Begin er nou niet over, nachtmerries!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef Kuukske het volgende:
LEKKER BELAAAANGRIJJJKKKK ♪
Wheheh. Foto's?quote:
Moet je door vrouwen laten doen, die shoppen altijd maar al te graagquote:
quote:
Dank je lieverdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo is natuurlijk stukken leuker.
Uiteraard! Heb niet zo heel veel, dat springvolk is niks handig als je foto's wil makenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:40 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil meer! Je MSN't dan wel eventjes toch?
En dat is maar goed ook! Denk ik dan. Gezien je op vrouwen valt. Enzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:57 schreef Ritchie het volgende:
sorry.. ik kan er niet wakker van liggen.
Springvolk?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Uiteraard! Heb niet zo heel veel, dat springvolk is niks handig als je foto's wil maken
Ja, dat je opeens moet wegduiken omdat je bijna een voet in je nek hebt, bier in je camera, dat soort dingen. En waarom moeten mensen elkaar allemaal stompen terwijl ze rondspringen? Is dat tof?quote:
Ja, dat vinden ze tof. Ik vind het stom thooquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:08 schreef veldmuis het volgende:
Ja, dat je opeens moet wegduiken omdat je bijna een voet in je nek hebt, bier in je camera, dat soort dingen. En waarom moeten mensen elkaar allemaal stompen terwijl ze rondspringen? Is dat tof?
Ik moest ook eens iemand stompen en dat vond ik niet tofquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat vinden ze tof. Ik vind het stom thoo.
Dan mis je de band, en daar betaal ik voor.
Mja toen ik ergens onder Jared's voeten stond bij Bloodhound Gang heb ik eens een keer iemand in z'n ruggenvel gegerepen en even goed omgedraaid. Snotaap stond al de hele avond op m'n teen te springen (teen blauwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik moest ook eens iemand stompen en dat vond ik niet tof
Die kerel stond tegen me op te springen (stond naast de pit![]()
) en toen was ik 't zat, had ik 'm even in z'n rug gestompt (en best hard
)
+1.quote:
Echt? Wat jammer. Ik ga vanavond naar Antwerpen, film kijken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Heerlijk, weekend, nog even rapportje afronden en nog meer school![]()
Ik heb gisterenavond niet echt veel gedaan, zegmaarquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:17 schreef Kuukske het volgende:
VM, wat is de foto status?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |