abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:04:12 #31
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49682532
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En jij huilt als er weer eens Maorijnissen wordt neergepent?

Uberhypocriet

Maar dat zijn we wel gewend van SP-ers
1) Ik ben geen SP'er

2) Wat is er mis met 'Frau Verdonk'? Nooit Duits geleerd op school? 'Frau' betekent gewoon 'mevrouw' het is alleen korter. Kost minder toetsaanslagen, dus.

3) Het voltooid deelwoord van 'neerpennen' is 'neergepenD'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_49682548
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Net als Rutte, het zijn eigenlijk de twee uiterste van de partij, voor veel mensen is Rutte te links en Verdonk te rechts.

Er zou iemand aan het roer moeten staan die ertussen staat.
Rutte heeft dat minder denk ik. Dat is gewoon een nette goed opgeleide jongen die jaagt niet zomaar mensen weg denk ik.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_49682681
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

1) Ik ben geen SP'er

2) Wat is er mis met 'Frau Verdonk'? Nooit Duits geleerd op school? 'Frau' betekent gewoon 'mevrouw' het is alleen korter. Kost minder toetsaanslagen, dus.

3) Het voltooid deelwoord van 'neerpennen' is 'neergepenD'.
Je gedraagt je nu gewoon als de PJO van de week hoor
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:13:40 #34
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_49682891
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Rutte heeft dat minder denk ik. Dat is gewoon een nette goed opgeleide jongen die jaagt niet zomaar mensen weg denk ik.
Ik zeg niet dat Rutte geen nette goed opgeleide jongen is, ik zeg alleen dat hij te vroeg gelanceerd is. Er is nu gerommel binnen de VVD, jammergenoeg.

Er moet iemand aan het roer staan die deze gerommel kan temmen, zodat er ook weer kiezers kan worden getrokken.
Deze persoon moet de gehele achterban van de VVD aanspreken.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_49683417
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 00:23 schreef maartena het volgende:
Ik vind het prima. Dat betekend namelijk dat ze zich uit de landelijke politiek zal gaan terugtrekken, en dat is hoognodig.
Ik ben het zelden met maartena eens, maar dit is het opofferen van Rotterdam waard.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:56:32 #36
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49700864
Aan de ene kant zou ze in Rotterdam veel goed werk kunnen doen maar aan de andere kant is er voor haar in Den Haag ook nog heel veel te doen.

Ik zie haar persoonlijk liever in Den Haag en in het volgende kabinet als Minister-President of Vice Premier
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_49703094
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zie haar persoonlijk liever in Den Haag en in het volgende kabinet als Minister-President of Vice Premier
Ik neem aan dat je een grapje maakt?
pi_49703114
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef SCH het volgende:

[..]

We kunnen het alleen maar hopen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49703256
Ik kan ergens nog wel een beetje begrijpen,als ik heel erg mijn best doe, dat mensen haar dan waarderen voor die rechtlijnigheid en dadendrang en zo maar ik vind het oprecht onbegrijpelijk als iemand ook maar in een kleine hersencel denkt dat ze geschikt zou zijn als minister-president.

Als burgemeester zou ze het best aardig doen omdat ze zo ijdel is en enorm van al dat geflapdrol houdt en heerlijk de burgermoeder en prinses uit kan hangen maar ik denk niet dat ze er geschikt voor is. Ze heeft te weinig bestuurlijke kwaliteiten.
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2007 @ 21:50:31 #40
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49703314
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:20 schreef flappentap het volgende:
Zie http://tweedekamer.blog.n(...)eester-van-rotterdam :
'Ivo Opstelten houdt er binnenkort mee op als burgemeester van Rotterdam. In de havenstad wordt al een tijd gesproken over de opvolging. Zal Leefbaar Rotterdammer Marco Pastors zich kandidaat stellen bij de burgemeestersverkiezing? Doet PvdA-voorman Peter van Heemst een gooi? Of wellicht loco-burgemeester Jantine Kriens?

Het zal zijn tijd nog wel even duren voordat duidelijk wordt wie de strijd om het burgemeesterschap aangaan, maar in de wandelgangen wordt er ook gesproken over een kandidaat van buiten: De VVD zou Rita Verdonk wel kwijt willen aan Rotterdam. Ze vormt dan geen bedreiging meer voor Mark Rutte, voor de partij en voor de Tweede Kamerfractie. Het biedt de partij de rust die het zo hard nodig heeft en voor Verdonk zou het een stap voorwaarts zijn.'

Zitten we daaaaaaaaar op te wachten? Rita in Rotterdam?
Het zou SUPER zijn! Een sterke vrouw die goed leiding kan geven!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_49707712
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Aan de ene kant zou ze in Rotterdam veel goed werk kunnen doen maar aan de andere kant is er voor haar in Den Haag ook nog heel veel te doen.

Van mij mag ze naar Rotjeknor.
pi_49707770
Strategisch gezien een slimme zet. Ze is tamelijk populair onder de autochtone bevolking in Rotterdam (populairder dan de VVD zelf) en dat kan dan bij de verkiezingen een landelijk effect sorteren. Ze kan wat rechtse accenten in het stedelijke beleid aanbrengen en de linkse wethouders temmen, dat doelt het altijd goed onder down-to-earth Rotterdammers die net zo snel Wilders als Marijnissen stemmen.

Daarnaast krijgt de VVD-fractie weer wat ruimte, kan Mark Rutte op een fluwelen manier geloosd worden en kan Henk Kamp eindelijk fractievoorzitter worden.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:08:11 #43
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_49717312
Het is volstrekt ondenkbaar dat het huidige kabinet haar benoeming toot burgemeester van Rotterdam ook maar zal overwegen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_49719180
Als dit gebeurt dan kun je dit makkelijk interpreteren als een manier van de VVD om rita politiek te isoleren.
pi_49720207
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef k3vil het volgende:
Als dit gebeurt dan kun je dit makkelijk interpreteren als een manier van de VVD om rita politiek te isoleren.
Eens, zeker als je het in achterhoofd houdt dat Verdonk zelf niet wil.
pi_49731000
Leeft Rita dan nog?
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:55:56 #47
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49737074
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
Nee, zij zou een goede eerste vrouwelijke minister president zijn. Nederland zou ana haar echt een goede hebben
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:57:02 #48
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49737119
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:55 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nee, zij zou een goede eerste vrouwelijke minister president zijn. Nederland zou ana haar echt een goede hebben
Met het stijgende zeewater zou dat wel handig zijn. Rechtdoorzee.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:59:03 #49
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_49737207
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Met het stijgende zeewater zou dat wel handig zijn. Rechtdoorzee.
Dan zou er tenminste een keer echt iets gebeuren zonder dat eewige gedraai en slappe politiek aftreksels
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:00:49 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_49737281
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dan zou er tenminste een keer echt iets gebeuren zonder dat eewige gedraai en slappe politiek aftreksels
Politiek IS draaien en het sluiten van compromissen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  donderdag 24 mei 2007 @ 20:03:10 #51
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49737381
quote:

[..]

Elke mongool kan iets beslissen en daaraan vasthouden. Het is nou niet gebleken dat mevrouw een gelukkig handje heeft in het beslissen.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  vrijdag 25 mei 2007 @ 00:37:25 #52
156645 ijsbrekertje
ijsbrekertje
pi_49747385
quote:
Van een eenmaal ingenomen standpunt wijkt ze inderdaad niet af.
Maar ik zie haar niet in staat om een ministersploeg op een lijn te krijgen/houden. Of om aan te voelen wat politiek gevoelig ligt en dan ook even in te houden. Nee, ze lijkt me totaal ongeschikt als premier.

Overigens maakt ze zelf op haar weblog www.ritaverdonk.nl een eind aan de speculaties, dat ze andere plannen heeft dan haar kamerlidmaatschap.
quote:
Speculaties

Beste kiezers,
De afgelopen tijd ben ik van verschillende kanten benaderd met de vraag of ik van plan ben de Kamer te verlaten om bijvoorbeeld burgemeester of Commissaris van de Koningin te worden. Ik vind het belangrijk de meer dan 600 000 mensen die op mij gestemd hebben, duidelijk te maken dat dit geenszins mijn bedoeling is.

Ik heb in volle overtuiging gekozen voor het Kamerlidmaatschap en voel mij bevoorrecht daar de stem van veel kiezers te vertegenwoordigen. Daarom, voor eens en voor altijd: NEE, ik word geen burgemeester van welke stad dan ook, NEE ik word geen Commissaris van de Koningin. Wel blijf ik mij inzetten als lid van de VVD-fractie voor mijn portefeuille jeugd van 0 tot 18 jaar. Tot slot, ik popel om krachtig oppositie te gaan voeren!

Hartelijke groet,

Rita Verdonk
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_50137142
Laten we verdonk maar landelijk houden en Ivo doet het goed!
Creative sound www.breaksblog.biz
Illustration and Art
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:31:35 #54
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_50137213
Verdonk als burgemeester van Rotterdam? Misschien dat Rotterdam weer vanouds Hollands wordt.
Helaas is dat niet zo, dus zal ze ook geen burgemeester worden.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:16:12 #55
124377 pmb_rug
salvation received
pi_50153311
Rita past wel bij Rotterdam.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')