Hij werd getraind door die onzichtbare dude, en die sloeg 'm met een stok en toen ging Peter die stok afbuigen met telekinese TERWIJL hij onzichtbaar was...quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:50 schreef Tweek het volgende:
Denk trouwens dat Peter maar 1 kracht tegelijk kan aanwenden en daarom zelf niet kan vliegen of zich zelf weg teleporteerd richting een lege woestijn. Hele serie heeft hij iig geen enkele keer meer dan een kracht tegelijk gebracht.
Goed punt. Dan slaat die actie van Nathan dus al helemaal nergens op...quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hij werd getraind door die onzichtbare dude, en die sloeg 'm met een stok en toen ging Peter die stok afbuigen met telekinese TERWIJL hij onzichtbaar was...Dus die vergelijking gaat niet op.
Ook mooi, Peter die een blackout heeft in de stad New York midden op straat. 'S nachts... En er is geen hond aanwezig, hij is niet beroofd, verkracht of overreden. Voor mensen die in New York zijn geweest, die weten precies wat ik bedoel...quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed punt. Dan slaat die actie van Nathan dus al helemaal nergens op...
Ben benieuwd hoe dat in de vervolgserie verder gaat. Van Nathan vinden ze dus niks meer terug en hij heeft net de verkiezingen gewonnen...Iedereen freaken natuurlijk.
Anyway. Duf einde.
Hij was niet onzichtbaar in de herhaling en tevens kon je aan zijn gezicht zien dat Peter praktisch niet kon verder.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hij werd getraind door die onzichtbare dude, en die sloeg 'm met een stok en toen ging Peter die stok afbuigen met telekinese TERWIJL hij onzichtbaar was...Dus die vergelijking gaat niet op.
Mmja, ze moeten er natuurlijk wel een moraal ingooien. Beetje jammer dat het het glazuur van je tanden aframde, maar het moraal was in ieder geval aanwezigquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed punt. Dan slaat die actie van Nathan dus al helemaal nergens op...
Ben benieuwd hoe dat in de vervolgserie verder gaat. Van Nathan vinden ze dus niks meer terug en hij heeft net de verkiezingen gewonnen...Iedereen freaken natuurlijk.
Anyway. Duf einde.
Moraalquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Hij was niet onzichtbaar in de herhaling en tevens kon je aan zijn gezicht zien dat Peter praktisch niet kon verder.
Wat ik me wel afvraag: Vanwaar ineens de ommekeer van Nathan?
Sylar kreeg van die visioenen tezien terwijl eerder als je iemand in de toekomst zag kijken werden de ogen toch echt alleen wit hoor. Misschien bedoelde ze eerst isaaq omdat die haar kon zien met zijn foresight kracht? maargoed dat was weer niet zo een evil persoon.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd wie Molly bedoelde. Linderman en de Haitian lijken me morsdood, dus die zullen het niet zijn. DIe vader van Simone, mja, zou kunnen, maar lijkt me niet waarschijnlijk.
Toen Peter en Sylar samen een paar tientallen meters naar beneden vielen bij dat stadion dacht ik ook dat Sylar dood zou zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:34 schreef Frag_adder het volgende:
...
Verder met de Haitian is toch niks gebeurd? Linderman mist een hap uit zijn hoofd, parkman heeft 4 kogels in zijn buik, sylar zijn maag is open gereten en DL is al een dik halfuur aan het dood bloeden. Realistisch gezien lijkt het me niet dat een van hun het overleefd
Geen dank hoor. Ik vind dat je een dijk van een OP in elkaar gedraaid hebt.quote:
Hij is ook nog met kogels geraakt toen hij bij de familie Bennett thuis was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef Symer het volgende:
Toen bij the company ging hij toch ook bijna dood? Dat z'n hart stopte ofzo?
Dat overleefde hij ook. Volgens mij kan hij helemaal niet dood.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar de vader van Simone is volgens mij geen 'kwade' man - Molly bracht de nieuwe personage over als 'worst than Sylar'. Daarnaast is de vader van Simone ziek, oud en inmiddels dood.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef Gershom het volgende:
Maar ik dacht dat Molly het over die ene vader van Simone had. Want Molly zei dat hij haar voelde ofzoiets, hij wist als zij aan hem dacht. Hij wist ook dat Peter er was, terwijl hij onzichtbaar was en in een droom leefde.. Daarom dacht ik dat hij dat was, maar hij is natuurlijk al lang dood en Molly zal hem dus wel niet bedoelen.. Maar ik zou het raar vinden als het opeens iemand heel onbekends is!
Oeh, dan hoop ik dat The Dark Enforcer terugkomt. Die was coolquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:53 schreef Asskimo het volgende:
...
Waar ik ook aan zat te denken, misschien worden er bij dat nieuwe concept (Originals ofzo) niet alleen nieuwe Heroes, maar ook nieuwe bad-guys geintroduceert. Want, tegen welke personages moeten ze het dan tegenop nemen? En na de reeks van 6 afleveringen kunnen Amerikaanse kijkers de nieuwe held, maar ook de nieuwe bad-guy kiezen.
Bij Heroes hoort gewoon een spetterende finale waarbij je met open mond zit te kijken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:03 schreef J0sT het volgende:
Stelletje actie/spanningfreaks hiero.
Voor mij was dit meer een serie met ontwikkelen van abilities en relaties.
Zo ook tussen Nathan en Peter. Die waren heel close. Nathan gaat voor Congres, wordt egoïstosch en zijn broertje gaat ook nog gekke dingen denken. Zo draaien ze het hele seizoen om elkaar heen. Nathan wordt part of the worst event ever. Maar Peter bleef hele tijd vertrouwen in hem hebben. Totdat hij de werkelijke gedachten van Nathan kon lezen.
Toen dacht hij Sylar, waarvan hij dacht dat die zou ontploffen, te stoppen. Maar toen bleek hij het zelf te zijn! Helemaal confused en in beslag genomen door 1 ability lijkt het me nog unrealer als hij inees denkt, "o, laat ik eens gaan vliegen". En dan komt Nathan die een mindswitch heeft ondergaan en is dan toch de grote broer die zijn broertje helpt in het moeilijkste moment van zijn leven..
Ik vond dat wel een leuke verhaallijn mbt de relatie tussen die twee bro's.
Dat neemt niet weg dat ik ook een beetje een anticlimaxgevoel had.
Maar misschien hebben mensen, zoals Breuls al zei, Heroes geassosieerd met actie. Maar ik vind het meer een drama-serie (en niet drama in de zin van heel erg slecht!).
Lijkt me wel, denk dat iedereen dat wel gezien heeftquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is het dan niemand opgevallen dat de vader van Hiro dé kensie uit 1671 is??? Overduidelijk te zien onder dat masker...
Dat zat ik ook...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij Heroes hoort gewoon een spetterende finale waarbij je met open mond zit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |