Ze kunnen toch proberen Brian voor het blok te zetten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren moeten ze dat nog duidelijker maken? Zelfs toen zij en Eric hadden afgesproken dat hij haar zou waarschuwen als ze weer klef werd, draaide ze de boel ineens om en vond ze hem en de anderen bemoeials.
Klopt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Conclusie : Je hebt het gesprek van Huub en Japio vannacht niet gehoord.
En dan een grote bek hebben over Brian.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:21 schreef SiRojK het volgende:
Lieke heeft volgens mij niet in de gaten hoe zwak ze eigenlijk staat.. Ze denkt dat ze Huub en Eric heeft als back-ups... Eric gooit haar er volgens mij direct uit, af van al het gezeik met Palma etc.. En Huub, jah, Huub die houdt haar gewoon aan het lijntje, maar heeft al een schaar in zijn achterzak
Hij is toch van jaapbasher opeens zijn grote fan gewordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, Jaap vertelt net tegen Brian dat MrD hem gebeld heeft (collectcall), maar dat hij het niet heeft aangenomen, maar wel op z'n website gevraagd om zijn naam en telefoonnummer. Dus ik dacht, ik gaf effe kijken......![]()
Ze mogen Brian niet lastig vallen want dan wordt hij para en dat vindt achter niet goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:28 schreef farceman het volgende:
[..]
Ze kunnen toch proberen Brian voor het blok te zetten.
Of hem gewoon te vragen of hij iets voelt voor Amanda
En ze wil ook extensions..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef Day het volgende:
Oh, dus Lieke heeft ook om een borstvergroting gevraagd?
Wat zeurt ze dan over Amanda en Natasia?
Jij zegt dat ze het verdraaid ...... Maar het hele verhaal is op forums gewoon uit de lucht komen vallen. Iedereen praat anderen na. Het zou net zo goed haar 16e, 17e of 18e verjaardag kunnen zijn, of gewoon helemaal niet (hoewel niet erg waarschijnlijk).quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef FSR het volgende:
Amanda heeft zelf verteld dat ze haar borsten van haar Moeder heeft "gehad" op haar 15e verjaardag....
Waarom verdraaid ze het nu...?
bij de burenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:38 schreef haak2 het volgende:
hi, kom net binnenvallen, maar waar is huub gebleven?
Euhm, Ik heb het haar zelf horen vertellen....Mijn gedachten was toen gelijk...Omg, 15 jaar, dan ben je nog niet eens volgroeid... !quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze het verdraaid ...... Maar het hele verhaal is op forums gewoon uit de lucht komen vallen. Iedereen praat anderen na. Het zou net zo goed haar 16e, 17e of 18e verjaardag kunnen zijn, of gewoon helemaal niet (hoewel niet erg waarschijnlijk).
Een klein beetje nuanceren....... Natasia had folders en Lieke wilde die wel eens lezen. Vervolgens begon Natasia haar aan te praten dat ze ook wel iets extra kon gebruiken ........quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef Day het volgende:
Oh, dus Lieke heeft ook om een borstvergroting gevraagd?
Wat zeurt ze dan over Amanda en Natasia?
Enig idee wat daar achter besproken wordt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:41 schreef Desii het volgende:
[..]
bij de buren
En als het net zo lang gaat duren als bij Brrrr.... is tie nog wel een dik uur weg
Ja, en ik heb Lieke ook maar 1x grappend horen zeggen dat ze er misschien ook maar over moest nadenken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een klein beetje nuanceren....... Natasia had folders en Lieke wilde die wel eens lezen. Vervolgens begon Natasia haar aan te praten dat ze ook wel iets extra kon gebruiken ........
Ah ok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een klein beetje nuanceren....... Natasia had folders en Lieke wilde die wel eens lezen. Vervolgens begon Natasia haar aan te praten dat ze ook wel iets extra kon gebruiken ........
Het staat toch ook in dat artikel in de Panorama?quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Euhm, Ik heb het haar zelf horen vertellen....Mijn gedachten was toen gelijk...Omg, 15 jaar, dan ben je nog niet eens volgroeid... !
Ik heb haar 100% zeker horen zeggen dat ze het helemaal niet erg zou vinden om meer te hebben.. Misschien wil ze in de toekomst nog wel een keer een borstvergroting laten doen.. Dat was volgens mij geen grapje hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik heb Lieke ook maar 1x grappend horen zeggen dat ze er misschien ook maar over moest nadenken.
En ik kan me herinneren dat ze het er met Huub over had. Huub vond het geen goed idee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik heb Lieke ook maar 1x grappend horen zeggen dat ze er misschien ook maar over moest nadenken.
Ik zie steeds voor me dat ze het lang geleden in de kapsalon een keer vertelde, maar dat kan een foutieve herinnering zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het staat toch ook in dat artikel in de Panorama?
Het rare vind ik dat sommige discussies WEL echt zijn.. Zo over de keukendienst vanavond, Huub is daar serieus aangebrand en Eric serieus op zijn dikke tenen getrapt.. Het probleem met zo'n spelletje is ook dat Huub te veel kwetsende dingen zegt en het dan serieus uit de hand looptquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Eric laat Lieke weten dat de 'onmin' tussen hem en Huub een spel is. 'Je weet toch wat ik aan het doen ben.' Lieke was er niet helemaal van overtuigd.
Nou ja, misschien zit ze er een beetje over te dubben. Een duidelijke beslissing om ook zoiets te doen heb ik nog niet gehoord.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb haar 100% zeker horen zeggen dat ze het helemaal niet erg zou vinden om meer te hebben.. Misschien wil ze in de toekomst nog wel een keer een borstvergroting laten doen.. Dat was volgens mij geen grapje hoor![]()
ik ook niet het blijft een F....van 2 kanten....................linke soep...geloof mequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Eric laat Lieke weten dat de 'onmin' tussen hem en Huub een spel is. 'Je weet toch wat ik aan het doen ben.' Lieke was er niet helemaal van overtuigd.
Ik heb meer moeite met het begrijpen van Eric. Maar dan denk ik weer terug aan die week waarin geen enkele fokker wist of hij Huub er nou in zou houden of niet. Dat was knap geacteerd.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het rare vind ik dat sommige discussies WEL echt zijn.. Zo over de keukendienst vanavond, Huub is daar serieus aangebrand en Eric serieus op zijn dikke tenen getrapt.. Het probleem met zo'n spelletje is ook dat Huub te veel kwetsende dingen zegt en het dan serieus uit de hand loopt
Het ging mij er alleen maar om dat ze er zo denigrerend over doet t.o.v. Natasia en Amanda, maar het voor zich zelf dus niet erg vindt/overweegt. Beetje raarquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, misschien zit ze er een beetje over te dubben. Een duidelijke beslissing om ook zoiets te doen heb ik nog niet gehoord.
Als het spel is, is het gevaarlijk spel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het rare vind ik dat sommige discussies WEL echt zijn.. Zo over de keukendienst vanavond, Huub is daar serieus aangebrand en Eric serieus op zijn dikke tenen getrapt.. Het probleem met zo'n spelletje is ook dat Huub te veel kwetsende dingen zegt en het dan serieus uit de hand loopt
Ja, is het ook. Ik krijg het idee dat ze zoveel in de sport heeft gezeten dat ze nu pas ziet wat sommige andere vrouwen doen. Nu lakt ze ook haar nageltjes, heeft ze ook een opgetut kapseltje... en wil ze misschien grotere borsten of extensies. Daarbij niet bedenkend dat Natasia en Amanda nauwelijks representatief zijn voor echte vrouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Het ging mij er alleen maar om dat ze er zo denigrerend over doet t.o.v. Natasia en Amanda, maar het voor zich zelf dus niet erg vindt/overweegt. Beetje raar
Klopt. NIet alle ruzies tussen die 2 zijn nep. En het gebeurd steeds vaker dat nepruzies uitlopen in echte ruzies. Waarvan ze dan achteraf zeggen dat het speltechnisch is, maar ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
idd... Eric is in dit spel degene met de meeste info.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:52 schreef Villalux het volgende:
Eric speelt het met Huub maar onder tussen eet hij van 2 kanten en kan dan alle kanten uit.
yep zou het ook wel graag willen zienquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben net thuis. Gelezen dat Tas zich tot een record-dieptepunt heeft verlaagd in haar rol als voorbeeld voor haar nakomelingen, dat Eric zich verdacht opstelt tegenover zijn backup, dat Jaap onderuitgeschopt is door Tas, dat Amy geen besef heeft waar ze mee bezig is, dat mofo-kutgezicht beschermd wordt door achter en dat de meningn hier verdeeld zijn over Huub en Lieke.
Hierin zie ik een nieuwtje: Jaap onderuit geschopt door Tas.
En nu zie ik Jaap met mofo-k-gezicht en tas-met-de grote-:sjmoel' in the office.
Iemand een linkje naar "dat hoogtepunt".
Die borsten zijn volgens mij wel echt zo groot hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Natasia heeft nog nooit van photoshoppen gehoord en ziet alleen maar joekels van borsten.
Aan je cap te zien is dat niet nodig : hij is aan het recyclen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wordt Japio niet meer bijgevoerd ?
[afbeelding]
Hij is op dieetquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wordt Japio niet meer bijgevoerd ?
[afbeelding]
Natasia vertelde tegen Brian dat ze Japio onderuit geschopt had. In werkelijkheid ging Japio zelf op de grond rollen ....quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben net thuis. Gelezen dat Tas zich tot een record-dieptepunt heeft verlaagd in haar rol als voorbeeld voor haar nakomelingen, dat Eric zich verdacht opstelt tegenover zijn backup, dat Jaap onderuitgeschopt is door Tas, dat Amy geen besef heeft waar ze mee bezig is, dat mofo-kutgezicht beschermd wordt door achter en dat de meningn hier verdeeld zijn over Huub en Lieke.
Hierin zie ik een nieuwtje: Jaap onderuit geschopt door Tas.
En nu zie ik Jaap met mofo-k-gezicht en tas-met-de grote-:sjmoel' in the office.
Iemand een linkje naar "dat hoogtepunt".
Groothoeklens van onderenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:59 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die borsten zijn volgens mij wel echt zo groot hoor
Thnx, niks nieuws dus, alleen weer effe lekker herrie geweest vanavond.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia vertelde tegen Brian dat ze Japio onderuit geschopt had. In werkelijkheid ging Japio zelf op de grond rollen ....
Ik heb dat allemaal niet gevolgd.. Eric is een gevoels-mens.. Ik ben bang dat hij dit spelletje niet kan spelen samen met Huubje, aangezien hij nog wel eens serieus gekwetst zou kunnen worden.. Dan krijgt Eric een sterk weerwoord richting Huub, dat kan Huub niet hebben.. Ruzie, ruzie, ruzie, geen make-up sex... Weg back-up van Huubjequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met het begrijpen van Eric. Maar dan denk ik weer terug aan die week waarin geen enkele fokker wist of hij Huub er nou in zou houden of niet. Dat was knap geacteerd.
Idd, die ziet het allemaal niet meer zo zitten volgens mijquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef Day het volgende:
Die Lieke moet zich toch superkut voelen?!
Ze hoorde gisteravond dat haar grote lliefde nog steeds van z'n ex houdt, dat Eric (die ze als backup ziet) haar niet echt vertrouwt, Huub overigens ook niet. Ze moet van de heren ruzie maken met Natas en als ze het doet wordt niet noch door Eric noch door Huub echt geholpen. En nu hoort ze ook nog Gaby vrijdagavond komt. Dat kind moet super gestresst zijn!
Nou Eric is een grote sneak, hoor! Vergis je niet!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:03 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet gevolgd.. Eric is een gevoels-mens.. Ik ben bang dat hij dit spelletje niet kan spelen samen met Huubje, aangezien hij nog wel eens serieus gekwetst zou kunnen worden.. Dan krijgt Eric een sterk weerwoord richting Huub, dat kan Huub niet hebben.. Ruzie, ruzie, ruzie, geen make-up sex... Weg back-up van Huubje
Zoals ik al zei.. Niet gezien allemaal.. Ik volg het pas een weekje of 3-4.. Heb niet echt daverende acties van Eric gezien sinds die tijd..quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nou Eric is een grote sneak, hoor! Vergis je niet!
Eric is idd een grote sneak en heel stevig vals. Gewoon een vies mannetje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Nou Eric is een grote sneak, hoor! Vergis je niet!
Ik vond natrasha wel een grote hit hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Niet gezien allemaal.. Ik volg het pas een weekje of 3-4.. Heb niet echt daverende acties van Eric gezien sinds die tijd..
Maar heel stevig vals.. Wil je daarmee zeggen dat het ondertussen ook heel goed kan dat hij Huubje lekker laat vallen? (dat is het meest valse dat ik me kan bedenkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric is idd een grote sneak en heel stevig vals. Gewoon een vies mannetje.
Eric heeft er nu voor gezorgd dat hij bij beide groepen goed ligt. Door met beide groepen goed om te gaan, zorgt hij ervoor dat hij er voorlopig niet uitgestemd wordt. En alle verzamelde informatie kan hij mooi gebruikt om de rest tegen elkaar op de zetten. En het ergste is, de rest heeft het gewoon niet door.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:06 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.. Niet gezien allemaal.. Ik volg het pas een weekje of 3-4.. Heb niet echt daverende acties van Eric gezien sinds die tijd..
Klopt, dat was wel even leuk (het eerste half uurtje)quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond natrasha wel een grote hit hoor![]()
Ze zal zich zeker superkut voelen. Maar ik heb de indruk dat zoiets maar een bepaalde tijd duurt. Daarna worden ze er immun voor. Of knappen heel snel af. Bijvoorbeeld Stephan, Angelique, Eveline (?) en Ilona (deels)quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef Day het volgende:
Die Lieke moet zich toch superkut voelen?!
Ze hoorde gisteravond dat haar grote lliefde nog steeds van z'n ex houdt, dat Eric (die ze als backup ziet) haar niet echt vertrouwt, Huub overigens ook niet. Ze moet van de heren ruzie maken met Natas en als ze het doet wordt niet noch door Eric noch door Huub echt geholpen. En nu hoort ze ook nog Gaby vrijdagavond komt. Dat kind moet super gestresst zijn!
Klopt vind ik ook erg slim van hem.. Als hij daarmee Huub zou naaien uiteindelijk zou het helemaal een top-actie zijn!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eric heeft er nu voor gezorgd dat hij bij beide groepen goed ligt. Door met beide groepen goed om te gaan, zorgt hij ervoor dat hij er voorlopig niet uitgestemd wordt. En alle verzamelde informatie kan hij mooi gebruikt om de rest tegen elkaar op de zetten. En het ergste is, de rest heeft het gewoon niet door.
Ja, dat wil ik er mee zeggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:08 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar heel stevig vals.. Wil je daarmee zeggen dat het ondertussen ook heel goed kan dat hij Huubje lekker laat vallen? (dat is het meest valse dat ik me kan bedenken)
Dat zou een hele mooie zijn.. En toch vraag ik me af of Huub dat niet al in de gaten heeft.. Huub is best heftig in zijn 'discussies' met hem.. Misschien is dat ook wel een beetje misplaatste boosheid dat Eric overal tussen zit en daarmee het HEL-kamp een beetje laat zitten voor wat het isquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik er mee zeggen.
Je zou nog wel eens gelijk kunnen krijgen. (dat ze er zelf uit stapt)quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zal zich zeker superkut voelen. Maar ik heb de indruk dat zoiets maar een bepaalde tijd duurt. Daarna worden ze er immun voor. Of knappen heel snel af. Bijvoorbeeld Stephan, Angelique, Eveline (?) en Ilona (deels)
Hij rekent op Amanda. Daarom wil hij haar ook niet laten gaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
De anderen zouden hun hand er niet voor omdraaien Eric eruit te stemmen als Huub er niet meer zou zijn. Ik neem toch aan dat Eric dit ook wel kan bedenken.
Zet VRIENDJE maar gerust tussen aanhalingstekens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Je zou nog wel eens gelijk kunnen krijgen. (dat ze er zelf uit stapt)
Ze heeft net in ieder geval weer een poging gedaan om bij de heren in de smaak te vallen (Natasia taggen), maar Eric liet haar daarbij heel erg vallen en aan haar vriendje had ze ook niet veel. Die vond het wel vermakelijk, geloof ik.
Alsof die niet mee zou gaan met Brian... dan zou Eric wel heel dom zijn met zijn IQ van 134 zoals hij zelf onlangs nog wist te melden.quote:
Hij heeft best een sterke band met Amanda hoor.. Die hebben veel met elkaar gepraat (in de tijd dat Amanda 'ruzie' had met Brian)... Dat onthoudt ze welquote:
Eric doet dat bij beide groepen en bij 'de derde groep'. Via de gay-wereld en Palma likt hij zich ook binnen in de vrienden-club van een deel van de redactie. Mundo.nl is al voor hem in actie, dat gaat hij nog veel verder uitbouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Eric heeft er nu voor gezorgd dat hij bij beide groepen goed ligt. Door met beide groepen goed om te gaan, zorgt hij ervoor dat hij er voorlopig niet uitgestemd wordt. En alle verzamelde informatie kan hij mooi gebruikt om de rest tegen elkaar op de zetten. En het ergste is, de rest heeft het gewoon niet door.
BEHOLD: THE GAY WORLD IS COMING IN!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric doet dat bij beide groepen en bij 'de derde groep'. Via de gay-wereld en Palma likt hij zich ook binnen in de vrienden-club van een deel van de redactie. Mundo.nl is al voor hem in actie, dat gaat hij nog veel verder uitbouwen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij heeft best een sterke band met Amanda hoor.. Die hebben veel met elkaar gepraat (in de tijd dat Amanda 'ruzie' had met Brian)... Dat onthoudt ze wel
Je maakt een grapjequote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hij heeft best een sterke band met Amanda hoor.. Die hebben veel met elkaar gepraat (in de tijd dat Amanda 'ruzie' had met Brian)... Dat onthoudt ze wel
Ik vrees dat ze dat zelf niet zo ziet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet VRIENDJE maar gerust tussen aanhalingstekens.
Ik denk dat Japio en Brian in het kantoor weggedraaid werden omdat het daar iets te veel uit de hand ging lopen. Ze zullen wel een 'instructie gesprekje' hebben wat wel en niet mag in de blog-war.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef Disana het volgende:
Wat een slechte redactie zit er toch de laatste dagen. Beroerde streamkeuzes.
ik zit eigenlijjk op hem te wachten.... maar 't moet niet te lang meer gaan durenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is -denk ik- vanavond heel veel 'instructies van achter'. Brian was heel lang 'achter', Huub zit er nu ook al een hele poos.
Ach, het is al drie dagen geregeld streams op buiten of op niets. Het is gewoon gepruts volgens mij, of luiheid, of personeelstekort.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Japio en Brian in het kantoor weggedraaid werden omdat het daar iets te veel uit de hand ging lopen. Ze zullen wel een 'instructie gesprekje' hebben wat wel en niet mag in de blog-war.
Haar discussieniveau mag dan hoger zijn, maar Ik vond haar net niet zo sterk, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
Ik heb Huub het vandaag meedere keren voor haar op horen nemen.
clash met Palma, en over de keukendienst...
hij kan haar niet de hele dag helpen, want ze zit niet voor niets in het spel (trouwens haar discussie-nivo ligt een enorm stuk hoger, dan van Blablasia en Amanda ) die taal die hun uitkraamden.... was te erg voor woorden... maar dat zal wel niet in de uitzending komen.
Het discussie-nivo van Lieke kan wel hoger liggen, maar die grote bek van Natasia of Palma wint het gewoon. Die blaffen door en trekken zich niets aan van enige normale vormen van discussie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:22 schreef Desii het volgende:
Ik heb Huub het vandaag meedere keren voor haar op horen nemen.
clash met Palma, en over de keukendienst...
hij kan haar niet de hele dag helpen, want ze zit niet voor niets in het spel (trouwens haar discussie-nivo ligt een enorm stuk hoger, dan van Blablasia en Amanda ) die taal die hun uitkraamden.... was te erg voor woorden... maar dat zal wel niet in de uitzending komen.
Nou, ze mag ook leren dat een discussie niet draait om doordrammen, vind ik.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het discussie-nivo van Lieke kan wel hoger liggen, maar die grote bek van Natasia of Palma wint het gewoon. Die blaffen door en trekken zich niets aan van enige normale vormen van discussie.
Maar wat moet je dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het discussie-nivo van Lieke kan wel hoger liggen, maar die grote bek van Natasia of Palma wint het gewoon. Die blaffen door en trekken zich niets aan van enige normale vormen van discussie.
Gelukkig, das ook mijn visie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:30 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, ze mag ook leren dat een discussie niet draait om doordrammen, vind ik.
Je bent sterker als je een punt maakt en daarna wegloopt, i.p.v. het continue herhalen. Het woord 'langspeelplaat' is ook heel vaak bij haar van toepassing.
Hier klinkt een machteloos gevoel, frustratie (die ik met je deel).quote:
Hij slaapt naast Tas. Is al afgesproken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:32 schreef Day het volgende:
Eric wacht op Huub? Of durft hij niet meer naast Jaap te liggen?
Staken! Vanaf NU!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier klinkt een machteloos gevoel, frustratie (die ik met je deel).
Wat doen we er aan?![]()
Bedenken dat het maar een spel is en dat wij slechts hoeven te veroordelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier klinkt een machteloos gevoel, frustratie (die ik met je deel).
Wat doen we er aan?![]()
Heel eenvoudig. Je punt maken en niet doorgaan. Gewoon resoluut zijn - dat mist Lieke.quote:
Nou... ze bood het hem aan en hij zou erover denken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij slaapt naast Tas. Is al afgesproken.
Eric zit in de woonkamerquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou... ze bood het hem aan en hij zou erover denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |