaStreamer het volgende:
Natasia 2 keer in 1.5 minuut: die zon gaat me zo weg jagen...ik hoopdat ik een parasolletje krijg..Burn Bitch Burn:
[afbeelding]
Je bent lekker op dreef Puma
― Mark Twain
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:48:15 #235
111260 Charmian
a little joy
pi_49677232
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nee hoor je bent niet gek...hoor al 8 maanden dezelfde Bullshit uit hun domme bekken rollen..
Maar het leven is dan ook een grote herhaling..kijk maar naar de geschiedenis,..kwa oorlog voeren respect hebben voor elkaar en hoe we omgaan met eklaar.is in de afgelopen 600 jaar echt niet veranderd..
Alleen bv wapens in oorlogen zijn veranderd...geld is anders geworden..maar mensen zijn herhalings monsters....alleen al in de regelmaat van het leven...s elke dag een herhaling van de dag ervoor..
ehm dat is niet precies wat ik bedoelde, maar je hebt wel gelijk
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_49677253
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:47 schreef Meganog het volgende:

[..]

Het kan ook niet anders. 8 maanden met dezelfde mensen opgescheept zitten, ook al is het in deze situatie met camera's en publiciteit, dan kijg je onvermijdelijk verveling, herhaling van zetten, je geest stompt af. Kijk naar Brian of zelfs Huub, hoe die bijna apatisch zijn geworden.
Precies.....Daarom is het ook niet vreemd dat die gorilla juist die ene vrouw pakte....tis toch jammer dat blijdorp niet naast de kooi staat ....
pi_49677292
Natasia gaat de krant lezen er staat weer een heel stuk in over haar 'vriendje' Holleeder.. zal ze wel interessant vinden.
pi_49677297
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:45 schreef kybe het volgende:
Brian zegt dat hij gaat stoppen met de muziekles van Chris .
En vorige keer was hij nog Wim Zonneveld!
pi_49677299
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:46 schreef PumaStreamer het volgende:
[afbeelding]
disco infernoooooooooooooooowwwwwwww
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_49677431
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je bent lekker op dreef Puma
Morguh BeeQueen....jah joh...het kritische oog in mij is opgestaan vandaag...niet negatief gezien hoor...ben onwijs vrolijk,.want het is 29 graden ole!!!!! maar..jah...er zijn indd dingen die me wel echt beginnen te irriteren...ik bedoel er word zo onwijs met meerdere maten niet eens 2 maar echt meerdere maten gemeten..ben nog steeds van mening dat Nena ook terug had moten komen enzo...weet je dat soort dingetjes.....en een parasol voor een zwarte dame?? Jah ook zwarte mensen kunnen verbranden...dat weet ik maar tis zo'n aansteller...
Ik bedoel check dit filmpje op GEENSTIJL.nl....Echt natasia heeft geen leven hierna...heeft ze dat uberhaubt door ik denk ut niet..
http://www.dumpert.nl/mediabase/15389/a651e2d2/index.html
pi_49677473
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef Meganog het volgende:

[..]

En vorige keer was hij nog Wim Zonneveld!
Wil jij onze WIm niet zo beledigen...die draait zich om in zijn graf nu!!
pi_49677510
Brian geeft Jaap even een minicursus fotosoepen..
pi_49677525
WIE HUILT ER??
pi_49677551
GOUWE KOOI ZAPPEN DIE STREAMS
kom op ik betaal voor leedvermaak geeen kutmongool achter een PC>..Wie huilt er kom op cam er op godverdomme!@!
pi_49677559
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Wil jij onze WIm niet zo beledigen...die draait zich om in zijn graf nu!!
Dat waren zijn eigen woorden. En hij wilde en passant ook nog even de tekst van Het Dorp veranderen, want hij vond een zinnetje niet mooi.
pi_49677568
WIE HUILT ER CAM ER OP GODVER>>>IK BETAAL>>>JIJ LUISTERD>>>
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 10:57:54 #247
135305 beequeen
Lost.
pi_49677572
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:54 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Ik bedoel check dit filmpje op GEENSTIJL.nl....Echt natasia heeft geen leven hierna...heeft ze dat uberhaubt door ik denk ut niet..
http://www.dumpert.nl/mediabase/15389/a651e2d2/index.html
Ik vrees idd met grote vrezen dat ze in Verweggiestan moet gaan wonen, waar geen TV of PC's aanwezig zijn.
― Mark Twain
pi_49677587
quote:
Ik ruk snel de kleren van mijn lijf met de handen waarmee ik me in de jakuzi heb afgerukt. Ik jump bij Huub en zijn seksslavin onder de douche en douw gauw mijn duim in de scheur van Lieke om de pretpoort te blokkeren. Huupie geeft het zoals gewoonlijk op en loopt weg. Nu was voor mij de weg vrij om een milieu ramp te voorkomen. Als Amanda geinsemineerd zou worden via anale weg, dan zou er een rans baby ter wereld komen. Het milieu is dan in het geding omdat de borstmelk chemisch verontreinigd is door de silicononen in haar neptieten.
Bron: King Jaap.nl
pi_49677590
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:57 schreef Meganog het volgende:

[..]

Dat waren zijn eigen woorden. En hij wilde en passant ook nog even de tekst van Het Dorp veranderen, want hij vond een zinnetje niet mooi.
Weet ik vriend daarom eindigde ik ook met een knipoogje..
pi_49677625
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik vrees idd met grote vrezen dat ze in Verweggiestan moet gaan wonen, waar geen TV of PC's aanwezig zijn.
Indonesie een van de 13000 eilanden..m,aar o nee natasia kan niet tegen zon....Noorpool!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')