abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49662843
Morgen krijg ik de sleutels van mijn woonhuis en ik vlieg eindelijk onder moeders vleugels vandaan.

Nu moet ik dus een aantal dingen gaan regelen zoals gas/water/licht enz.

Mijn lijstje is nu als volgt:

Electra: Oxxio

Inet/telefoon/tv: Tele 2

Water: Gaat via de gemeente?

Ik ga wonen in Valkenswaard trouwens.

Zijn er op en aanmerkingen over mijn keuze?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:38:49 #2
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_49663183
ik vind Oxxio een slechte keuze.
Maargoed iedereen moet het zelf weten.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:40:25 #3
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_49663276
Oxxio, duurt 4 tot 6 weken dat je bent aangesloten (het betreft namelijk een nieuwe aansluiting en geen overstap). En water heb ik me voor aan moeten melden (bij Vitens). Trouwens, bij het postkantoor had je altijd zo'n mooi verhuissetje, alles zat erin. Zelfs verhuizing doorgeven aan gemeente.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_49663628
Gas? bij welke aanbieder neem je dat af.

Oxxio heeft jarenlang en misschien nog wel steeds de lijst aangevoerd van aanbieders bij wie je zover mogelijk weg moest blijven.
Heb er ook een paar jaar bij gezeten, toen heette het alleen nog anders, wat een problemen gaf dat k..bedrijf.

De energieheffingskorting kreeg je toen pas aan het einde van het jaar terug i.p.v. dat ze er gelijk rekening mee hielden, wat achteraf weer een geluk was, omdat ze de ene maand wel afschreven en vervolgens weer drie maanden niet, en als je belde dan zouden ze het in orde maken, ja toen ik uiteindelijk wegging.
Van de 24 maanden had ik maar 8 maanden betaald, dankzij de heffingskorting speelde ik vrijwel quitte.
pi_49664262
Is dongenergy dan iets? Of welke raden jullie dan aan?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:20:29 #6
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_49665697
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef Frankie79 het volgende:
Is dongenergy dan iets? Of welke raden jullie dan aan?
Hier in Zwolle Essent weer genomen. Ik weet niet wat ze daar bij jullie hebben.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_49665894
Ja, dat hebben we hier ook.
pi_49666365
Hier hebben we het net van essent. Dus heb ik essent ook als leverancier genomen. Voor die paar euro per jaar ga ik me geen ellende op de hals halen. Lekker alles onder 1 dak en Essent is gewoon betrouwbaar voor zover ik weet.

Internet en TV hebben we van UPC (Chello). Tele2 ben ik niet zo van gecharmeerd, maar ik hoorde dat ze goedkoop zijn. Bieden ze tegenwoordig ook al TV aan? Vaste telefoon hebben we niet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:36:32 #9
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_49666582
electra en gas: eneco
water: waterduinbedrijf den haag (ben niet thuis dus weet de naam niet zeker)
internet + tv: casema
vaste telefoon: heb ik niet
lekker burgerlijk maar wel safe voor mijn gevoel
pi_49666871
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:36 schreef becky27 het volgende:
internet + tv: casema
vaste telefoon: heb ik niet
lekker burgerlijk maar wel safe voor mijn gevoel
bijna het zelfde
tv: casema
internet + vaste telefoon: tele2
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:46:37 #11
161756 hierissiedan
second first impression
pi_49667094
tvp
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  woensdag 23 mei 2007 @ 02:37:26 #12
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_49672791
Gas, Electra, TV, Telefoon en Internet van Essent
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:53:50 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49673498
Volgens mij past dit meer in het WGR straatje.
Daar zijn nogal wat kenners van aanbieders.
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:54:38 #14
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_49673504
Ben je daar niet een tikkeltje laat mee?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:37:32 #15
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49673997
Tele2 bevalt ons al 2 jaar prima. Snelle verbinding 20Mb en tv ook goed in orde.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49674309
speedlinq is ook een prima provider afgezien van de servicelijn
pi_49676262
Pas een beetje op met tv van TELE2.
Je ADSL lijn moet optimaal zijn om goed gebruik te kunnen maken van de TV anders gaat het haperen. Ook moet je voor elke tv een decoder hebben, standaard krijg je er eentje een tweede kun je voor 50 euro bestellen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_49703970
Niemand ervaring met Dong Energie?
pi_49704121
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 07:54 schreef avotar het volgende:
Ben je daar niet een tikkeltje laat mee?
een tikkeltje maar.....
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_49705089
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 08:56 schreef RobKel het volgende:
speedlinq is ook een prima provider afgezien van de servicelijn
Hebben wij op dit moment ook. We zijn op zoek naar wat anders omdat we bij Speedlinq regelmatig last hebben van DNS problemen en we willen toch een betere upload. En dat kan best voor hetzelfde geldt.

Voor gas/energie hebben we Nuon. De vorige bewoners namen ook alles af via Nuon dus toen ze hun eindstanden gingen opmeten konden ze meteen doorgeven dat dat onze beginstanden waren. Nog nooit problemen gehad met de Nuon. Betalingen gaan netjes, online dingen wijzigen e.d. gaat goed én snel. En voor een paar euro ga ik niet naar een andere leverancier (helemaal niet omdat het beheer van het netwerk veelal wel bij de Nuon zal blijven (altijd?) dus dan krijg je van 2 maatschappijen rekeningen. Veel te verwarrend )

Water hebben we via Vitens, tv via UPC en telefoon via KPN. De vaste lijn gebruiken we zéér sporadisch dus die kan eigenlijk wel weg, maar daar ga ik wel over nadenken als ik inderdaad overstap van Speedlinq naar een andere aanbieder.

Maar je bent wel ietwat laat om je in dit soort dingen te verdiepen idd.
pi_49705251
Oxxio , prima
Heb het ook en gasmeter en electro dagelijks te volgen via internet
Prima..
pi_49705325
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:34 schreef henkway het volgende:

Heb het ook en gasmeter en electro dagelijks te volgen via internet
Ik kijk gewoon naar de tellers in de meterkast
pi_49705619
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 22:36 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik kijk gewoon naar de tellers in de meterkast
ja maar dan moet ik naar de meterkast lopen.

Nee grapje ik vind het wel leuk en ze zijn niet duur, heb geen problemen, en die verbruikscijfers zie iik per dag zelfs per uur.

Heb ook digitale TV via CAIWAY, prima hoor.
pi_49705678
Hier:

Gas + Elektriciteit: Greenchoice
TV: Digitenne
Water: Vitens
Internet + vaste telefoon: TweakDSL

Voor info over problemen met OXXIO: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=oxxio+intrum+justitia&btnG=Zoeken&meta=
pi_49707407
Water: Kun je nog niet kiezen
Electra: Zou een grote partij adviseren. Ook lang niet altijd zekerheid van kwaliteit, maar wel duidelijkheid en redelijk georganiseerde structuur. Dat mist oxxio nog best wel.
Gas: Wil je minder papieren? Neem dezelfde als voor electra..
Internet: Als je digitenne neemt, krijg je korting op KPN-adsl, hoorde ik vanavond. Misschien dat een optie? Of wil je supersupersnel? Ga je het in je eentje gebruiken en extreem veel mee downloaden? Overcapaciteit is leuk, maar zonde van je centen..

Vergeet de verzekeringen niet, inboedel, WA, overleidensverzekering en zulks. Ben je nog student? Informeer eens bij je bank, als je veel verzekeringen bij elkaar combineert, kun je een leuke korting krijgen..
Hieronder kun je enkele extra dingen voor in je profiel invullen. De hieronder getoonde velden verschijnen bij elke post die je op het forum doet. Overige profielgegevens kun je na je registratie invullen via de profiepagina.
pi_49944482
OK ik heb mijnn energie via Woonenergie

Nu twijfel ik nog enorm over mijn aansluiting met de buitenwereld. Ik woon schijnbaar 2km van een adsl centrale af, is dat voldoende voor Tele2 om een redelijke/goede verbinding te hebben?
pi_49951301
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef Gorgelmuil het volgende:WA, overleidensverzekering en zulks.
Overleidensverzekering ???
pi_49977287
Jep, je kissie moet ook betaald worden en daar zijn verzekeringen voor
pi_49978840
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:36 schreef Frankie79 het volgende:
Jep, je kissie moet ook betaald worden en daar zijn verzekeringen voor
Dat bedoelt'ie niet : U hebt gezocht op overleiden:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
pi_49979397

Maar nu graag mensen met Tele2 ervaring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')