Als je de hele zomer en winter door speelt ja.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....
Verder zijn 51 wedstrijden er gemiddeld 1 per week wat ik wel mee vind vallen......wat een gezeur altijd over de "vele" wedstrijden......
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:00 schreef Riro het volgende:
[..]
Als je de hele zomer en winter door speelt ja.
Die 51 van dit seizoen is ongeveer in 10 maanden. Ik vind 51 wedstrijden in 40 weken toch behoorlijk veel
Inderdaad. Maar zat Louis ook niet te zeuren dat az zoveel wedstrijden heeft gespeeld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...
Das dus incl play-offs,CL, voorrondes, bekers.
Das veel!
Wat maakt het uit dat er interlands bij zitten? Zijn die minder belastend ofzo? Ik zou juist zeggen van niet. Die gaan gepaard met reizen en een vreemde omgeving, namelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat interlands van Oranje en Jong Oranje zijn meegenomen in die 51 twi....
Verder zijn 51 wedstrijden er gemiddeld 1 per week wat ik wel mee vind vallen......wat een gezeur altijd over de "vele" wedstrijden......
In Engeland speelt iemand van de leeftijd van Emanuelson ook veel minder dan hij hier doet. Ze zijn daar over het algemeen veel voorzichtiger met jonge jongens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Engelse competitie spelen ze er tussen de 70 en de 80 hoorde ik Wilfred Gene zeggen...
Das veel!
Lekkere opsteker voor Sneijder om dat soort verhalen zoals vermeld op vi.nl te lezen trouwens
Da's veel ja, en meer dan in de HCE. Maar die spelers zitten ook in dat ritme, en kunnen soms ook nog eens even een wedstrijdje of een helftje naar de kant worden gehaald.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Das veel!
Dan heb ik denk ik een andere bekerfinale gezien dan jij?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In de bekerfinale, de bal van 2 meter voor een open doel huizenhoog overschieten vond ik toch wel ontzettend knap van hem
Volgens mij zat er nog een voetje van een Ajax-verdediger tussen inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
Dan heb ik denk ik een andere bekerfinale gezien dan jij?
Stront uit je ogen wrijven voortaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Of je moet voortaan beter oplettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Na die handsbal van Boukhari(die door mocht). Was inderdaad 2 meter voor open goalquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Heineken zat er misschien 2 cm naast, maar meer dan 2M was het toch echt nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Hij had zn klapper van Dirk voor zn ogen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Ik was mijn VI's aan het opruimen.. en toem kwam ik deze tegen.. Ik dacht leuk om even te quotenquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:03 schreef twi het volgende:
[..]
Veel is 30-35 wedstrijden. 51 is gewoon heel erg veel voor een jonge speler. Zeker als hij vrijwel elke zomer nog eens ergens een internationaal toernooi moet spelen.
[..]
Dit is een interview van een jaar terug. Waarom dat nu in hemelsnaam weer gequote moet worden snap ik niet zo.
Nee ik had tranende ogen van de rook van het stoere vuurwerk dat werd afgestoken....quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
Ik had pijn in mn ogen van die afschuwelijke choreo van julliequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee ik had tranende ogen van de rook van het stoere vuurwerk dat werd afgestoken....![]()
Vraag me af of het er ooit uit gaat komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, als AZ-fan zijnde kan ik de Ajaxpersonen hier geen ongelijk geven wat betreft Jenner. Hij heeft wel wat snelheid, heeft meer scharen in huis dan menig homoseksuele kapper maar het rendement uit zijn acties is te laag, mede doordat hij nogal voorspelbaar is.
Hetzelfde heb ik overigens ook weer met Babel. Leuke acties, maar uiteindelijk lever het niets op. Een spits die je de hele wedstrijd niet ziet maar 1 actie doet en 1 keer scoort is meer effectief dan Babel met 6x zijn man voorbij spelen en dan 6x missen.
Maar goed, wellicht kunnen zowel Babel als Jenner hier nog aan trainen. Weten beiden hun acties uit te breiden en door te zetten naar wat rendement dan zijn het hele bruikbare spelers. Het talent zit er immers wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |