1) Ik ben geen SP'erquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En jij huilt als er weer eens Maorijnissen wordt neergepent?
Uberhypocriet
Maar dat zijn we wel gewend van SP-ers
Rutte heeft dat minder denk ik. Dat is gewoon een nette goed opgeleide jongen die jaagt niet zomaar mensen weg denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Net als Rutte, het zijn eigenlijk de twee uiterste van de partij, voor veel mensen is Rutte te links en Verdonk te rechts.
Er zou iemand aan het roer moeten staan die ertussen staat.
Je gedraagt je nu gewoon als de PJO van de week hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
1) Ik ben geen SP'er
2) Wat is er mis met 'Frau Verdonk'? Nooit Duits geleerd op school? 'Frau' betekent gewoon 'mevrouw' het is alleen korter. Kost minder toetsaanslagen, dus.
3) Het voltooid deelwoord van 'neerpennen' is 'neergepenD'.
Ik zeg niet dat Rutte geen nette goed opgeleide jongen is, ik zeg alleen dat hij te vroeg gelanceerd is. Er is nu gerommel binnen de VVD, jammergenoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Rutte heeft dat minder denk ik. Dat is gewoon een nette goed opgeleide jongen die jaagt niet zomaar mensen weg denk ik.
Ik ben het zelden met maartena eens, maar dit is het opofferen van Rotterdam waard.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:23 schreef maartena het volgende:
Ik vind het prima. Dat betekend namelijk dat ze zich uit de landelijke politiek zal gaan terugtrekken, en dat is hoognodig.
Ik neem aan dat je een grapje maakt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zie haar persoonlijk liever in Den Haag en in het volgende kabinet als Minister-President of Vice Premier
We kunnen het alleen maar hopen.quote:
Het zou SUPER zijn! Een sterke vrouw die goed leiding kan geven!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:20 schreef flappentap het volgende:
Zie http://tweedekamer.blog.n(...)eester-van-rotterdam :
'Ivo Opstelten houdt er binnenkort mee op als burgemeester van Rotterdam. In de havenstad wordt al een tijd gesproken over de opvolging. Zal Leefbaar Rotterdammer Marco Pastors zich kandidaat stellen bij de burgemeestersverkiezing? Doet PvdA-voorman Peter van Heemst een gooi? Of wellicht loco-burgemeester Jantine Kriens?
Het zal zijn tijd nog wel even duren voordat duidelijk wordt wie de strijd om het burgemeesterschap aangaan, maar in de wandelgangen wordt er ook gesproken over een kandidaat van buiten: De VVD zou Rita Verdonk wel kwijt willen aan Rotterdam. Ze vormt dan geen bedreiging meer voor Mark Rutte, voor de partij en voor de Tweede Kamerfractie. Het biedt de partij de rust die het zo hard nodig heeft en voor Verdonk zou het een stap voorwaarts zijn.'
Zitten we daaaaaaaaar op te wachten? Rita in Rotterdam?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Aan de ene kant zou ze in Rotterdam veel goed werk kunnen doen maar aan de andere kant is er voor haar in Den Haag ook nog heel veel te doen.
Ik zie haar persoonlijk liever in Den Haag en in het volgende kabinet als Minister-President of Vice Premier
Eens, zeker als je het in achterhoofd houdt dat Verdonk zelf niet wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef k3vil het volgende:
Als dit gebeurt dan kun je dit makkelijk interpreteren als een manier van de VVD om rita politiek te isoleren.
Nee, zij zou een goede eerste vrouwelijke minister president zijn. Nederland zou ana haar echt een goede hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat je een grapje maakt?
Met het stijgende zeewater zou dat wel handig zijn. Rechtdoorzee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, zij zou een goede eerste vrouwelijke minister president zijn. Nederland zou ana haar echt een goede hebben![]()
Dan zou er tenminste een keer echt iets gebeuren zonder dat eewige gedraai en slappe politiek aftrekselsquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Met het stijgende zeewater zou dat wel handig zijn. Rechtdoorzee.![]()
Politiek IS draaien en het sluiten van compromissen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou er tenminste een keer echt iets gebeuren zonder dat eewige gedraai en slappe politiek aftreksels
Elke mongool kan iets beslissen en daaraan vasthouden. Het is nou niet gebleken dat mevrouw een gelukkig handje heeft in het beslissen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou er tenminste een keer echt iets gebeuren zonder dat eewige gedraai en slappe politiek aftreksels
Van een eenmaal ingenomen standpunt wijkt ze inderdaad niet af.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Martijn_77 het volgende:
quote:Speculaties
Beste kiezers,
De afgelopen tijd ben ik van verschillende kanten benaderd met de vraag of ik van plan ben de Kamer te verlaten om bijvoorbeeld burgemeester of Commissaris van de Koningin te worden. Ik vind het belangrijk de meer dan 600 000 mensen die op mij gestemd hebben, duidelijk te maken dat dit geenszins mijn bedoeling is.
Ik heb in volle overtuiging gekozen voor het Kamerlidmaatschap en voel mij bevoorrecht daar de stem van veel kiezers te vertegenwoordigen. Daarom, voor eens en voor altijd: NEE, ik word geen burgemeester van welke stad dan ook, NEE ik word geen Commissaris van de Koningin. Wel blijf ik mij inzetten als lid van de VVD-fractie voor mijn portefeuille jeugd van 0 tot 18 jaar. Tot slot, ik popel om krachtig oppositie te gaan voeren!
Hartelijke groet,
Rita Verdonk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |