OMG leer eens lezen! Waarom denk je dat ik zeg dat van de Vaart een jaar te lang is gebleven? Omdat hij het laatste jaar kut speelde. Ik vermoed dat Sneijder die ook krijgt als hij nog een jaar blijft.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Een verschil Van der Vaart raakte zijn laatste jaar geen pinda, en Wes speelt zijn beste jaar ooit. Denk eens na voor je iets zegt man![]()
Sorry ik las het inderdaad foutquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
OMG leer eens lezen! Waarom denk je dat ik zeg dat van de Vaart een jaar te lang is gebleven? Omdat hij het laatste jaar kut speelde. Ik vermoed dat Sneijder die ook krijgt als hij nog een jaar blijft.
Das wat lul je nou... Zeg dan niets![]()
En dan tegen mij zeggen dat ik eerst goed moet nadeken voordat ik iets zegquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt-ie juist dat Sneijder dat komend seizoen zou kunnen overkomen dan..
Ik zou de naam van z'n vrouw niet eens weten. En de rest van Nederland ook niet, anders was die allang in de stadions misbruikt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:35 schreef twi het volgende:
Het verschil tussen Van der Vaart en Sneijder is dat Van der Vaart zelfs door de eigen supporters op de hak werd genomen wat Sylvie betreft en zich dus in eigen huis niet meer op z'n gemak voelde. Ik denk niet dat Wesley zo'n dip zou krijgen.
quote:Ajax stuurt plannen van Anderlecht in de war PDF Afdrukken E-mail
woensdag 23 mei 2007
ImageEXCLUSIEF - Het wordt bijzonder moeilijk voor Anderlecht om François Sterchele volgend seizoen naar het Constant Vanden Stockstadion te halen. Paars-wit krijgt nu ook af te rekenen met Ajax. De Nederlanders zoeken een vervanger voor Klaas-Jan Huntelaar. Die vertrekt wellicht naar een Europese topclub.
Ajax lijkt ook veel meer geneigd dan Anderlecht om de transfersom van vier miljoen euro op tafel te leggen. Het is overigens niet de eerste keer dat de Amsterdammers een topspits uit de Belgische competitie komen halen.
Eerder werd ook Wesley Sonck al van RC Genk aangetrokken. Bovendien is het niet de eerste keer dat Germinal Beerschot en Ajax zaken met elkaar doen.
Anderlecht is niet bereid om meer dan 2,5 miljoen euro te betalen voor Sterchele. Dat wordt wellicht een groot probleem als clubs als Ajax zullen bieden op de topschutter. Verder heeft ook Newcastle interesse in hem.
Die heeft jullie dit seizoen ook al 10 mil gekostquote:
Ik wilde net gaan vragen waarom er zo positief over die twee gedaan wordt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die heeft jullie dit seizoen ook al 10 mil gekost![]()
Topscorer van België, net als Wesley Sonck een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nooit van die Strechele ofzo gehoord.
Zegt genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Topscorer van België, net als Wesley Sonck een paar jaar geleden.
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:22 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Laat lekker de jeugd doorstromen dan zon achterlijke kut belg kopen, die er toch niks van bakt.
Behalve Vermaelen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.
Idd, ja. Beter halen we een pool ofzo, 2 bij 2, van die berenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Qua mentaliteit zijn het van die halfzachte eitjes, zie bijvoorbeeld Tom Soetaars, Wesley Sonck en Tom de Mul.
Fouten kan iedereen overkomen, als Ronaldinho een fout zou maken is hij toch ook niet gelijk een wissel en een slecht speler?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:19 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die heeft jullie dit seizoen ook al 10 mil gekost![]()
Het is ook niet zeker dat Huntelaar en Sneijder weggaan, Valencia coach wil liever de la Pena, dus als Ajax ff de prijs zo houd dan word het geen Valencia denk ik, en de vraag is dan of er nog iets anders komt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het dan een stuk realistischer zijn over Huntelaar dan (door mij) werd aangenomen?
Als Huntelaar en Sneijder daadwerkelijk weggaan, en Perez ook nog weg gaat dan ben je de sjaak.
Waarom kan er niet doorgebouwd worden als team zijnde. Je wilt toch een stabiele basis? Dan moet je mijn inziens niet je beste spits en je 2 belangrijkste middenvelders verpatsen.
van Perez is het nog niet zeker, maar mocht dit wel zo zijn dan ben ik benieuwd wat er aan talent terug gekocht zal worden.
Tis een kunst om goede belgen te kopen idd....![]()
Moussa Dembele is een Malinees, geen Belg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het dan een stuk realistischer zijn over Huntelaar dan (door mij) werd aangenomen?
Als Huntelaar en Sneijder daadwerkelijk weggaan, en Perez ook nog weg gaat dan ben je de sjaak.
Waarom kan er niet doorgebouwd worden als team zijnde. Je wilt toch een stabiele basis? Dan moet je mijn inziens niet je beste spits en je 2 belangrijkste middenvelders verpatsen.
van Perez is het nog niet zeker, maar mocht dit wel zo zijn dan ben ik benieuwd wat er aan talent terug gekocht zal worden.
Tis een kunst om goede belgen te kopen idd....![]()
Als ik Sneijder was zou ik dan lekker bij Ajax blijven (of er moet nog ergens anders een mooi bod vandaan komen, in sportieve zin).quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:31 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Het is ook niet zeker dat Huntelaar en Sneijder weggaan, Valencia coach wil liever de la Pena, dus als Ajax ff de prijs zo houd dan word het geen Valencia denk ik, en de vraag is dan of er nog iets anders komt.
Ja en NL onder de 21 speelde gisteren tegen Amsterdam...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moussa Dembele is een Malinees, geen Belg.
Mentaliteit zit in je genen, wordt dus niet bepaald door je geboorteland.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja en NL onder de 21 speelde gisteren tegen Amsterdam...![]()
Martens is wel een belg?, of is die weer een Pool ofzo?! haha
http://www.ek.nl/nieuwsitem.php?pag=Nieuws&nieuws_id=711quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
Dembélé speelt toch echt voor België, al zes interlands. Kanouté speelt wel voor Mali.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als het niet Valencia wordt, komen er nog wel andere clubs. Wat dat betreft wordt het een angstige, lange zomer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik Sneijder was zou ik dan lekker bij Ajax blijven (of er moet nog ergens anders een mooi bod vandaan komen, in sportieve zin).
Naar Valencia en dan misschien niet spelen onder deze trainen. Dat kan je gewoon een vol jaar kosten waarin je dus eerder achteruit gaat dan vooruit. Als je moet kiezen tussen bankje Valencia met zo nu en dan een invalbeurt omdat iemand geschorst/geblesseerd is of full-time bij Ajax aan de slag, dan het laatste lijkt mij. Als jij een dragende speler bent volgend jaar omdat je zover boven de rest uitsteekt leer je daar ook weer van. Qua leeftijd is er nog geen haast bij, dus mochten die geruchten waar zijn dan hoop ik dat Wesley zich nog eens achter de oren krabt.
en ook al gaan we naar italie of ergens anders heen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Sethje het volgende:
A-J-A-X de rest die doet ons niks
Heuh, dat is bij mij toch echt mijn vriendin/familie hoor....^^quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef Apfel. het volgende:
en ook al gaan we naar italie of ergens anders heen.
Voor ons is AJAX altijd nummer 1!
Bergkamp en Jonkquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:51 schreef Apfel. het volgende:
[..]
en ook al gaan we naar italie of ergens anders heen.
Voor ons is AJAX altijd nummer 1!
Niet dan?quote:
Je weet dat hij, uit eigen zak betaalt, extra trainingen volgt volgens de Coerver-methode? Niet echt iets voor iemand die de luiheid in zijn genen heeft zitten lijkt me.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mentaliteit zit in je genen, wordt dus niet bepaald door je geboorteland.
Ryan Babel is dan bijvoorbeeld wel een Nederlander, maar het blijft qua mentaliteit een luie Surinamer.
Kan me kapot aan hem ergeren, als hij weer eens op zijn dooie gemak uit buitenspelpositie komt wandelen.![]()
Dat ligt ergens in Zweden geloof ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef Heero87 het volgende:
Tuurlijk is Moussa Dembele geen Belg. Dembele is een Antwerpenaar.![]()
Nee, dat is die stad waar half Nederland elke zomer rondhangt.quote:b]Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef Chadi het volgende:[/b]
[..]
Dat ligt ergens in Zweden geloof ik![]()
Ja één keer in ons leven op verplichte schoolexcursie.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:25 schreef BonJovi het volgende:
Ach alsof de belgen nooit naar Amsterdam komen
Haha, die heb ik een tijd niet meer gehoord. Een klassieker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:46 schreef Sethje het volgende:
A-J-A-X de rest die doet ons niks
Jammer genoeg duurt de verplichte schoolexcursie voor de MUl wel langerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja één keer in ons leven op verplichte schoolexcursie.
Het is op zich wel een leuke stad .. Lekker biosje of terrasje of zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:24 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nee, dat is die stad waar half Nederland elke zomer rondhangt.
Maar goed we geraken off-topic...
Langs de hoeren zekerquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Eens.quote:23/5/2007 - Van Geel: Perez moet speelminuten krijgen
(Gepost door RvN)
Martin van Geel bevestigde tegenover het Algemeen Dagblad dat hij binnenkort met Kenneth Perez om de tafel zal gaan zitten om te praten over zijn toekomst. 'Kenneth is een speler van een bepaalde leeftijd met veel kwaliteit. Zo'n speler moet speelminuten krijgen. Daarom gaan we binnenkort met Kenneth om de tafel zitten, al hebben we nog geen specifieke afspraak gemaakt.'
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Sowieso zit een mentaliteitsverschil niet in de genen. Als je dat echt vindt ben je imho een racist.
Nee, maar tegen Werder thuis zat ik daar wel. Reuze gezellig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef BB-boy het volgende:
Zitten er hier mensen op 413?
Perez kun je niet echt vergelijken met Sneijder. Maar het is geen stap achteruit ofzo. Perez is in mijn ogen een goede vervanger voor Sneijder! Davids, Perez en Gabri!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:03 schreef ajaxclub het volgende:
perez is cker een speler die minuten moet krijgen. vindt het ook onbegrijpelijk dat er een opvolger voor sneijder gezocht wordt terwijl je perez op de bank hebt zitten. als de band met ten cate niet zo super is moeten ze beide maar laten zien dat het in het belang van ajax is
Je moet wel op de hoogte blijven he.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:23 schreef StarGazer het volgende:
Leuk straks zijn we Sneijder, Perez en Huntelaar kwijt, en krijgen we Delorge, Elia en die belg in de plaats. Lijken wel of de Knoeiman tijden gaan herleven!
Dan nog. De namen die ik lees als mogelijke "versterkingen" maken mij nou niet enthousiast, sorry.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je moet wel op de hoogte blijven he.
Delorge is voor de breedte, Elia gaat eerst verhuurd worden en die Belg komt misschien als vervanger van Huntelaar.
Ga weg Anthonyquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Heero87 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:48 schreef Ordinair het volgende:
Elia moet 1,5 miljoen euro kosten.Lijkt mij dat je daar voor wel iets beters kan vinden toch? En koop trouwens eerst een beer van een verdediger!
GE-NI-AAL!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:07 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige speler die Sterchele, check dit fraaie doelpunt..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=53hQHCpZ1SM
zal vast al wel gepost zijn, maar goed.
ROFL! wat een goal zeg! hahahaquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:07 schreef venomsnake het volgende:
Geweldige speler die Sterchele, check dit fraaie doelpunt..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=53hQHCpZ1SM
zal vast al wel gepost zijn, maar goed.
Laat hem het maar heel goed doen. Is meteen duidelijk wie Sneijder gaat opvolgen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:02 schreef Wooldoor het volgende:
Inderdaad Perez speelde zijn beste wedstrijden bij Ajax als vervanger van Sneijder.
quote:De AFCA Supportersclub houdt zich over het algemeen niet bezig met het technisch beleid van onze club, maar wij vinden het wel eens tijd worden om Kenneth Perez openlijk te steunen.
Via de media komt het bericht naar buiten, dat onze club mogelijk van Kenneth Perez af zou willen. De timing van het bericht is opvallend zo vlak voor de belangrijke wedstrijd tegen AZ, maar we weten dat sommige media daar zo hun bedoelingen mee hebben. Uiteraard is het moeilijk om de betrouwbaarheid van dergelijke berichtgeving te controleren.
Toch vinden wij dat het geen kwaad kan om aan Henk ten Cate en de clubleiding een signaal af te geven, dat wij als supporters graag zien dat Perez behouden blijft voor de club. Zijn kwaliteit en ervaring kan in het nieuwe seizoen enorm belangrijk zijn.
Kenneth is voor ons méér dan een wisselspeler…
Ajacieden: laat je horen en steun Kenneth Perez !
Bron: www.afcasupportersclub.nl
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Black-Death het volgende:
Geweldig dat doelpunt, maar dat mag toch helemaal niet? Of ben ik nou gek
hehe ik snap em eigenlijk ook niet.. is het omdat de keeper em niet op de lijn legt ofsow?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Black-Death het volgende:
Geweldig dat doelpunt, maar dat mag toch helemaal niet? Of ben ik nou gek
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wil
idd, maar niet iedereen snapt de uitleg van die Belgquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De keeper dacht dat er gefloten was voor een vrije trap, maar blijkbaar dus niet. Zodra hij dan "gewoon" de bal daar neerlegt mag iedereen ermee doen wat hij wil
d8, ofsow, ziet wel grappig uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:18 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ah zo.. ik d8 dat het een doeltrap was ofsow.. ziet wel grappig uit..![]()
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom is iedereen zo pro-Perez? Hij heeft voor mij na dat incident wel afgedaan en ik ben nooit echt fan geweest van hem.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:46 schreef Mr-Sander het volgende:
Waarom is iedereen zo pro-Perez? Hij heeft voor mij na dat incident wel afgedaan en ik ben nooit echt fan geweest van hem.
Scheve opmerking.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef kurk_droog het volgende:
Van Geel doet goed aankopen maar die liggen voor de hand, de echte talenten heb ik hem nog niet zien aantrekken.
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:06 schreef Wooldoor het volgende:
Wat boeit het wat hij gezegd heeft in een emotionele opwelling?
Ach, jij bent zeker zon heiligboontje die nooit scheld op iemand...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |