Hier in Zwolle Essent weer genomen. Ik weet niet wat ze daar bij jullie hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Frankie79 het volgende:
Is dongenergy dan iets? Of welke raden jullie dan aan?
bijna het zelfdequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:36 schreef becky27 het volgende:
electra en gas: eneco
water: waterduinbedrijf den haag (ben niet thuis dus weet de naam niet zeker)
internet + tv: casema
vaste telefoon: heb ik niet
lekker burgerlijk maar wel safe voor mijn gevoel
een tikkeltje maar.....quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:54 schreef avotar het volgende:
Ben je daar niet een tikkeltje laat mee?
Hebben wij op dit moment ook. We zijn op zoek naar wat anders omdat we bij Speedlinq regelmatig last hebben van DNS problemen en we willen toch een betere upload. En dat kan best voor hetzelfde geldt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef RobKel het volgende:
speedlinq is ook een prima provider afgezien van de servicelijn
Ik kijk gewoon naar de tellers in de meterkastquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef henkway het volgende:
Heb het ook en gasmeter en electro dagelijks te volgen via internet
ja maar dan moet ik naar de meterkast lopen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:36 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de tellers in de meterkast![]()
Overleidensverzekering ???quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef Gorgelmuil het volgende:WA, overleidensverzekering en zulks.
Dat bedoelt'ie niet : U hebt gezocht op overleiden:quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:36 schreef Frankie79 het volgende:
Jep, je kissie moet ook betaald worden en daar zijn verzekeringen voor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |