abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:31:13 #226
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49745237
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef Breuls het volgende:

[..]

bron: Dark Horizions
[/spoiler]

Volume != Seizoen, interessant!
Goede keus wel. Denk dat ze dan de vaart in het verhaal kunnen houden.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  Admin donderdag 24 mei 2007 @ 23:38:53 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_49745535
Nouja, het geeft aan dat ze een verhaal zo lang laten duren als nodig, en het verhaal niet uitrekken om het seizoen vol te maken.

En ik besef me nu dat dat hetzelfde is als wat jij zegt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_49745604
Ik heb toch nog even een opmerking over de aflevering 5YG
Future Hiro had het helemaal fout wat betreft de bom...
Hij dacht namelijk dat Sylar degene was die ontplofte door de bom, maar in die aflevering was duidelijk gezegd dat Peter dat was geweest en de enigen die dat wisten waren Peter en Sylar (in de vorm van Nathan).. Dus die reis van Future Hiro naar het heden om te zeggen dat Peter Claire moest redden deed er helemaal niet toe, Sylar had sowieso namelijk niet haar skills omdat hij haar nooit gedood had, en hij was de bom helemaal niet.. Wat ik logisch had gevonden was als Future Peter naar het heden zou komen om tegen Peter van het heden te zeggen wanneer hij zou ontploffen en dus moest zorgen dat ie op een afgelegen plek zou zijn..

Pff dat timetravel gedoe is wel erg ingewikkeld
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:56:59 #229
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_49746166
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef inasras het volgende:

Idd, het is net een touw dat door de war gegooid wordt, dan krijg je knopen en zie die er maar uit te krijgen.
Wel leuk, mits goed uitgewerkt.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  vrijdag 25 mei 2007 @ 00:16:27 #230
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_49746770
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef inasras het volgende:
Ik heb toch nog even een opmerking over de aflevering 5YG
Future Hiro had het helemaal fout wat betreft de bom...
Hij dacht namelijk dat Sylar degene was die ontplofte door de bom, maar in die aflevering was duidelijk gezegd dat Peter dat was geweest en de enigen die dat wisten waren Peter en Sylar (in de vorm van Nathan).. Dus die reis van Future Hiro naar het heden om te zeggen dat Peter Claire moest redden deed er helemaal niet toe, Sylar had sowieso namelijk niet haar skills omdat hij haar nooit gedood had, en hij was de bom helemaal niet.. Wat ik logisch had gevonden was als Future Peter naar het heden zou komen om tegen Peter van het heden te zeggen wanneer hij zou ontploffen en dus moest zorgen dat ie op een afgelegen plek zou zijn..

Maar wat je zegt klopt helemaal. De vraag is dus, waarom de bom uiteindleijk tóch is gestopt...
De meest logische verklaring is, dat Hiro en Ando iets hebben gedaan dat het verloop van de gebeurtenissen heeft gewijzigd. Bijvoorbeeld:
  • dat Hiro "villain!" roept naar Nathan
  • dat Ando Sylar uit zichzelf aanvalt
  • dat Sylar het stripboek uit de toekomst leest
  • dat Hiro Sylar neersteekt op het moment supreme en daarmee tijd won voor Nathan (misschien dat Hiro dat in de andere tijdlijn veel eerder probeerde en faalde)

Maar misschien heeft iemand anders iets gewijzigd in de tijd. Bijvoorbeeld de vader van Simone, die ook Peter terughaalde naar het verleden. Wat als hij iemand uit de FYG tijdlijn ook heeft teruggehaald, die hem heeft verteld hoe alles zich precies zou ontvouwen, waarna hij Nathan vlak voor het ontploffen van de bom uit de "serietijdlijn" terughaalde om hem te zeggen dat hij zijn broer en de stad moest redden...?

Volgens mij is er wel een goede verklaring te vinden. Ik had het alleen wel mooier gevonden als die al duidelijk was uitgelegd in de finale. De enige "verklaring" die we nu hebben is "The future isn't written in stone" en dat vind ik persoonlijk een cop-out.
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    pi_49746906
    * wolfrolf mompelt iets over niet in iemands sig staan
    lekker faxen heel de dag echt genot
      vrijdag 25 mei 2007 @ 00:40:05 #232
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_49747480
    quote:
    Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
    * wolfrolf mompelt iets over niet in iemands sig staan
    Maar jij bent geen tof lekker wijf
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
      vrijdag 25 mei 2007 @ 13:01:23 #233
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_49760363
    Eindelijk kan ik hier een tvp plaatsen.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_49765567
    quote:
    Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Maar wat je zegt klopt helemaal. De vraag is dus, waarom de bom uiteindleijk tóch is gestopt...
    Ergens is het heel eenvoudig. De bom is door Nathan "gestopt". Het enige wat anders is met de andere toekomst is de chain of events die Nathan ertoe deed bewegen niet aan de zijlijn toe te kijken en met zijn broer de lucht in te vliegen. De rest doet er niet toe
    beter een knipoog dan een blauw oog
      vrijdag 25 mei 2007 @ 17:49:03 #235
    160929 J0sT
    d(-_-)b
    pi_49770458
    quote:
    Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef Zhenar het volgende:

[..]
    Nah.. Ik denk dat de grote vraag is. Welke toekomst werd laten zien in 5YG?
    Ik denk namelijk dat dat de toekomst is nadat Future Hiro bij Peter is geweest. Want Hiro was verbaasd dat "Save the cheerleader" was gelukt.. Terwijl Claire in 5YG gewoon in leven was.. En toen pas werd vermoord door Sylar.
    Dus Future Hiro zat dus fout mbt dat Sylar de bom zou zijn. Maar met het STCSTW-gedoe is er wel iets in gang gezet waardoor Nathan Peter redde. Zoals hierboven al door meerdere mensen is gezegd..
      FOK!fotograaf vrijdag 25 mei 2007 @ 18:14:31 #236
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_49771227
    Ik heb alle afleveringen (er is maar 1 seizoen) nu ook
    Straks maar eens beginnen
    ,,/
    pi_49771573
    Gisteren was Hiro bij scrubs.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 10:34:58 #238
    14664 Capetown
    strapping
    pi_49786282
    quote:
    Op vrijdag 25 mei 2007 17:49 schreef J0sT het volgende:

[..]

Nah.. Ik denk dat de grote vraag is. Welke toekomst werd laten zien in 5YG?
    Ik denk namelijk dat dat de toekomst is nadat Future Hiro bij Peter is geweest. Want Hiro was verbaasd dat "Save the cheerleader" was gelukt.. Terwijl Claire in 5YG gewoon in leven was.. En toen pas werd vermoord door Sylar.
    Dus Future Hiro zat dus fout mbt dat Sylar de bom zou zijn. Maar met het STCSTW-gedoe is er wel iets in gang gezet waardoor Nathan Peter redde. Zoals hierboven al door meerdere mensen is gezegd..
    Idd

1e tijdlijn - Claire is dood, Sylar regenereert nadat Hiro hem heeft 'gedood' omdat hij Claire's krachten heeft en ontploft. Future Hiro besluit terug te gaan in de tijd en Peter te waarschuwen om Claire te redden.

2e tijdlijn - Peter heeft Claire gered, maar bom is nog steeds ontploft. De teruggekeerde Future Hiro denkt dat Sylar nog steeds is geëxplodeerd, maar in werkelijkheid is het nu niet Sylar geweest, maar Peter. Future Hiro vraagt zich af wat hij fout heeft gedaan.

In het heden van deze tijdlijn reizen Hiro en Ando naar de toekomst waarin Future Hiro alweer is teruggekeerd. Dat is het moment waarop FYG zich afspeelt. Hiro en Ando keren terug naar het verleden en creëren daarna op (één of andere manier) de

3e tijdlijn - Peter ontploft nog steeds, maar nu vliegt Nathan hem naar een veilige hoogte.
    "I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
    "Fuck it Dude, let's go bowling."
      zaterdag 26 mei 2007 @ 10:35:09 #239
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_49786285
    Dat stukje een paar posts hierboven is wel heel interesting
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik wil een plaatje posten!
    pi_49786395
    Kan iemand mij uitleggen, waarom Nathan naar boven vloog met Peter om hem te laten exploderen? Want Peter kan toch zelf ook gewoon vliegen?
    [14.gif]
      zaterdag 26 mei 2007 @ 10:57:31 #241
    48441 Bat
    Ellooha!
    pi_49786602
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 10:42 schreef Chen het volgende:
    Kan iemand mij uitleggen, waarom Nathan naar boven vloog met Peter om hem te laten exploderen? Want Peter kan toch zelf ook gewoon vliegen?
    Staat al een paar keer uitgelegd op deze en de vorige pagina: waarschijnlijk was hij te overrompeld dat hij zijn powers niet meer kon gebruiken, althans, neit meer dan een tegelijk.
    sigh
      zaterdag 26 mei 2007 @ 11:32:57 #242
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_49787325
    Wat ik jammer vind is dat de verhaallijn van Sylar, die beinvloed wordt door zijn krachten, aan de kant is geschoven.

De hele serie lang is Sylar een nvervalste schurk, maar de laatste paar aflveringen vallen er steeds meer hints in dat Sylar lang niet zo slecht is, en dat hij het slachtoffer is van zijn krachten. Zie bijvoorbeeld zijn ruzie met zijn moeder. Er is niets aan de hand, hij is vriendelijk, meelevend zelfs, bezorgd om wat hij gaat doen... totdat hij zijn krachten gebruikt, en dan zie je Gabriel overlopen in Sylar.
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
      Admin zaterdag 26 mei 2007 @ 13:02:50 #243
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_49789618
    quote:
    Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef ROB1900 het volgende:
    Gisteren was Hiro bij scrubs.
    Wel vaker hoor. Masi heeft een tijdje meegespeeld en zou dit seizon ook mee hebben gedaan als hij het niet te druk had met Heroes.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_49791654
    Ik vond het kut met peren qua finale. Vooral het lullige S-bochtje waarmee Nathan to the rescue kwam was tenenkrommend.
    Echt de minste aflevering van alle 23...

En Molly interesseert me geen zak. Stom Anglo-Saksisch stereotype pieperig Amerikaans trutkind. "Because then...he can see me..." Mooi zo, misschien komt hij ons dan van jouw tandvleesglimlachje verlossen, Mollydepolly. En dan mag hij Mohinder er gratis bij te grazen nemen en tot chutney stampen, dat scheelt weer wat slecht acteerwerk.

Kortom: ik ben een beetje gefrustreerd over de "grande" finale
    If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
    pi_49797126
    Ik zat net afl. 20 nog een keer te kijken (5YG) en daar vraagt Future Mohinder, aan Old School Hiro wat hij bedoelde met "Save the Cheerleader, Save the World"

Want volgens die Future Mohinder waren hij en Peter in de trein, toen het hun werd verteld.. Dus eigenlijk is die 5 Years Gone, weer een nieuwe tijdlijn. Want alles wat daar voor veranderd is, is daar uitgekomen. Alleen op één of andere manier was de bom nog steeds afgegaan, alleen maar omdat Hiro de verkeerde voor zich had wie de bom was.

Ik snap het nu allemaal (daar voor ook al, maar toch ) Jullie toch langzamerhand ook wel een keer of niet?

Edit; we weten alleen nog steeds niet hoe Peter aan z'n scar komt, ofwel?
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:43:04 #246
    122170 ImmovableMind
    Beat your mind
    pi_49797198
    Zo...net in 2 dagen tijd alle afleveringen bekeken. Wat een geweldige serie. Alleen vond ik aflevering 23 een anticlimax.
    Wie met niets tevreden is, bezit alles.
      zaterdag 26 mei 2007 @ 18:44:56 #247
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_49797249
    Wat een aanfluiting dat einde.

Het vervolg ga ik dan ook niet meer kijken. Dit zal wel weer zo'n melkkoe worden en vaak zijn die niet echt geweldig.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 27 mei 2007 @ 00:25:25 #248
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_49806991
    quote:
    Op zaterdag 26 mei 2007 18:44 schreef popolon het volgende:
    Wat een aanfluiting dat einde.

Het vervolg ga ik dan ook niet meer kijken. Dit zal wel weer zo'n melkkoe worden en vaak zijn die niet echt geweldig.
    Mooi, oprotten dan
    Ik wil een plaatje posten!
      zondag 27 mei 2007 @ 02:06:30 #249
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_49809491
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 00:25 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Mooi, oprotten dan
    Is dit je reactie jij snotaap?

Je moet meteen oprotten als je wat kritiek hebt op 't einde. 't Wordt steeds gekker.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_49809780
    quote:
    Op zondag 27 mei 2007 00:25 schreef RandomReader het volgende:

[..]

Mooi, oprotten dan
    Haha heb je weer zo'n kleuter
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')