Huh?quote:
Jong Oranje-Jong Marokko. Blunder van Vermeer. Ik ben sowieso geen fan van hem en waarom ik dat niet ben dat bevestigde hij net weer evenquote:
Of hij dat is blijft nog wel een aantal jaar de vraag, feit is wel dat hij dit jaar meer heeft laten zien, terwijl het z'n eerste hele seizoen is, en hij in een kutteam speelt; dit jaar is hij dus zeker beter te noemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef jna het volgende:
[..]
En die feyenoorders nu denken dat Drenthe beter is![]()
Hey PLAE@quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef ajaxclub het volgende:
ik vond urby juist 1 van de sterkere spelers van ajax juist dit seizoen
dit was het bijzondere wat Urby dit seizoen heeft gepresteerd dit seizoen bij Ajax. Goede inbreng vinden wij heel normaal bij Ajax.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Was dat zijn inbreng van dit seizoen? Op 1 hand te tellen dus! Zegt al genoeg dat je precies punten op kunt noemen van hem. Zou ik van Drenthe niet kunnen. Die heeft gewoon een goed 1e seizoen gespeelt.
Uitstekend? Wat voor goeds heeft hij dan gedaan? Behalve dat hij BIJNA een pingel heeft gehouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Messenga het volgende:
Vermeer keepte overigens weer uitstekend. Zat er ook goed bij met de penalty, maar het schot was te goed geplaatst.
Denk dat hij het eerste doelpunt niet had gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uitstekend? Wat voor goeds heeft hij dan gedaan? Behalve dat hij BIJNA een pingel heeft gehouden.
En die blunder die heb je zeker even gemist?
Dat heb ik even gemist ja. Wat ik van em zag vond ik goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uitstekend? Wat voor goeds heeft hij dan gedaan? Behalve dat hij BIJNA een pingel heeft gehouden.
En die blunder die heb je zeker even gemist?
De 25% minder dan 12 Miljoen zijn gestemd door figuren uit 010 zeker?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:57 schreef toma het volgende:
Poll: Wesley Sneijder mag weg voor een bedrag vanaf :Minder dan 12 Miljoen 12 Miljoen 16 Miljoen 18 Miljoen 20 Miljoen 22 Miljoen 24 Miljoen 26 Miljoen Meer dan 26 Miljoen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ben benieuwd hoe jullie er over denken
P.S.
Zijn contract loopt in 2009 pas af.
Hij is toch al verhuurd voor volgend seizoen aan WillemII ?? Of is dat nog niet rondquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:23 schreef koningdavid het volgende:
Vermeer moet echt verhuurd worden om meer ervaring op te doen. Het is vast een groot talent maar hij oogde vanavond nog erg onzeker en straalt lang niet het zelfvertrouwen uit van bijvoorbeeld een Vorm of Waterman.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:28 schreef VoreG het volgende:
Groenendijk heeft beloofd dat er zondag gewoon gewonnen wordt van AZ. M'n pa kwam hem net tegen op een feest.
Gingen die niet alsnog verder met Aerts?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef toma het volgende:
[..]
Hij is toch al verhuurd voor volgend seizoen aan WillemII ?? Of is dat nog niet rond
Volgens mij is het nog niet rond.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:26 schreef toma het volgende:
[..]
Hij is toch al verhuurd voor volgend seizoen aan WillemII ?? Of is dat nog niet rond
ik dacht allebijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Gingen die niet alsnog verder met Aerts?
Steek is onze keeper.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
Dacht altijd dat hij 1e keeper moest worden. Maar als die onzeker is gaan we er nog niet op voorruit. Ze moeten is bij van der sar onformeren:D
Voor wat het waard isquote:22/5/2007 - 'Coach Valencia wil Sneijder helemaal niet'
(Gepost door RvN)
Terwijl de technisch directeur van Valencia alle moeite doet om Wesley Sneijder binnen te halen, liet de coach van de Spaanse club dinsdag volgens het Algemeen Dagblad weten helemaal geen behoefte te hebben aan de komst van Sneijder. ,,Sneijder past misschien in een ploeg als die van Barcelona, maar niet in die van ons. Daar zou hij op de positie van Deco kunnen spelen, maar die rol bestaat bij ons helemaal niet. Ik wil Ivan de la Peña, niet Sneijder.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |