Het lullige is, ze krijgt tegenstrijdige info. HiziHair zegt, geen vet en serum, DOB propt haar (haar ) vol met allerlei troep.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda is nou al maanden bezig met het mishandelen van haar, en jij denkt dat het door de kapper komt
OK, eerlijk is eerlijk. Een goede kapper zou zeggen "jij krijgt niks meer, loop maar met je eigen haar"
boze tongen beweren dat het een tampon is...quote:
Het merendeel van dat haar wordt aangeleverd door DOB. Dat haar is er zaterdag ingezet en het ziet er nu al niet meer uit. Een beetje haar kan heel goed tegen een stijltang of serum maar dit is gewoon wol wat op haar kop zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda is nou al maanden bezig met het mishandelen van haar, en jij denkt dat het door de kapper komt
OK, eerlijk is eerlijk. Een goede kapper zou zeggen "jij krijgt niks meer, loop maar met je eigen haar"
Dat maakt haar nog steeds niet mooi!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda is in ieder geval de mooiste vrouw in het huis
Er was toch laatst een kapper die tegen haar zei dat ze beter even geen extensions kon doen? Maar daar werd uiteraard niet naar geluisterd. En waarom zegt niemand tegen haar dat ze zwaar voor lul loopt met die zwabber op haar hoofd?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef noekje het volgende:
Het merendeel van dat haar wordt aangeleverd door DOB. Dat haar is er zaterdag ingezet en het ziet er nu al niet meer uit. Een beetje haar kan heel goed tegen een stijltang of serum maar dit is gewoon wol wat op haar kop zit.
De enige die ik dat weleens hoor zeggen is Sonja. Ik vind het lullig om te zeggen maar het is waar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er was toch laatst een kapper die tegen haar zei dat ze beter even geen extensions kon doen? Maar daar werd uiteraard niet naar geluisterd. En waarom zegt niemand tegen haar dat ze zwaar voor lul loopt met die zwabber op haar hoofd?
Ach, wahtever, ik ga Desperate Housewives kijken.
Zal wel komen omdat ie meer en meer op die rat begint te lijken.quote:
6jaar ouder of 6 jaar jonger.:)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Starlie het volgende:
Hoe oud zou deze man zijn??? HIj klinkt best oud....
Zo knap dat je hier naar kunt luisteren.quote:
Ik zou er ook moeite mee hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef Meganog het volgende:
Ze krijgen het kwartier met zeer veel moeite volgeluld...
Wat een leuke jongen is het toch , die Eric.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef SiRojK het volgende:
Eric knalt zijn bonusvraag er in: Wat is je favoriete standje?!?!?!?
De manier ook waarop hij vragen stelt.........quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:54 schreef Kinga het volgende:
Dat arrogante toontje van Eric trek ik echt niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |