Jij wel, maar de organisatie nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:34 schreef Kuukske het volgende:
Overmacht.
Wat moet jij met flitsmeldingen zonder auto, Veldknijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:04 schreef veldmuis het volgende:
radar nb n285 in breda op de nieuwe kadijk thv mazars
Je kunt me nu je renault toch niet meer verkopen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wat moet jij met flitsmeldingen zonder auto, Veldknijn
Ik heb nog een fiets te koopquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kunt me nu je renault toch niet meer verkopen!
En, heeft het lang geduurd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:39 schreef Wiebelkont het volgende:
Môge.
Mijn parkeervergunning ligt klaar, gemeente belde net
1. F5'erquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik ook. Mét JD.
Negatieve informatie is leuker dan positieve informatiequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:37 schreef Kuukske het volgende:
Je moet niet zeiken trouwens. Tot november 2006 hoorde je veul meer informatie.
TUHDUHDUHDUHDUUUUUHHHH, I'm lovin' it (McDonalds deuntjequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef Kuukske het volgende:
Wat ben je toch een vals kreng Rizz.
Que?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Citronella het volgende:
Hoi!
Het gaat er niet om waar je woont. Breda is een gevoel... een beleving... een lifestyle.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:00 schreef Keiichi het volgende:
Ik kom trouwens ook uit Breda![]()
Eerst komende paar maanden in ieder geval nog![]()
Ga jij eens richting Roosendaal. Frazzhater.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:18 schreef Citronella het volgende:
Hoi!
Ik ben heul aardig tegen Fratsie. Ik wil alleen niets met hem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga jij eens richting Roosendaal. Frazzhater.
Diep in ons hart zijn we allemaal een beetje Bredaquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:22 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Het gaat er niet om waar je woont. Breda is een gevoel... een beleving... een lifestyle.
Zohéé. Dat is snel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Maandag aangevraagd, vandaag ligt ie klaar bij de gemeente.
And now back to the reality!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Gemeenten zíjn geöliede, goedwerkende machines!
Dat deed je net al.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:40 schreef tvp-spekkiemonster het volgende:
Ik plaats nog even een TVP hoor!
Eén tvp per topic is op zich wel genoeg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:45 schreef tvp-spekkiemonster het volgende:
Ik ben dan ook een TVP-spekkiemonster. Ik plaats overal TVP's
Nou! En ze zijn ook erg handig als je een nieuw paspoort moet hebben, want dan zijn ze alleen open als je zelf aan het werk bent...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Gemeenten zíjn geöliede, goedwerkende machines!
tja ho.. je moet niet teveel eisen hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Nou! En ze zijn ook erg handig als je een nieuw paspoort moet hebben, want dan zijn ze alleen open als je zelf aan het werk bent...![]()
*kuch*koopavond*kuch*quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Nou! En ze zijn ook erg handig als je een nieuw paspoort moet hebben, want dan zijn ze alleen open als je zelf aan het werk bent...![]()
I know. En dan staat met mij de helft van de bevolking van Breda daar op zijn beurt te wachten...quote:
Tja! Moet jij dan vrij nemen of zij op andere tijden gaan werken...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef _krizip_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |