OMG leer eens lezen! Waarom denk je dat ik zeg dat van de Vaart een jaar te lang is gebleven? Omdat hij het laatste jaar kut speelde. Ik vermoed dat Sneijder die ook krijgt als hij nog een jaar blijft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt man![]()
Sorry ik las het inderdaad foutquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
OMG leer eens lezen! Waarom denk je dat ik zeg dat van de Vaart een jaar te lang is gebleven? Omdat hij het laatste jaar kut speelde. Ik vermoed dat Sneijder die ook krijgt als hij nog een jaar blijft.
Das wat lul je nou... Zeg dan niets![]()
En dan tegen mij zeggen dat ik eerst goed moet nadeken voordat ik iets zegquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt-ie juist dat Sneijder dat komend seizoen zou kunnen overkomen dan..
Ik zou de naam van z'n vrouw niet eens weten. En de rest van Nederland ook niet, anders was die allang in de stadions misbruikt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:35 schreef twi het volgende:
Het verschil tussen Van der Vaart en Sneijder is dat Van der Vaart zelfs door de eigen supporters op de hak werd genomen wat Sylvie betreft en zich dus in eigen huis niet meer op z'n gemak voelde. Ik denk niet dat Wesley zo'n dip zou krijgen.
quote:Ajax stuurt plannen van Anderlecht in de war PDF Afdrukken E-mail
woensdag 23 mei 2007
ImageEXCLUSIEF - Het wordt bijzonder moeilijk voor Anderlecht om François Sterchele volgend seizoen naar het Constant Vanden Stockstadion te halen. Paars-wit krijgt nu ook af te rekenen met Ajax. De Nederlanders zoeken een vervanger voor Klaas-Jan Huntelaar. Die vertrekt wellicht naar een Europese topclub.
Ajax lijkt ook veel meer geneigd dan Anderlecht om de transfersom van vier miljoen euro op tafel te leggen. Het is overigens niet de eerste keer dat de Amsterdammers een topspits uit de Belgische competitie komen halen.
Eerder werd ook Wesley Sonck al van RC Genk aangetrokken. Bovendien is het niet de eerste keer dat Germinal Beerschot en Ajax zaken met elkaar doen.
Anderlecht is niet bereid om meer dan 2,5 miljoen euro te betalen voor Sterchele. Dat wordt wellicht een groot probleem als clubs als Ajax zullen bieden op de topschutter. Verder heeft ook Newcastle interesse in hem.
Die heeft jullie dit seizoen ook al 10 mil gekostquote:
Ik wilde net gaan vragen waarom er zo positief over die twee gedaan wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die heeft jullie dit seizoen ook al 10 mil gekost![]()
Topscorer van België, net als Wesley Sonck een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nooit van die Strechele ofzo gehoord.
Zegt genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Topscorer van België, net als Wesley Sonck een paar jaar geleden.
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:22 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Laat lekker de jeugd doorstromen dan zon achterlijke kut belg kopen, die er toch niks van bakt.
Behalve Vermaelen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.
Idd, ja. Beter halen we een pool ofzo, 2 bij 2, van die berenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |