Goede keus wel. Denk dat ze dan de vaart in het verhaal kunnen houden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
bron: Dark Horizions
[/spoiler]
Volume != Seizoen, interessant!
Idd, het is net een touw dat door de war gegooid wordt, dan krijg je knopen en zie die er maar uit te krijgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef inasras het volgende:
Pff dat timetravel gedoe is wel erg ingewikkeld
Maar wat je zegt klopt helemaal. De vraag is dus, waarom de bom uiteindleijk tóch is gestopt...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef inasras het volgende:
Ik heb toch nog even een opmerking over de aflevering 5YG
Future Hiro had het helemaal fout wat betreft de bom...
Hij dacht namelijk dat Sylar degene was die ontplofte door de bom, maar in die aflevering was duidelijk gezegd dat Peter dat was geweest en de enigen die dat wisten waren Peter en Sylar (in de vorm van Nathan).. Dus die reis van Future Hiro naar het heden om te zeggen dat Peter Claire moest redden deed er helemaal niet toe, Sylar had sowieso namelijk niet haar skills omdat hij haar nooit gedood had, en hij was de bom helemaal niet.. Wat ik logisch had gevonden was als Future Peter naar het heden zou komen om tegen Peter van het heden te zeggen wanneer hij zou ontploffen en dus moest zorgen dat ie op een afgelegen plek zou zijn..
Pff dat timetravel gedoe is wel erg ingewikkeld
Maar jij bent geen tof lekker wijfquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef wolfrolf het volgende:
* wolfrolf mompelt iets over niet in iemands sig staan
Ergens is het heel eenvoudig. De bom is door Nathan "gestopt". Het enige wat anders is met de andere toekomst is de chain of events die Nathan ertoe deed bewegen niet aan de zijlijn toe te kijken en met zijn broer de lucht in te vliegen. De rest doet er niet toequote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wat je zegt klopt helemaal. De vraag is dus, waarom de bom uiteindleijk tóch is gestopt...
Nah.. Ik denk dat de grote vraag is. Welke toekomst werd laten zien in 5YG?quote:
Iddquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:49 schreef J0sT het volgende:
[..]
Nah.. Ik denk dat de grote vraag is. Welke toekomst werd laten zien in 5YG?
Ik denk namelijk dat dat de toekomst is nadat Future Hiro bij Peter is geweest. Want Hiro was verbaasd dat "Save the cheerleader" was gelukt.. Terwijl Claire in 5YG gewoon in leven was.. En toen pas werd vermoord door Sylar.
Dus Future Hiro zat dus fout mbt dat Sylar de bom zou zijn. Maar met het STCSTW-gedoe is er wel iets in gang gezet waardoor Nathan Peter redde. Zoals hierboven al door meerdere mensen is gezegd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Staat al een paar keer uitgelegd op deze en de vorige pagina: waarschijnlijk was hij te overrompeld dat hij zijn powers niet meer kon gebruiken, althans, neit meer dan een tegelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:42 schreef Chen het volgende:
Kan iemand mij uitleggen, waarom Nathan naar boven vloog met Peter om hem te laten exploderen? Want Peter kan toch zelf ook gewoon vliegen?
Wel vaker hoor. Masi heeft een tijdje meegespeeld en zou dit seizon ook mee hebben gedaan als hij het niet te druk had met Heroes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef ROB1900 het volgende:
Gisteren was Hiro bij scrubs.
Mooi, oprotten danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:44 schreef popolon het volgende:
Wat een aanfluiting dat einde.
Het vervolg ga ik dan ook niet meer kijken. Dit zal wel weer zo'n melkkoe worden en vaak zijn die niet echt geweldig.
Is dit je reactie jij snotaap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |