Mooi verwoordquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
En aan "vlees en bloed" doe ik niet. Ik ben meer van "ziel en geest".
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:57 schreef yvonne het volgende:
Om af te sluiten, bedjestijd, ik zou werkelijk alles, maar dan ook alles doen om m'n kind terug te krijgen. Het kind heeft anderhalf jaar bij z'n natuurlijke ouders gewoond, de ouders hebben jaren gezocht tot godbetert hun geld op was.
Het kind is onrechtmatig ontnomen, het kind is onrechtmatig verkregen.
gebeurt andersom elders ook, hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:37 schreef Leah het volgende:
[..]
Zo hee... ga jij ff hoog van de toren.
Zoals steeds weer, het was imo een respectvolle, inhoudelijke discussie. Die jij verkloot.
Maar nu ga ik naar bed, hoe DURF je mij, en anderen, aan te vallen op hun moederschap! Sukkel dat je d'r bent. Echt, ongelofelijke sukkel dat je d'r bent.
dus tja...quote:Ja van mij ook, dat mensen die zich "ouder" noemen hun eigen belang laten prevaleren boven het emotioneel welzijn van hun bloedeigen kind. JIJ hebt geen rechten, je kind heeft godverdomme rechten.
[reactie op edit weg]quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:05 schreef desiredbard het volgende:
Het kind heeft anderhalf jaar bij z'n natuurlijke ouders gewoond, de ouders hebben jaren gezocht tot godbetert hun geld op was.
Ik vind het best ik ga plat **weg**
HÉHÉ!quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:14 schreef desiredbard het volgende:
Als de pleegouder in alle eerlijkheid geadopteerd hebben is dit ook zwaar voor hun natuurlijk
Jij wist op je 9de nog van je eerste anderhalf jaar?quote:Het kind dat je (zeker zoals in die landen in 99% van de gevallen) aan de bort gehad hebt voor minimaal een jaar, en waar dus een band mee bestaat, die zeker meer is als een bloedband....
Ja, dat is het probleem nou juist. Maar een kind is geen auto, het gaat een ontwikkeling door als het 6 jaar bij een ander is en daar als peuter is gekomen. Het kind weet niet beter of de Nederlandse ouders zijn z'n ouders.quote:Het kind heeft anderhalf jaar bij z'n natuurlijke ouders gewoond, de ouders hebben jaren gezocht tot godbetert hun geld op was.
Dat doet niemand. Hoogstens Artishock met z'n theoriën dat de Indiase ouders te emotioneel zijn om een kind op te voeden, waar ik het absoluut mee oneens en.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:50 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hoe durf je de indiase ouders aan te vallen op hun OUDERSCHAP
OMG.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat kind kan nu nog terug...dan vergeet ie zijn adoptieouders snel genoeg
En de gevoelens van het kind?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Iemand anders die haar zou opvoeden in de jaren dat er gezocht wordt kan best van haar houden als of ze haar eigen vlees en bloed was/is maar jammer voor hun gevoelens.
Dat is precies mijn idee ook..quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mijn kind is mijn alles, mijn leven. Als ze ontvoerd zou worden ongeacht op welke leeftijd dan zal ik er alles voor doen om haar terug te krijgen. Mijn kind, door mij op deze wereld gezet omdat ik van haar met heel mijn hart en ziel houdt. Iemand anders die haar zou opvoeden in de jaren dat er gezocht wordt kan best van haar houden als of ze haar eigen vlees en bloed was/is maar jammer voor hun gevoelens. Het gaat om mijn kind en mij. Daar komt niemand tussen. Heeft niks met inkomsten of afkomst te maken.
nu of over 10 jaar?quote:
Ouderschap draait toch om het kind?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:47 schreef petitlapin2 het volgende:
"Het belang van het kind", My ass, waarom is het belang van het kind zoveel meer waard als mijn belang, ik ben evenveel mens als mijn kind hoor, ik heb ook rechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |