Kosten die dingen 900???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef iFries het volgende:
Ik gok een trilplaat deluxe
Beetje uitlokken en dan zo reageren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef MaGNeT het volgende:
Oh néé, nóg zo'n topic
Mag hier ook een slotje op?
Er is zo wel genoeg info uitgewisseld.
Ja, laten we hem met zijn allen gaan pm'en... zal ie leuk vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef eNaSnI het volgende:
Moet MaGNeT een pm met het betreffende artikel ontvangen?
Ik had niet gedacht dat zo'n ding zo duur was... toch maar één besteld. Ben benieuwdquote:
Dan zal het vast onwijs goed trillen...quote:
pm me eens. Ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef knep het volgende:
Lol, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb toch maar eens tijdje op wehkamp gezocht.
Heb hem nu (eindelijk) ook gevonden maar heb er zelf helemaal niets aan
.
je kunt hem altijd verkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef knep het volgende:
Lol, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb toch maar eens tijdje op wehkamp gezocht.
Heb hem nu (eindelijk) ook gevonden maar heb er zelf helemaal niets aan
.
Zie edit, stom toevalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
je kunt hem altijd verkopen![]()
Ze zijn er nog niet achter, zal morgenvroeg wel komen...
is het zo'n fuckingmachine ofzowquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dan zal het vast onwijs goed trillen...
Precies de reden waarom ik niet ga pm-en. Denk dat de kans nu al klein is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef slaapvriendinnetje het volgende:
iedereen gaat 't nu vinden en straks lult er iemand izch voorbij en heeft niemand meer wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |